
Gwiezdne wrota
Sezony i odcinki
Sezon 1
22 odcinków- 46m
Dzieci bogów cz. 1
Rok po pierwszej misji na Abydos, Gwiezdne Wrota aktywują się ponownie. Pojawia się wróg o imieniu Apofis i jego pierwszy przyboczny Teal'c. Bez powodu atakują bazę i zabierają ze sobą zakładnika w postaci oficer Carol Weterings. Zespół ratunkowy dowodzona przez Jacka O'Neill kontaktuje się z doktorem Danielem Jackson na Abydos i ruszają w drogę. Niestety tragedia zmienia życie Daniela na zawsze, gdy jego szwagier, Skaara, oraz żona, Sha're, zostają porwani.
- 46m
Dzieci bogów cz. 2
W następstwie ataku na Abydos, ponownie uruchomiony zostaje Program Gwiezdnych Wrót. Powstają dwie drużyny SG-1 i SG-2. Udają się na Chulak, aby uratować zaginionych towarzyszy. Członkowie SG-1 czyli Pułkownik Jack O'Neill, Kapitan Samantha Carter oraz towarzyszący im Dr. Daniel Jackson zostali pojmani przez Apofisa. Pierwszy przyboczny Apofis'a o imieniu Teal'c może okazać się błogosławieństwem dla zespołu.
- 44m
Wewnętrzny wróg
W tej pełnej napięcia historii o „przetrwaniu najsilniejszych”, O'Neill i zespół SG-1 muszą usunąć larwę Goa'uld z mózgu Kawalsky'ego, zanim będzie za późno.
- 44m
Emancypacja
Na planecie Simarka, gdzie dzika rasa Shavadai źle traktuje kobiety, kapitan Samantha Carter rzuca ich obyczajom intelektualne wyzwanie, które może przynieść kobietom równouprawnienie lub uczynić z nich na zawsze obywateli drugiej kategorii.
- 44m
Granica
Po powrocie z planety o cywilizowanym i prymitywnym obliczu, większość zespołu zostaje zarażona ostrym wirusem. Czy Teal'c i Jackson znajdą przyczynę choroby, a może ich koledzy zostaną na zawsze dzikusami?
- 44m
Pierwsze przykazanie
Zespół SG-1 zostaje wysłany w poszukiwaniu zaginionego zespołu SG-9. Odkrywają, że kapitan ekipy jest traktowany przez mieszkańców planety jak bóg i stał się tyranem. Czy zdołają go pokonać?
- 44m
Zimny Łazarz
Dziwny kryształ powala O'Neilla, zastępując go sobowtórem. Ten wraca na Ziemię, by odkryć przyczynę śmierci syna pułkownika. Sobowtór jest jednak niebezpiecznie niestabilny. Czy O'Neill wróci, by uratować wszystkich?
- 44m
Noxowie
Gdy planowana zasadzka kończy się katastrofą, a członkowie SG-1 giną, pokojowo nastawieni Noxowie przywracają ich do życia. Ale czy ci łagodni ludzie mogą oprzeć się śmiercionośnej technologii Goa'uldów?
- 44m
Krótka świeca
Na tajemniczej planecie Argos piękna Kynthia uwodzi pułkownika Jacka O'Neilla, skazując go na argosańskie życie trwające tylko sto dni. Czy jego zespół znajdzie w porę lekarstwo na jego przedwczesne starzenie się?
- 44m
Młot Thora
Szukając sojuszników przeciwko Goa'uldom, zespół SG-1 ląduje na Cimmerii, domu legendarnych nordyckich bogów. Teal'c i O'Neill zostają przeniesieni do podziemnego labiryntu jaskiń z groźnym stworzeniem Unas. Czy Carter i Daniel ich uratują?
- 44m
Męki Tantala
Dr Daniel Jackson odkrywa, że w 1945 roku młody profesor przeszedł przez Gwiezdne Wrota i nigdy nie wrócił. Razem z jego wciąż żyjącą narzeczoną, zespół SG-1 trafia na starego już profesora, uwięzionego w walącej się fortecy.
- 44m
Więzy krwi
Teal'c wraca na Chulak, by powstrzymać Goa'uldów przed zniewoleniem jego syna, Rya'ca. Rya'c potrzebuje do przeżycia larwy Goa'uld, którą ma jedynie Teal'c.
- 44m
Ogień i woda
Zespół SG-1 wraca w popłochu z planety Oannes bez Daniela Jacksona, który stanął w płomieniach. Podczas gdy jego towarzysze opłakują go na Ziemi, Daniel zostaje uwięziony przez wodne stworzenie humanoidalne, Nema.
- 44m
Hathor
Zła Goa'uld Hathor ucieka z piramidy Majów w Meksyku. Uwodzi mężczyzn w bazie Gwiezdnych Wrót, by pomogli jej przejąć władzę nad światem. Czy Samantha Carter i jej koleżanki ją powstrzymają?
- 44m
Osobliwość
Kapitan Carter powraca z jedyną ocalałą z planetarnej zarazy — małą dziewczynką, Cassandrą. Kiedy tworzy się między nimi więź, Carter odkrywa jej straszny sekret — bombę czasową wszczepioną przez Goa'uldów. Czy zdoła uratować ją i świat?
- 44m
Cor Ai
Pułkownik Jack O'Neill i zespół podróżują do Chartago, gdzie Teal'c zostaje rozpoznany jako były Jaffa złego Apofisa. Zostaje aresztowany za morderstwo i czeka go proces. Czy jego przyjaciele go uratują?
- 44m
Tajemnica
Zespół SG-1 ratuje grupę wysoko rozwiniętych ocalałych z katastroficznej planety Tollan. Aby legendarna wiedza Tollanów nie wpadła w niepowołane ręce, O'Neill i jego zespół stawiają wszystko na międzywymiarową akcję ratunkową.
- 44m
Samotność
Z powodu defektu technicznego Gwiezdnych Wrót, O'Neill i Carter nie mogą wydostać się z lodowej pustyni. O'Neill jest ciężko ranny, oboje zamarzają, a nikt nie wie, w jakiej części wszechświata się znajdują.
- 44m
Ołowiani ludzie
Po lądowaniu na planecie PX3 989, tajemniczy kosmita Harlan unieszkodliwia zespół SG-1. Po przebudzeniu i powrocie na Ziemię odkrywają, że ich dusze i umysły zostały przeniesione do androidów. Czy zespół odzyska utraconą świadomość?
- 44m
Po drugiej stronie lustra
Tajemnicze lustro przenosi Daniela Jacksona do innego wymiaru. Nagle znajduje się on na Ziemi z alternatywnej rzeczywistości, atakowanej przez Goa'uldów. Czy zdoła wrócić i ocalić świat?
- 44m
Polityka
Tylko Daniel Jackson zna plany Goa'uldów dotyczące inwazji na Ziemię. Nikt nie traktuje jego ostrzeżeń poważnie — władze postanowiły zamknąć kosztowny program Gwiezdnych Wrót na zawsze.
- 44m
W uścisku węża
Aby zatrzymać inwazję Goa'uldów, zespół SG-1 nie słucha rozkazów i przenosi się do kwatery głównej wroga. Lądując pośród przygotowań do ataku na Ziemię, ich droga powrotna zostaje odcięta. Czy zespół zapobiegnie katastrofie i ocali ludzkość?
Sezon 2
22 odcinków- 44m
Legowisko węża
Gdy flota Goa'uldów niespodziewanie atakuje, zespół SG-1 używa Gwiezdnych Wrót, aby wejść na wrogi statek z ładunkami wybuchowymi. Gdy zostają schwytani, ich zadanie zmienia się w misję samobójczą!
- 44m
W poczuciu obowiązku
Podczas śmiałej misji ratowania ofiar ataku międzyplanetarnego, ciało Carter zostaje opanowane przez Goa'ulda. Kobieta sprowadza demona na Ziemię, a zespół SG-1 musi znaleźć sposób, by go zniszczyć... nie zabijając Carter!
- 44m
Uwięzieni
Gdy zespół SG-1 nieumyślnie pomaga zdesperowanemu przestępcy, zostają oskarżeni o współudział w morderstwie i zesłani do kolonii karnej. Tylko jedna kobieta ma moc, aby im pomóc... ale wolność może nie być warta jej żądań!
