
Andromeda
Sezony i odcinki
Sezon 1
22 odcinków- 45m
W mroku nocy
We Wszechświecie wybucha wojna domowa. Andromeda, okręt należący do Gwardii Wspólnoty Planet, odpowiada na sygnał o zagrożeniu i wpada w pułapkę Nietzschean. Gdy Dylan Hunt, dowódca jednostki orientuje się, że załogę zdradził pierwszy oficer, zarządza ewakuację. Sam próbuje odciągnąć wrogą flotę i na 300 lat zostaje uwięziony na krawędzi czarnej dziury. Razem z pierwszym oficerem jest zawieszony w czasie – decyzje zostały podjęte, kule wystrzelone, ale mija czas i nic się nie zmienia. W końcu Andromedę odnajduje nieznany frachtowiec pilotowany przez Bekę Valentine. Załoga Maru próbuje dostać się na pokład unieruchomionego okrętu, jednak plany dowódcy nie uwzględniają odnalezienia żywego kapitana Hunta.
- 45m
Promyk nadzei
Po wydarzeniach z pierwszego odcinka, kapitan Hunt próbuje przepędzić intruzów ze swojego okrętu. Udaje mu się odstraszyć dowódcę, Gerentexa, który jednak nie rezygnuje z wrogich zamiarów – wraca na Maru i kieruje uszkodzoną Andromedę z powrotem w kierunku czarnej dziury. Hunt musi ratować swoją jednostkę – silnik nie pracuje, nikt nie może powstrzymać grawitacji, a duża część nieprzyjacielskiej załogi dostaje się na pokład. Tymczasem na Maru wybuchają kolejne konflikty. Gerentex i Beka nie mogą ustalić wspólnego stanowiska. Plany dowódców nie pokrywają się z pomysłami załogi. Hunt nie wie, jak daleko jego wrogowie mogą się posunąć, by zrealizować swoje cele. Co stanie się z Andromedą i jej kapitanem?
- 45m
Pierwsza porażka
Świeżo skompletowana załoga Andromedy odkrywa dawną stację Gwardii Wspólnoty Planet. W poszukiwaniu części do uszkodzonego statku, bohaterowie decydują się ją przeszukać. Okazuje się, że stacja jest zamieszkana przez potomków oryginalnej załogi. Dowodzi nimi umierająca 20-latka. Dzieci czekają na Mesjasza – oficera Gwardii, który poprowadzi ich do walki z wrogami i rozpocznie odbudowę całej Wspólnoty. Nastolatkowie wykorzystują Hunta, by zdobyć dostęp do śmiercionośnej broni. Kapitan musi zdecydować, jak poradzić sobie z nieoczekiwanym zagrożeniem, a załoga Andromedy próbuje zrozumieć, dlaczego dzieci ze stacji nie dożywają dorosłości. Tymczasem Harper buduje Rommie, nowego awatara Andromedy
- 45m
Ostatnia runda
Członkowie załogi szukają informacji o stacjach, gdzie mogliby zdobyć paliwo i uzupełnić zapasy. Gdy Andromeda mija pozostałości po nieuzbrojonym okręcie medycznym, nieznany przeciwnik atakuje okręt i rusza za nim w pościg. W tym samym czasie na pokładzie między Huntem a jego nową załogą narasta napięcie. Wątpliwości dotyczące struktury dowodzenia wywołują kolejne konflikty. Kto stoi na czele jednostki? Czy załoga pozostanie lojalna? A może Hunt powinien zostać sam? Bohaterowie muszą nauczyć się współpracować, jeśli chcą przeżyć wrogą napaść. Tymczasem Rommie odkrywa zdjęcie Dylana z narzeczoną i zmaga się z nieoczekiwanymi uczuciami...
- 45m
Podwójna helisa
Załoga Andromedy odkrywa, że w pozornie niezamieszkałym systemie gwiezdnym Nietzscheanie toczą walkę z rasą Thanów. Kapitan postanawia pomóc w rozwiązaniu konfliktu – ma nadzieję, że dzięki skutecznej mediacji zdobędzie poparcie dla swojej misji odbudowy Wspólnoty. W czasie akcji lojalność jednego z członków załogi zawisa jednak na włosku – Tyr sprzeciwia się decyzjom Hunta. Uważa, że kapitan niepotrzebnie ryzykuje życie podwładnych. Od Nietzschean Anasazi otrzymuje propozycję dołączenia do społeczności i założenia rodziny. Ogarniają go wątpliwości. Czy odejdzie z Andromedy, by zamieszkać ze swoim ludem? Jaki wpływ na jego decyzję będzie miała młoda kobieta, Freya?
- 45m
W paszczy lwa
Tyr próbuje nauczyć Trance pilotażu w strumieniu. Dochodzi jednak do wypadku, Trance traci kontrolę, a statek przenosi się w czasie i trafia w środek wojny, która zakończyła się upadkiem Wspólnoty Planet. W przededniu największej bitwy załoga musi zdecydować, czy podjąć interwencję, która może drastycznie zmienić przyszłość. Czy wpływ na historię zakończy się katastrofą? A może będzie konieczny, by zachować właściwy bieg dziejów? Im dłużej trwają prace naprawcze, tym bardziej członkowie załogi chcą włączyć się w najważniejsze wydarzenia