- 44m
Dozorca
Eksplorując piękny ogród w odległym świecie, członkowie zespołu zostają uwięzieni, tracą przytomność i muszą przeżyć swoje najstraszniejsze wspomnienia. Aby wrócić do domu, muszą najpierw powrócić do rzeczywistości.
- 44m
Potrzeba
Na tajemniczej planecie Jackson ratuje piękną księżniczkę, ale jego heroizm sprawia, że zespół SG-1 zostaje pojmany. Jackson zakochuje się w księżniczce, lecz ich romans może okazać się zgubny dla całego zespołu!
- 44m
Rydwan Thora
O'Neill i zespół SG-1 podróżują na planetę Cimmeria, aby chronić ją przed masowym atakiem Goa'uldów. Szybko okazuje się, że wróg ma przewagę liczebną. Czy rozwiążą starożytną zagadkę Cimmerian na czas, aby ocalić planetę i siebie?
- 44m
Kapsuła czasu
Pozornie nieszkodliwa kula z martwego świata zostaje przyniesiona do bazy przez Gwiezdne Wrota, ale dziwne urządzenie zaraża O'Neilla obcym organizmem. Jedyną szansą na jego ratunek jest pozwolenie, by obca istota przejęła nad nim kontrolę!
- 44m
Rodzina
SG-1 wyrusza na misję ratunkową, aby uwolnić syna Teal'ca, Rya'ca, z rąk Apofisa. Kiedy go odnajdują, okazuje się, że Rya'c nie chce być uratowany — został zindoktrynowany i uznaje Apofisa za boga! Czy Teal'c zdoła odzyskać syna?
- 44m
Sekrety
Projekt Gwiezdne Wrota jest zagrożony, gdy reporter grozi ujawnieniem tajnego portalu. O'Neill próbuje go powstrzymać, podczas gdy reszta zespołu ratuje żonę Jacksona, która jest w ciąży z Goa'uldem. Czy to koniec Gwiezdnych Wrót?
- 44m
Zmora
Teal'c jest zarażony śmiertelnym jadem od gigantycznego owada i rozpoczyna straszliwą transformację. Kiedy ucieka z S.G.C., SG-1 musi go znaleźć zanim zrobi to pułkownik Maybourne.
- 44m
Tok'ra, cz. 1
Kapitan Carter niechętnie staje się nosicielem umierającego Tok'ra, członka ruchu oporu walczącego z imperium Goa'uldów. Czy jej wizje pomogą zespołowi SG-1 uratować Tok'ra?
- 44m
Tok'ra, cz. 2
Tok'ra pilnie potrzebują nosicieli, aby walczyć z Goa'uldami. Umierający na raka ojciec kapitan Carter decyduje się ofiarować swoje ciało. Czy umrze podczas przenoszenia, czy też los ma dla niego inne plany?
- 44m
Duchy
SG-11 znika podczas negocjacji o prawa do prac kopalnianych na planecie zamieszkanej przez plemię Salish. Czy zespół SG-1 odnajdzie zaginionych kolegów, nie złoszcząc duchów planety, czy sami staną się ich ofiarami?
- 44m
Klucz pogody
Kamień kontrolujący klimat został skradziony z planety Madrona, powodując szybkie pogorszenie pogody. Gdy zespół SG-1 zostaje oskarżony o kradzież, O'Neill musi znaleźć złodzieja i odzyskać zaginiony kamień, zanim Madrona ulegnie zniszczeniu.
- 44m
Piąta rasa
Podczas badania obcych inskrypcji O'Neill patrzy w urządzenie, które wprowadza do jego umysłu starożytną wiedzę. Czy zespół SG-1 odwróci proces, zanim jego umysł zostanie całkowicie zmieniony?
- 44m
Kwestia czasu
Czarna dziura pochłania zespół SG-10, a O'Neill zostaje wysłany na misję ratunkową. Gdy przyciąganie dziury rośnie, zaczyna ona wciągać Gwiezdne Wrota i zagrażać Ziemi. Czy O'Neill znajdzie sposób na powstrzymanie tej niszczycielskiej siły?
- 44m
Wakacje
Ciało Jacksona zostaje zamienione z ciałem starego wroga Goa'ulda. Gdy Jackson umiera w starożytnym ciele obcego, O'Neill i Teal'c przypadkowo również zamieniają się ciałami. Wszystkim im grozi utrata własnych ciał na zawsze!
- 44m
Pieśń węża
Arcywróg SG-1, Apofis, umiera i szuka schronienia u O'Neilla. W rzeczywistości chce nowego nosiciela w zamian za swoją wiedzę o Goa'uldach. Czy O'Neill spełni jego prośbę, czy odeśle go do Goa'uld, by stawił czoła swojemu przeznaczeniu?
- 44m
Jeden fałszywy krok
Podczas rutynowej misji zwiadowczej zespół SG-1 odkrywa nowe, przyjazne formy życia. Spotkanie staje się niebezpieczne z powodu wirusa przeniesionego przez SG-1. Czy zespół opracuje szczepionkę, zanim plaga zniszczy cywilizację?
- 44m
Niewidoczny wróg
Tajemniczy chłopiec pojawia się w SGC, prosząc o pomoc. Twierdzi on, że ścigają go Goa'uldowie, by znaleźć rasę niewidzialnych istot. Zespół SG-1 nie wie, że niewidzialni obcy planują zniszczyć ludzkość i już rozpoczęli inwazję!
- 44m
Rok 1969
Rozbłysk słoneczny przenosi zespół SG-1 do roku 1969, gdzie amerykańskie wojsko podejrzewa ich o szpiegostwo. O'Neill i jego zespół uciekają z dwójką młodych ludzi jadących na Woodstock, desperacko szukając Gwiezdnych Wrót, by uciec z przeszłości.
- 44m
Podstęp
O'Neill budzi się po rzekomym 79-letnim kriogenicznym śnie, odkrywając, że jego zespół od dawna nie żyje. Wkrótce okazuje się, że to pułapka i jest więźniem Goa'uldów, którzy chcą poznać jego tajemnice, a potem go zniszczyć!
Sezon 3
22 odcinków- 44m
Chrzest ognia
Hathor porywa O'Neilla i wszczepia mu niszczycielski symbiont Goa'uld, który może go zabić. Tymczasem drużyna ratunkowa ulega niepokonanej barierze energetycznej Hathora, a czas ucieka. Czy uda się uratować O'Neilla?
- 44m
Set
Podczas polowania na Goa'ulda na Ziemi, SG-1 odkrywa, że potężny kosmita przewodzi na ich planecie groźną sektą. O'Neill podejmuje walkę z nim oraz agentami rządowymi, ryzykując zniszczenie wszystkich.
- 44m
Negocjacje
O'Neill próbuje powstrzymać masową inwazję Goa'uldów na Ziemię. Aby odwołać atak, władcy Goa'uldów żądają zniszczenia Gwiezdnych Wrót. O'Neill im nie ufa, ale los Ziemi jest zagrożony.
- 44m
Spuścizna
Tajemnicza tablica odkryta na odległej planecie zaraża dotykających ją halucynogenem. Niezwykły kamień zakaża Teal'ca, potem cały zespół poza Hammondem. Czy generał zdoła sam uratować SG-1?
- 44m
Nauka
W ramach programu wymiany z planetą Orban, O'Neill przybywa na Ziemię z dziewczynką o niesamowitej wiedzy technicznej. Gdy odkrywa prawdę o umyśle dziecka, może być już za późno dla wszystkich.
- 44m
Druga strona lustra
Carter i Kawalsky z alternatywnej rzeczywistości pojawiają się w Strefie 51. Po przewiezieniu do Dowództwa ich stan zaczyna się pogarszać. Powrót do ich własnej rzeczywistości oznacza śmierć, gdyż ich świat został zaatakowany przez Goa'uldów!
- 44m
Na umrzyka skrzyni
SG-1 zostają schwytani przez Arisa Bocha, łowcę nagród, ścigającego złego Goa'ulda, Kel'tara. Oferuje im wolność w zamian za pomoc. Zgadzają się, odkrywając, że Kel'tar to Tok'ra, a jego schwytanie zagraża wielu innym.
- 44m
Demony
Na jednej z wypraw SG-1 spotyka średniowieczną cywilizację i uwalnia kobietę przeznaczoną na ofiarę dla demona. Gdy kobieta zostaje uwolniona, demon grozi zniszczeniem wioski, chyba że w zamian dostanie zespół SG-1.
- 44m
Regulamin walki
SG-1 lądują w środku bitwy między żołnierzami a armią Jaffa. Uważając żołnierzy za zaginiony zespół SG-11, O'Neill i reszta pomagają, jednak nagle tajemniczy wojownicy zwracają się przeciwko SG-1!
- 44m
Wieczność w mgnieniu oka
Podczas ratowania pojmanych Abydończyków Daniel znajduje swoją zaginioną żonę, Sha're. Zamiast go przywitać, atakuje go, co prowadzi do jej śmierci z rąk Teal'ca. Zrozpaczony i wściekły na Teal'ca Daniel odchodzi z Dowództwa Gwiezdnych Wrót.
- 44m
Przeszłość i teraźniejszość
SG-1 trafia na planetę opanowaną amnezję. Jej przywódczyni, Ke'ra, wraca z SG-1 na Ziemię, aby znaleźć lekarstwo. Ale gdy między Ke'rą a Danielem rodzi się wzajemne uczucie, SG-1 podejrzewa, że kobieta nie jest tym, za kogo się podaje.
- 44m
Wspomnienia Jolinar
Ojciec Carter został pojmany na księżycu zmienionym w piekło. Tylko Jolinar kiedykolwiek uciekła z tego miejsca, więc jej wspomnienia są wydobywane z umysłu Carter za pomocą technologii Tok'ra. Zaczyna się wyścig z czasem.
- 44m
Mniejsze zło
Podczas próby ratunku SG-1 zostaje schwytany przez mieszkańca piekła. Chce on wykorzystać ich wiedzę do obalenia władcy Goa'uldów, Sokara. Korzystając z technologii Tok'ra, zespół musi przeżyć bolesne wspomnienia. Czy zdołają je znieść?
- 44m
Przyczółek
Podczas badań medycznych dr Fraiser podaje zespołowi środki uspokajające. Teal'c budzi się i widzi generała Hammonda spiskującego z Fraiser i obcymi. Co się stało w dowództwie i czy SG-1 pokona „sojuszników”?
- 44m
Pretekst
Gdy SG-1 zostaje zaproszony na planetę Tollan na ceremonię „Triady”, są zszokowani odkryciem, że to proces mający na celu określenie losu ich przyjaciela Skaary. Daniel i O'Neill muszą bronić Skaary przeciw tajemniczemu Goa'uldowi.
- 44m
Urgo
W drodze na planetę, SG-1 zostają zarażeni obcym zarodnikiem, który ewoluuje w istotę o nazwie Urgo. Chociaż Urgo twierdzi, że jest przyjazny, podejrzliwi członkowie zespołu starają się pozbyć stworzenia, zanim zniszczy ich umysły.
- 44m
Sto dni
SG-1 odwiedza przyjazną planetę Edora, aby obejrzeć coroczny deszcz meteorów, który rozświetla niebo jak ognisty deszcz. Nagle, zbłąkane asteroidy bombardują planetę, niszcząc Gwiezdne Wrota. Czy O'Neill i zespół wrócą do domu?
- 44m
Odcienie szarości
Podczas misji na Tollanie O'Neill kradnie broń i zabiera ją na Ziemię. Kiedy Hammond odkrywa oszustwo, zawiesza O'Neilla. Ale niewłaściwe zachowanie O'Neilla jest tylko początkiem głębokiej tajemnicy, która może mieć katastrofalne konsekwencje.
- 44m
Niewygodna prawda
SG-1 przybywa na planetę, gdzie ich obecność wywołuje wojnę między dwiema kulturami. Szpieg uświadamia sobie, że jego strona może wygrać, jeśli SG-1 i Gwiezdne Wrota zostaną zneutralizowani. Czy O'Neill i jego zespół zdążą się uratować?
- 44m
Instynkt macierzyński
Bra'tac przybywa do Dowództwa Gwiezdnych Wrót, niosąc wieści o wojnie międzyplanetarnej z Apofisem. Daniel dedukuje, że bitwa toczy się o dziecko Apofisa i postanawia je uratować, zanim zostanie znaleziony przez wroga.
- 44m
Kryształowa czaszka
Daniel znajduje kryształową czaszkę, która wygląda tak samo jak ta, odkryta przez jego dziadka. Gdy wpatruje się w oczy czaszki, siła sprawia, że znika. SG-1 musi znaleźć jego dziadka, aby rozwiązać zagadkę i sprowadzić Daniela do domu.
- 44m
Wróg
O'Neill zostaje porwany przez Asgardów i spotyka stado metalicznych robaków, mających zniszczyć Ziemię. Planuje poświęcić się, wysadzając statek, ale czy zespół szuka innego sposobu na powstrzymanie tego apokaliptycznego planu.
Sezon 4
22 odcinków- 44m
Inwazja
SG-1 pomaga rasie inteligentnych obcych, walczących z mechanicznymi pająkami zwanymi „Replikatorami”. Sytuacja komplikuje się, gdy samotny Replikator zostaje odkryty na Ziemi.
- 44m
Druga strona medalu
SG-1 odpowiada na wezwanie o pomoc od zagrożonej cywilizacji, która obiecuje Ziemianom dostęp do zaawansowanej technologii w zamian za zaopatrzenie, mające pomóc im w pokonaniu wrogów. Wkrótce odkrywają, że zespół może mieć inne zamiary.
- 44m
Samobójcza misja
SG-1 testuje „kosmiczne” opaski na nadgarstki, zyskując niezwykłą siłę i szybkość. Podczas misji z nowymi zdolnościami dostają wstrząsającą nauczkę.
- 44m
Dawna miłość
Kapłanka z planety Chulak twierdzi, że ma plan na osłabienie Goa'uldów, ale wszyscy są sceptyczni. SG-1 musi współpracować z Tok'ra, aby wprowadzić plan w życie. Realizacja pomysłu jest jednak zagrożona przez pewien sekret.
- 44m
Taktyka podstępu
Będący pod wpływem urządzenia kontrolującego umysł żołnierz próbuje zabić członka Wysokiej Rady. Zespół SG-1 musi znaleźć innych potencjalnych zabójców, nawet wśród siebie, zanim na ważne spotkanie przybędzie prezydent!
- 44m
Pętla
Po wizycie na dziwnej planecie podczas burzy geomagnetycznej, zespół przeżywa na okrągło ten sam dzień. Muszą wykorzystać zgromadzoną wiedzę, aby zatrzymać pętlę czasową, zanim nastąpią katastrofalne konsekwencje.
- 44m
Wodne wrota
SG-1 łączy siły z rosyjskim naukowcem, aby zbadać nielegalne Gwiezdne Wrota na Syberii, połączone z tajemniczą wodną planetą. Drużyna musi wyprawić się tam łodzią podwodną, gdzie spotykają nieoczekiwanie przerażającą istotę.
- 44m
Pomocna dłoń
Podczas badań archeologicznych na planecie Goa'uldów Daniel zostaje porwany przez przerażające stworzenie, co zmusza zespół SG-1 do wyruszenia na misję ratunkową. Daniel odkrywa, że pomylił się co do intencji istoty!
- 44m
Przesiedlenie
Po przeniesieniu zagrożonej cywilizacji na „bezpieczną” planetę, zespół odkrywa, że inna rasa obcych planuje spalić jej powierzchnię. Czy SG-1 zdoła przekonać najeźdźców do zmiany planów?
- 44m
W okowach lodu
Z wymazanymi wspomnieniami i zmienionymi tożsamościami, członkowie SG-1 zostają niewolnikami pod miastem na lodowej planecie. Czy odzyskają świadomość i uciekną na powierzchnię, czy pozostaną zniewoleni pod ziemią?
- 44m
Człowiek – zagadka
Teoretyk spiskowy kontaktuje się z SG-1, twierdząc, że zna tajne informacje o Gwiezdnych Wrotach. Początkowo zespół mu nie wierzy, ale po zbadaniu jego twierdzeń odkrywają, że jest bliżej prawdy, niż się spodziewali.
- 44m
Prototyp
Gdy O'Neill i Teal'c testują zmodyfikowany przez SGC szybowiec Goa'uldów, tracą nad nim kontrolę i zostają ściągnięci przez urządzenie śledzące Goa'uld. Zespół musi ich uratować, zanim skończy im się tlen i podtrzymanie życia.
- 44m
Puszka pandory
Daniel Jackson wraca do Chicago na pogrzeb swojego mentora, słynnego archeologa. Wkrótce odkrywa, że śmierć ma związek z odkryciem mającego 10 tysięcy lat egipskiego artefaktu, który może być przeklęty.
- 44m
Porwanie
SG-1 podróżuje na odległe międzyplanetarne pole minowe, aby sabotować niebezpieczny sojusz między dwoma potężnymi Władcami Systemów. Misja staje się bardziej niebezpieczna, gdy odkrywają, że Teal'c został schwytany przez jednego z Władców.
- 44m
Reakcja łańcuchowa
Gdy dowódca SGC generał Hammond, ustępuje, mówiąc, że jest "za stary na tę pracę", członkowie SG-1 podejrzewają podstęp. Nowy generał rozdziela zespół, a oni przysięgają rozwiązać tajemnicę i odzyskać ukochanego generała.
- 44m
Rok 2010
W odległej o 10 lat przyszłości sojusz Ziemi z inteligentną rasą obcych uczynił SGC zbędnym. Ale gdy Carter, która wyszła za ambasadora, odkrywa przerażający sekret, musi odbudować SG-1, by pilnie wysłać wiadomość do przeszłości.
- 44m
Władza absolutna
Gdy „wybrany” chłopiec trafia do SGC, wysyła telepatyczną wiadomość, co zmienia osobowość Daniela. Czy reszta SG-1 rozwiąże zagadkę pochodzenia chłopca, zanim stanie się on żądnym władzy wojownikiem?
- 44m
Światło
SG-1 podróżuje na planetę, aby zbadać maszynę wywołującą narkotyczną przyjemność. Kiedy próbują opuścić planetę, doświadczają silnych objawów odstawienia, co zmusza ich do pozostania. Czy zdołają uwolnić się od uzależnienia?
- 44m
Czeladnik
Carter opiekuje się młodym kadetem podczas misji na odległej planecie, zamieszkanej przez unikalne elektroniczne istoty. Gdy stwory stają się agresywne, tylko intelekt kadeta może pomóc zespołowi ujść cało z opresji!
- 44m
Obca osobowość
Gdy SG-1 wysyła sondę przez Gwiezdne Wrota, w odpowiedzi otrzymują potężny impuls elektroniczny, który ukrywa się w komputerze SGC. Gdy byt przeskakuje do umysłu Carter, SG-1 musi wybrać między ratowaniem SGC a jej życiem!
- 44m
Zemsta Kronosa
SG-1 trafia na trudną sytuację, gdy w walce z Władcą Systemu łączy siły z androidami zaprojektowanymi na swoje podobieństwo. Czy mogą walczyć obok swoich mechanicznych sobowtórów, czy zatracą granicę?
- 44m
Eksodus
SG-1 łączy siły z Tok'ra w ostatecznej próbie pozbycia się wspólnego wroga, Apofisa. Plan krzyżuje pojmanie członka zespołu, a oni muszą zdać się na łaskę swojego najgorszego wroga!
Sezon 5
22 odcinków- 44m
Trudny przeciwnik
Uznany za zmarłego Teal'c zostaje odnaleziony żywy, ale pod kontrolą złego Apofisa. Czy SG-1 zdoła uratować przyjaciela z rąk wroga?
- 44m
Granica wytrzymałości
Ciało Teal'ca zostało uratowane z Apofisowego statku, ale jego umysł jest nadal lojalny wobec Goa'uldów. Bra'tac proponuje niebezpieczny starożytny rytuał przywrócenia umysłu Teal'ca.
- 44m
Przybysz
W trakcie dochodzenia w sprawie kosmicznego urządzenia Carter zostaje znaleziona nieprzytomna. Odwiedza ją niewidzialna istota, posiadająca kluczowe tajemnice, nie tylko na temat urządzenia. Jak przekonać SG-1, że nie jest ona urojeniem?
- 44m
Piąte koło
Po brutalnej misji zespół SG-1 odkrywa, że ich piąty członek, porucznik Tyler, może nie być prawdziwy. Czy to koniec Programu Gwiezdne Wrota? Na to liczy pułkownik Simmons z Pentagonu.
- 44m
Czerwone niebo
Zespół SG-1 jest witany na K'Tau przez przywódcę religijnego planety, który uważa zaczerwienienie nieba jako znak od ich bogów. Nie wie on jednak, że czerwony kolor sygnalizuje nadchodzącą zagładę planety!
- 44m
Rytuał
W przeddzień swoich urodzin dojrzewająca Cassandra zaczyna wytwarzać potężne pole elektromagnetyczne. SG-1 musi znaleźć lekarstwo, aby zatrzymać zachodzące w jej ciele zmiany, zanim zniszczy siebie i centrum dowodzenia.
- 44m
Bestia
Przyjaciel Daniela, Chaka, zostaje schwytany przez prymitywną cywilizację, która wykorzystuje przedstawicieli rasy Unas jako niewolników. Daniel ryzykuje bezpieczeństwo SG-1, a może nawet życie Chaki, próbując go uwolnić od okrutnego reżimu.
- 44m
Grobowiec
W czasie misji ratunkowej mającej na celu odnalezienie zaginionych rosyjskich żołnierzy zespół SG-1 zostaje uwięziony w grobowcu Goa'uldów. Poza mnóstwem rozkładających się ciał jest tam też groźny obcy potwór, który ma apetyt na ludzkie mięso.
- 44m
Między młotem a kowadłem
Zespół SG-1 wraca na Tollanę na pogrzeb Kanclerza Omoca i dowiaduje się, że władcy zmienili politykę dotyczącą technologii i chcą handlować bronią z Ziemią. Czy mają w tym ukryty cel?
- 44m
Rok 2001
SG-1 odkrywa możliwość zawarcia sojuszu z zaawansowaną rasą, która jest gotowa podzielić się swoją technologią. Są to Aschen, przed którymi ostrzegał zespół SG-1 z przyszłości. Czy prawda wyjdzie na jaw, zanim będzie za późno?
- 44m
Desperackie kroki
Gdy major Carter zostaje porwana przez samotnego miliardera z niegodziwymi planami, O'Neill i reszta SG-1 muszą współpracować ze starym wrogiem, aby rozwiązać zagadkę jej zniknięcia i sprowadzić ją żywą!
- 44m
Film
Statek zmierzający na Ziemię jest powiązany z kapsułą znalezioną przez kosmitę Martina. Zespół SG-1 odkrywa, że Martin został konsultantem serialu sci-fi „Wormhole X-treme!”, którego fabuła dziwnie przypomina program Gwiezdnych Wrót!
- 44m
Poligon
Jack O'Neill i jego nowi rekruci SG stają się celem tajemniczego przejęcia. Ranny pułkownik i jego nowicjusze muszą ocalić centrum dowodzenia przed potencjalną inwazją obcych!
- 44m
48 godzin
Ścigany przez szybowce Goa'uldów Teal'c nie przechodzi przez Gwiezdne Wrota przed ich zniszczeniem. SG-1 ma 48 godzin, by przywrócić jego sygnaturę energetyczną z pamięci Gwiezdnych Wrót, zanim zniknie na zawsze!
- 44m
Szczyt
Ogłoszono rozejm między Goa'uldami, aby Władcy mogli uczestniczyć w szczycie dotyczącym przyszłości wszechświata. Jackson, mówiący biegle językiem Goa'uld, udaje się na zgromadzenie jako asystent. Jego prawdziwym zadaniem jest zatrucie delegatów!
- 44m
Ostatnia rubież
W walce o przetrwanie SG-1 próbuje uciec przed misją Goa'uldów, mającą na celu ich zniszczenie i odnalezienie sekretnego kryształu. Tymczasem równowaga zostaje zagrożona przez powrót złego Władcy Systemu, Anubisa.
- 44m
Punkt bez powrotu
Gdy asteroida zmierza w stronę Ziemi, członkowie SG-1 używają opuszczonego statku Goa'uld jako wyrzutni mega-bomby, mającą zniszczyć skałę. Gdy SGC traci sygnał statku, obawiają się, że zespół zginął, a Ziemi grozi niebezpieczeństwo.
- 44m
Wojownik
K'tano, była prawa ręka zmarłego Imhotepa, jest teraz przywódcą potężnego buntu Jaffy. Zespół SG-1 odwiedza jego twierdzę w nadziei na zawarcie sojuszu. Ale O'Neill szybko dowiaduje się, że ta strategiczna współpraca może być bardzo kosztowna.
- 44m
Groźba
Uśpiona androidka znaleziona na jałowej planecie zostaje przetransportowana na Ziemię do badań. Po reaktywacji wykazuje dziecięcą niewinność. Wkrótce SG-1 odkrywa, że ta pozornie niewinna istota może skrywać niebezpieczny sekret.
- 44m
Strażnik
Pułkownik O'Neill musi prosić o pomoc dwóch skazanych przestępców, by uratować planetę przed Goa'uldami. Zbliża się atak, a zbawienie całego świata zależy od SG-1 i dwóch byłych agentów NID.
- 44m
Zenit
Podczas gdy Jackson jest na granicy śmierci od promieniowania, zespół desperacko stara się go uratować. Jego duch omawia z nimi swoją kolejną misję, którą jest życie po śmierci.
- 44m
Rewelacje
Zespół SG-1 musi przerwać żałobę po jednym z członków, by stawić czoła władcy wojny Anubisowi, który pojmał przywódcę Asgardów, Thora. Chce on z niego wydobyć sekrety ich starożytnej technologii, aby zawładnąć wszechświatem.
Sezon 6
22 odcinków- 44m
Odkupienie, cz. 1
SG-1 staje przed dwoma potencjalnymi katastrofami: gromadząca się w gwiezdnych wrotach energia grozi zniszczeniem Ziemi, a Teal'c wraca do domu, gdzie okazuje się, że jego żona nie żyje, syn urwał kontakt, a planeta została zaatakowana.
- 44m
Odkupienie, cz. 2
Gdy Teal'c i jego syn, walczą o ocalenie Ziemi, O'Neill pilotuje X-3, nowy międzygwiezdny statek, który przeniesie wrota daleko od Ziemi, aby mogły bezpiecznie eksplodować w kosmosie. Ale jak SG-1 będzie działać bez wrót?
- 44m
Upadek
SG-1 bada opuszczony statek Goa'uldów krążący wokół Ziemi. Podczas próby uratowania go dochodzi do sabotażu i statek wpada do oceanu z O'Neillem i jego zespołem na pokładzie. Czas ucieka…
- 44m
Znalezisko
Na Antarktydzie odnaleziono obcą, która może być starsza od ludzi o 50 milionów lat i należeć do rasy, która wynalazła gwiezdne wrota. Po rozmrożeniu jej zespół SG-1 odkrywa, że może być źródłem śmiercionośnego wirusa.
- 44m
Nocne widma
Kiedy naukowiec zajmujący się badaniami nad komórkami macierzystymi znika, Carter, Teal'c i Quinn odkrywają, że jego miasto jest opanowane przez Goa'uldów, którzy kontrolują mieszkańców tylko nocą. Czy Carter, Teal'c i Quinn wpadną w ich sidła?
- 44m
Otchłań
Władca Goa'uldów przetrzymuje O'Neilla i torturuje go w celu uzyskania informacji na temat Tok'ra. Pojawia się Daniel Jackson i oferuje wsparcie. Tymczasem SG-1 stara się dotrzeć do O'Neilla, zanim będzie za późno.
- 44m
Negocjacje
Quinn staje przed dylematem, gdy profesor z jego planety prosi SG-1 o pomoc w obaleniu rządu Kelownan w celu powstrzymania wojny domowej. Czy zespół SG-1 ma pozwolić planecie zniszczyć samą siebie… czy naraża się na niepotrzebne niebezpieczeństwo?
- 44m
Odsiecz
Dwóch naukowców na obcej planecie widzi, jak zespół SG-1 zostaje schwytany przez Goa'uldów i próbuje go uratować. Nie wiedzą, że SG-1 zainscenizowało to, aby zinfiltrować środowisko Goa'uldów i skontaktować się z informatorami Tok'ra.
- 44m
Lojalność
Tok'ra muszą schronić się przed Goa'uldami w bazie SGC zajmowanej przez Jaffa. Napięcia między rasami rosną, gdy zabójca sieje chaos w obozie. Czy O'Neill powstrzyma rozlew krwi, zanim zabójca ucieknie ze współrzędnymi?
- 44m
Lekarstwo
SG-1 odwiedza Pangar, planetę zamieszkaną przez ludzi, którzy opracowali lek doskonalący ich układ odpornościowy. Zespół nie wie jednak, jak lek jest produkowany. Zaskakujące odkrycie może być kluczem do poznania pochodzenia Tok'ra.
- 44m
Prometeusz
Oficerowie NSA przejmują statek kosmiczny X-303 i żądają wydania Adriana Conrada. Wykorzystując swoją wiedzę o Goa'uldach, Conrad aktywuje statek i ucieka lata świetlne od Ziemi. O'Neill i Teal'c organizują śmiałą akcję ratunkową.
- 44m
Nienaturalna selekcja
SG-1 utknęło w kosmosie, a Thor przychodzi na ratunek. Prosi O'Neilla o pomoc w walce z Replikatorami. Przekonany, że zaatakują Ziemię, jeśli nie zostaną powstrzymani, O'Neill planuje śmiałą misję, by raz na zawsze ich pokonać.
- 44m
Oko wyobraźni
SG-1 wraca z misji z artefaktem, który pozwala zobaczyć ohydne, choć niegroźne stwory z równoległej rzeczywistości. Kiedy cywile również zaczynają je widzieć, O'Neill i jego zespół muszą znaleźć rozwiązanie, nim wybuchnie masowa histeria.
- 44m
Mylne pozory
Senator Kinsey pada ofiarą zamachu podczas kampanii prezydenckiej, a O'Neill zostaje nagrany, gdy wychodzi z budynku, z którego padły strzały. O'Neill trafia za kratki, a Carter, Teal'c i Jonas muszą udowodnić jego niewinność.
- 44m
Raj utracony
Pułkownik Maybourne odwiedza O'Neilla i twierdzi, że ma klucz do skrytki z technologią obcych, ale żąda w zamian prezydenckiego ułaskawienia. Zespół SG-1 odkrywa, że intencje Maybourne’a mogą nie być takie, jak się wydają.
- 44m
Metamorfoza
SG-1 odkrywa, że Nirrti dokonuje mutacji mieszkańców niezbadanej planety za pomocą maszyny zmieniającej ich DNA. O'Neill zostaje schwytany podczas próby powstrzymania jej i musi znaleźć sposób na ucieczkę, zanim jego i SG-1 spotka ten sam los.
- 44m
Cała prawda
Generał Hammond i Pentagon zmuszeni są ujawnić istnienie wrót innym rządom. Senator Kinsey sugeruje, aby Hammond został zwolniony ze stanowiska, a programem Gwiezdnych wrót zajął się cywilny departament wywiadu.
- 44m
Straceńcy
SG-1 odnajduje na odległej planecie troje ludzi, którzy twierdzą, że są atakowani przez wrogich obcych. Pomagając naprawić komputer statku, Carter odkrywa, że ocaleni ukrywają tajemnicę… i że wszystko może być inne, niż się wydaje.
- 44m
Zmienny świat
Teal'c zaczyna mieć tajemnicze halucynacje i doświadcza wizji życia jako człowiek. Paranoja narasta, więc Teal'c musi polegać na pomocy Daniela, aby odróżnić majaki od rzeczywistości.
- 44m
Pamięć
SG-1 towarzyszy X-53 w podróży w głąb kosmosu. Kiedy statek wypada z nadprzestrzeni, zespół SG-1 nie ma możliwości powrotu na Ziemię. Ich jedyną opcją jest eksploracja pobliskiej planety, na której rzekomo znajdują się wrota.
- 44m
Przepowiednia
Prometeusz zmuszony jest do lądowania w obcym świecie, gdzie lokalna Gwiezdne Wrota są jedyną szansą na powrót do domu - choć miejscowa ludność wierzy, że brama jest mitem.
- 44m
Początek i koniec
Daniel informuje O'Neilla, że Anubis poznał lokalizację Oka Ra, źródła mocy ukrytego na Abydos. Dzięki pomocy Daniela zespół SG-1 znajduje je jako pierwszy. Zdeterminowany, by je zdobyć, Anubis grozi zniszczeniem planety, jeśli nie oddadzą mu go.
Sezon 7
22 odcinków- 44m
Wygnanie
Gdy SG-1 rozpoczyna poszukiwania Zaginionego Miasta, odkrywa, że Jackson wrócił od Pradawnych, nie pamiętając, kim jest. Podczas próby przywrócenia mu pamięci zespół SG-1 dowiaduje się, że Zaginione Miasto znajduje się na innej planecie.
- 44m
Powrót do domu
Anubis udaje się na Kelownę po odkryciu, że są tam kopalnie potężnego źródła energii, które może uczynić jego nową broń bardziej niszczycielską. Przywódcy Kelowny kontaktują się z SG-1, by uzyskać pomoc, ale zawierają nierozsądny układ z Anubisem.
- 44m
Chwiejna równowaga
15-latek dokonuje infiltracji SGC, twierdząc, że jest pułkownikiem Jackiem O'Neillem, który nagle odmłodniał o 30 lat. Ma wiedzę, DNA i – co najważniejsze – charakter O'Neilla. Czy to naprawdę on?
- 44m
Lekcja życia
Z pomocą Daniela Teal'c widzi, że Rya'c i Bra'tac są przetrzymywani w obozie śmierci Goa'uldów. Wyrusza wraz z zespołem SG-1, by uratować syna i mentora, ale czy zdoła pokonać swoje lęki na czas?
- 44m
Stała korekta
Zespół SG-1 odkrywa oddaloną o sześć tysięcy lat świetlnych zniszczoną planetę, której mieszkańcy muszą żyć w ochronnej kopule. Przetrwali dzięki kontrolującemu wszystko systemowi komputerowemu. Jest on zbawieniem czy przekleństwem?
- 44m
Kapsuła ratunkowa
SG-1 znajduje rozbity statek kosmiczny z setkami ludzi w śnie kriogenicznym. Zaatakowany niewidzialną bronią zespół traci przytomność, a po obudzeniu się odkrywa, że kilka z zamrożonych osobowości teraz zamieszkuje ciało Daniela.
- 44m
Ukryty wróg
Operacja wydobycia Naquadah zostaje zakłócona przez atak rdzennego plemienia Unas. Zespół SG-1 wysłany, by bronić wydobywców, odkrywa, że plemię broni ziemi uznanej za świętą. Daniel negocjuje zamiast eksterminować.
- 44m
Wyścig
Serakkin Warrick chce podzielić się technologią swojej planety z Ziemią w zamian za pomoc Carter w wygraniu wyścigu kosmicznego. Carter zgadza się i pilotuje statek na niebezpiecznym torze przeszkód; ale wyścig nie jest wolny od ryzyka.
- 44m
Mściciel 2.0
Dr Felger tworzy wirus komputerowy, który ma wyłączyć wrota kontrolowane przez Goa'uldów. Gdy program przestaje działać prawidłowo, O'Neill, Teal'c i Daniel zostają uwięzieni na obcej planecie, a niebezpieczeństwo jest coraz bliżej.
- 44m
Słabsza płeć
SG-1 spotyka rasę wojowniczek, których przetrwanie zależy od symbiontów zbieranych od Jaffa. Teal'c i SG-1 muszą przekonać arcykapłankę wojowniczek, aby odrzuciła strach przed uzależnieniem się od leczniczego środka, zanim Goa'uldowie je zniszczą.
- 44m
Ewolucja, cz. 1
SG-1 spotyka wojownika stworzonego za pomocą bioinżynierii przez Anubisa. Podczas gdy zespół stara się dowiedzieć, skąd pochodzi wróg, Daniel udaje się do Ameryki Południowej w poszukiwaniu urządzenia pozostawionego przez Pradawnych.
- 44m
Ewolucja, cz. 2
Po odkryciu lokalizacji bazy wojowników Carter rusza na misję zwiadowczą, by poznać plany Anubisa. Tymczasem O'Neill udaje się do Ameryki Południowej, aby uratować Daniela, który został porwany dla okupu przez rebeliantów z Hondurasu.
- 44m
Grace
Carter, ranna po ataku obcych, budzi się uwięziona na Prometeuszu. Mając za przewodnika jedynie swoją podświadomość, musi wydostać się z mgławicy, zanim zniszczy ona statek i szansę na powrót do domu.
- 44m
Kataklizm
Jonas Quinn wraca do SGC z wiadomością, że kopalnie Naquadrii na Kelownie mogą spowodować wybuch w jądrze planety, który sprawi, że jego ojczyzna przestanie nadawać się do zamieszkania, a miliony osób zginą.
- 44m
Chimera
Daniel ma dziwne sny dotyczące Zaginionego Miasta Pradawnych. Zespół podejrzewa, że ktoś manipuluje jego umysłem i musi mu pomóc, zachowując przy tym sekret przed Goa'uldami.
- 44m
Polowanie
Carter ucieka przed superwojownikiem z technologią kluczową do pokonania nowej armii Anubisa. Ranna i bezbronna musi wykorzystać umiejętności zdobyte w czasie szkolenia, by przeżyć, a O'Neill i Teal'c usiłują odnaleźć ją na czas.
- 44m
Bohaterowie, cz. 1
Gdy Siły Powietrzne wysyłają ekipę dokumentalną, aby uchwycić historyczne znaczenie programu Gwiezdnych Wrót, członkowie SGC mają opory. Napięcie rośnie, gdy nagły wypadek zmusza generała Hammonda do ograniczenia dostępu do SGC.
- 44m
Bohaterowie, cz. 2
Ekipa filmowa, mająca za zadanie uchwycić znaczenie programu Gwiezdnych Wrót, dostaje prawdziwy wgląd w bohaterską naturę i rodzinne więzi żołnierzy SGC, gdy kluczowy członek ginie w akcji.
- 44m
Wskrzeszenie
Zespół SG-1 ma zbadać sprawę zabicia grupy naukowców departamentu wywiadu. Odkrywa, że w wyniku ich eksperymentów można połączyć DNA i stworzyć prawdziwe zło: człowieka posiadającego sumienie Goa'ulda.
- 44m
Inauguracja
W pierwszym dniu urzędowania nowo wybrany prezydent Stanów Zjednoczonych dowiaduje się o programie Gwiezdnych wrót i musi zostać zaznajomiony z dokonaniami z ostatnich siedmiu lat.
- 44m
Zaginione miasto, cz. 1
O'Neill pozwala ponownie pobrać wiedzę Pradawnych do swojego umysłu, choć pierwszy raz prawie go zabił. Jego stan powoli się pogarsza i wraz z zespołem SG-1 musi ścigać się z czasem, aby odkryć tajemnicę Zaginionego Miasta.
- 44m
Zaginione miasto, cz. 2
O'Neill pozwala ponownie pobrać wiedzę Pradawnych do swojego umysłu, choć pierwszy raz prawie go zabił. Jego stan powoli się pogarsza i wraz z zespołem SG-1 musi ścigać się z czasem, aby odkryć tajemnicę Zaginionego Miasta.
Sezon 8
20 odcinków- 44m
Nowy porządek świata, cz. 1
Podczas lotu na planetę Asgardów, Hala, Carter i Teal'c zostają zaatakowani przez Replikatory, które biorą Carter do niewoli. Dr Weir i Jackson próbują negocjować traktat z Władcami Systemów.
- 44m
Nowy porządek świata, cz. 2
Goa'uldowie wysyłają statek na Ziemię, zmuszając ją, by udowodniła swoją obronną przewagę. Gdy dr Weir używa swoich najlepszych taktyk dyplomatycznych, Jackson i nadal nieprzytomny O'Neill zostają niespodziewanie zabrani na statek Thora.
- 44m
Kwarantanna
Jackson zachorował na tajemniczą chorobę. O'Neill jest przekonany, że w bazie zagościła zaraza i nakazuje izolację. Gdy jednak Jackson wyjawia, że tak naprawdę był opętany przez Anubisa, O'Neill musi odnaleźć jego nową ofiarę.
- 44m
Godzina zero
O'Neill zmaga się z wizytą prezydenta i negocjacjami między dwoma walczącymi plemionami z Amry. Kiedy zespół SG-1 zostaje schwytany, jest zmuszony wybrać między bezpieczeństwem zespołu a losem planety, co sprawia, że kwestionuje swoje kompetencje.
- 44m
Ikona
Na odległej planecie gwiezdne wrota stały się symbolem dla ludu, a niektórzy wierzą, że bogowie powrócą przez nie, by nagrodzić wiernych. SG-1 zdaje sobie sprawę, że ci bogowie to Goa'uldowie i ostrzega przed zagrożeniem, które mogą stanowić.
- 44m
Wirtualne zagrożenie
Zespół zgadza się, że symulator VR jest bezużytecznym narzędziem treningowym do walki z Goa'uldami. Teal'c pozwala systemowi uczyć się od siebie, ale gdy gra, zostaje rażony prądem za każdym razem, gdy umiera. Jeśli nie wygra, krzesło go zabije.
- 44m
Uczucie
Teal'c, który w końcu może zamieszkać poza bazą, osiedla się w nowej okolicy. Sąsiedzi go kochają. Jest cichy i stał się swoistym obrońcą społeczności, ale nie wszyscy są zachwyceni jego asymilacją.
- 44m
Porozumienie
Alec Colson twierdzi, że ma dowód na to, że rząd ukrywa powiązania z kosmitami i Ziemia prawie została zniszczona w wyniku inwazji obcych. Daje wszystkim zaangażowanym narodom 24 godziny na przyznanie się, w przeciwnym razie ujawni informacje.
- 44m
Poświęcenie
Teal'c i Bra'tac wracają z Ha'ktyl, gdzie próbowali przekonać przywódczynię Ishtę, by poczekała, aż zbuntowani Jaffa będą wystarczająco liczni, by wypowiedzieć wojnę wszystkim Goa'uldom naraz.
- 44m
Rozgrywka
Wrota znikają. W trakcie dochodzenia zespół zauważa naukowca, który przyczepia do wrót lokalizator. Wygląda na to, że to dzieło organizacji Trust, podejmującej radykalne działania w obronie Ziemi przed najeźdźcami z kosmosu.
- 44m
Bliźniaczka
Przychodzi dawna wiadomość: „Wyślijcie sondę”. Telemetria pokazuje, że osoba wysyłająca transmisję to Carter, ale ona jest w sterowni w SGC. Carter po drugiej stronie wyjaśnia, że jest Replikatorem.
- 44m
Lot Prometeusza
Zatwierdzono misję, aby Prometeusz udał się do galaktyki Pegaza. Jackson chce dołączyć. O'Neill uważa, że jest zbyt cenny, by ryzykować. Decyzję tę uchyla dowódca misji, gen. Hammond, obecnie szef ochrony planetarnej.
- 43m
Uzurpator
Mając nadzieję ostrzec Harry'ego Maybourne'a przed atakami Goa'uldów, zespół SG-1 odwiedza jego ostatnie znane miejsce pobytu. Odkrywa, że został on królem prymitywnego ludu i wierzy, że posiada pisma Pradawnych przepowiadające te wydarzenia.
- 44m
Najwyższy stopień gotowości
Gdy O'Neill zastaje drzwi do swojego domu wyważone, a w środku byłego wiceprezydenta Kinseya, początkowo chce wezwać policję. Ale postanawia połączyć z nim siły, gdy dowiaduje się o organizacji terrorystycznej znanej jako Trust.
- 44m
Obywatel Joe
Joe Spencer znajduje na wyprzedaży garażowej mały kamień, za sprawą którego ma wizje SG-1 w akcji. Z radością dzieli się historiami z każdym, kto chce go słuchać. Gdy dowiaduje się, że SG-1 istnieje naprawdę, jego ekscytacja zamienia się w obsesję.
- 44m
Dzień sądu, cz. 1
Teal'c i Bra'tac wierzą, że czas poprowadzić ich lud w powstaniu przeciwko Goa'uldom. Ten plan zostaje pokrzyżowany, gdy armia Replikatorów zaczyna systematycznie przejmować kontrolę nad statkami Goa'uldów, a Jackson zostaje wzięty do niewoli.
- 44m
Dzień sądu, cz. 2
Ukryta w zrujnowanej świątyni na Dakarze broń Pradawnych jest wystarczająco potężna, by zniszczyć Replikatory. Zespół dowiaduje się o tym w odpowiednim czasie. Dzięki wiedzy Daniela na temat Pradawnych, Replikator Carter także to wie.
- 1h 5m
Nici losu
Po bitwie zespół zajmuje się sprawami osobistymi, nieświadomy tego, że Anubis szykuje ostatnią próbę. Tymczasem Jackson budzi się w miejscu przejściowym między światem żywych a światem istot, które dokonały wyniesienia.
- 44m
Pętla czasu, cz. 1
Jackson otrzymuje dokumenty wskazujące na istnienie MPZ w starożytnym Egipcie. SG-1 używa starożytnego wehikułu czasu, by przenieść się do 3000 r. p.n.e., mając nadzieję na wykorzystanie MPZ do obrony Ziemi i otwarcia tunelu do Atlantydy.
- 44m
Pętla czasu, cz. 2
Próba odzyskania MPZ z 3000 r. p.n.e. przez SG-1 zmieniła bieg historii, tworząc teraźniejszość, w której nie odkryto wrót. Carter i Jackson z alternatywnej rzeczywistości przekonują niechętnego O'Neilla, aby zabrał ich na ich pierwszą misję.
Sezon 9
20 odcinków- 44m
Avalon, cz. 1
Podpułkownik Cameron Mitchell, najnowszy członek zespołu SG-1, wyrusza w misję z Danielem Jacksonem, Teal'ciem i Valą, by odkryć ukryte starożytne skarby.
- 44m
Avalon, cz. 2
Nadal związani bransoletkami Jaffa Daniel Jackson i Vala trafiają do galaktyki zamieszkanej przez wyznawców potencjalnie groźnych Ori.
- 44m
Pochodzenie
Daniel i Vala dowiadują się, że ponowne uruchomienie przez nich starożytnego urządzenia komunikacyjnego niechcący sprowadziło na Ziemię gniew bezlitosnych bóstw zwanych Ori.
- 44m
Powiązania
Daniel Jackson i Vala podejmują szereg niebezpiecznych misji, aby pozbyć się frustrujących bransoletek Jaffa, które wydają się łączyć ich na wieki.
- 44m
Władza
Gdy Daniel i Vala próbują cofnąć skutki nauk Ori na odległej planecie, wraz z jej mieszkańcami stają się obiektem zemsty swojego wroga.
- 44m
Przyczółek
Genialna astrofizyk i była członkini zespołu Samantha Carter, wraca do SG-1, by pomóc w wyzwoleniu odległej planety o nazwie Kallana spod kontroli Ori.
- 44m
Bóg z maszyny
Zespół SG-1 musi interweniować, gdy poważny konflikt między Jaffą Gerakiem a ich dawnym wrogiem Ba'alem sprawia, że całe Stany Zjednoczone są zagrożone zniszczeniem.
- 44m
Babilon
Podpułkownik Cameron Mitchell znika, gdy próbuje skontaktować się z Sodanami, legendarnymi wojownikami Jaffa, którzy uciekli spod panowania Goa'uldów i skolonizowali własną planetę.
- 44m
Prototyp
Hank Landry i jego nadzorcy rządowi nie zgadzają się co do tego, co zrobić z tym, co znaleźli w laboratorium: niebezpiecznym, genetycznie zmodyfikowanym Goa'uldem Anubisa.
- 44m
Czwarty jeździec, cz. 1
Kiedy SG-1 próbuje powstrzymać rozprzestrzenianie się śmiercionośnej zarazy spowodowanej przez Ori, Jaffa Gerak pracuje nad przekształceniem reszty Jaffa w wyznawców Ori.
- 44m
Czwarty jeździec, cz. 2
Gdy Jaffa Gerak gromadzi siły do buntu, zespół SG szuka antidotum, które zatrzyma śmiertelną plagę, nim przekształci się w niszczycielską globalną pandemię.
- 44m
Uszkodzenia pośrednie
Pojawiają się komplikacje, gdy podpułkownik Cameron Mitchell staje się ofiarą potężnej i niebezpiecznej technologii, która pozwala ludziom dzielić się wspomnieniami.
- 44m
Efekt fali
Dowództwo SGC jest zdezorientowane pojawieniem się kilku praktycznie identycznych zespołów SG-1 i musi znaleźć sposób, aby je odesłać do odpowiednich wszechświatów, nim nastąpi katastrofa.
- 44m
Twierdza
Daniel obawia się najgorszego, gdy Teal'c znika po śledztwie w sprawie korupcji. Jego obawy potwierdzają się, gdy odkrywa, że Jaffa zostali porwani i poddani praniu mózgu.
- 44m
Układ
SG-1 wyrusza, by zniszczyć ogromną, śmiercionośną broń wynalezioną przez coraz potężniejszego wroga, Ori. Jeśli to się nie uda, Federacja Kaledońska i jej ludzie zostaną zniszczeni.
- 43m
Metoda
Hank Landry i reszta zespołu SG planują ofensywę, gdy dowiadują się, że Goa'uld Ba'al jest w Stanach Zjednoczonych i ponownie odzyskuje władzę.
- 44m
Zmora
Nowa odmiana genetycznie zmodyfikowanych insektów staje się zabójcza, co zmusza członków zespołu SG-1 do ich zniszczenia, zanim oni i odwiedzający ich międzynarodowi dyplomaci staną się kolejnymi ofiarami.
- 44m
Płaszcz Artura
Teal'c bada przestępstwo na planecie Jaffa, podczas gdy Mitchell, Carter i Daniel eksperymentują z potężnym starożytnym urządzeniem.
- 44m
Krucjata
Vala wraca do SGC, by przekazać zaskakujące wieści: Ori tworzą siły zbrojne i planują w najbliższym czasie rozpocząć krucjaty przeciwko swoim dysydentom.
- 43m
Camelot
Inwazja Ori jest coraz bliżej, a podpułkownik Cameron Mitchell i Daniel Jackson starają się zlokalizować urządzenie, które ostatecznie zniszczy groźnego wroga.
Sezon 10
20 odcinków- 44m
Natura ludzka
Gdy Ori najeżdżają planetę Jaffa Chulak, Vala i Daniel muszą poradzić sobie ze swoją przywódczynią: młodą córeczką Vali, szybko starzoną przez Ori, by służyć ich celom.
- 44m
Morfeusz
SG-1 bada problem poza światem i wkrótce odkrywa, że same stały się ofiarami: nie mogą pozostać czujne. W międzyczasie Vala Mal Doran przechodzi ocenę na Ziemi, mając nadzieję dołączyć do SG-1.
- 44m
Projekt "Pegaz"
Daniel i Vala udają się do Atlantydy w poszukiwaniu broni anty-Ori Merlina, podczas gdy Sam i Mitchell łączą siły z Dr. McKayem, by zablokować supergate Ori.
- 44m
Wtajemniczeni
Kiedy Baal przybywa na Ziemię w poszukiwaniu pomocy, Dowództwo Gwiezdne Wrota musi złapać swoje klony i ustalić, który z nich jest oryginalnym artykułem.
- 44m
Nieproszoni Goście
Teal'c odkrywa świat, w którym ludzie są brutalnie atakowani przez nieuchwytne stworzenia, prowadząc SG-1 do oszałamiającego odkrycia na temat jego potencjalnego pochodzenia.
- 44m
200
Martin Lloyd szuka SG-1 po pomoc, kiedy jego nieudany program telewizyjny oparty na prawdziwym programie Stargate staje się filmem fabularnym.
- 44m
Kontratak
Jaffa podejmują walkę z Ori, używając ludobójczej broni na nowych czcicielach i lądując na SG-1 w trakcie wojny, której nie mogą kontrolować.
- 44m
Pamiętaj o śmierci
Dotknięta amnezją i uciekająca, Vala podejmuje pracę jako kelnerka, próbując zjednoczyć się, kim jest i co się z nią stało.
- 44m
Firma złodziei
Cameron Mitchell musi pójść pod przykrywkę do śmiercionośnego Sojuszu Luciana, aby nie dopuścić, by jego koledzy z drużyny stali się ofiarami wojny domowej w Przymierzu.
- 44m
Poszukiwanie (1)
SG-1 ściga się z Baalem podczas polowania, by znaleźć Sangraala, broń anty-Ori Merlina i pojawia się przeciwko serii starożytnych prób.
- 44m
Poszukiwanie (2)
Kiedy drużyna odnajdzie samego Merlina, musi pomóc mu ukończyć broń Sangraala przed Adrią, a jej siły Ori mogą je wyśledzić.
- 44m
Linia w piasku
SG-1 próbuje obronić planetę przed Ori, ukrywając ludzi w innym wymiarze. Vala próbuje przekonać męża Tomin o prawdziwych motywach Ori.
- 44m
Droga nie została podjęta
Niepowodzenie eksperymentu prowadzi Samanthę Carter do równoległej rzeczywistości, w której musi uratować Ziemię przed atakiem Ori, zanim będzie mogła wrócić do domu.
- 44m
Całun
Kiedy SG-1 odkrywa, że Daniel Jackson został przemieniony w Przeora Ori, muszą ustalić, czy jego plan zniszczenia Ori jest prawdziwy.
- 43m
Hojność
Kiedy Sojusz Lucian stawia nagrodę za głowę SG-1, Cameron Mitchell staje się celem podczas uczęszczania do liceum.
- 43m
Źli chłopcy
SG-1 zdaje sobie sprawę, że przeszli przez bramę do muzeum innej planety - ale mylą się za bandą gorliwych rebeliantów, którzy wzięli zakładników.
- 44m
Talion
Kiedy atak terrorystyczny zdziesiątkuje szczyt Jafy, Teal'c uderza w dążenie do zemsty, wierząc, że sprawcą jest jeden z jego własnych uczniów.
- 44m
Więzy rodzinne
Ziemia zapewnia schronienie samotnemu, oszalałemu ojcu Vala, po tym, jak dostarcza informacji o spisku Jaffa, by zaatakować planetę.
- 44m
Panowanie
SG-1 zawiera wyrafinowany plan, aby spróbować uchwycić Adria, używając Vala jako przynęty.
- 44m
Wieczny
Uwięziony na pokładzie Odysei, członkowie SG-1 muszą przeżyć resztę życia razem, gdy Carter aktywuje pole dylatacji, by uratować statek przed zniszczeniem.
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
TMDB
8.28
Gatunek
- Sci-Fi & Fantasy
- Akcja i Przygoda
- Tajemnica
Opis
Po powrocie pułkownika O’Neilla z misji na Abydos, Gwiezdne wrota zostały wyłączone i przechowywane były w bazie Cheyenne. Rok później Wrota aktywowały się i wyszła z nich grupa obcych zwanych Goa’uldami, która napadła na bazę. Jej dowódca, gen. Hammond poprosił pułkownika O’Neilla o powrót do służby i pomoc w poprowadzeniu kolejnej misji na Abydos. Na miejscu ekipa z Ziemi spotkała doktora Jacksona, który został na planecie po pierwszej wyprawie. Odkrył on, że w galaktyce istnieje cała sieć Gwiezdnych wrót. Oznaczało to, że skoro obcy nie przyszli z Abydos mogli wrócić na którykolwiek z tysięcy adresów. Kolejny atak obcych, tym razem na mieszkańców Abydos umożliwił Ziemianom odnalezienie i uratowanie porwanych.
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki

Trailer

Opening Credits
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy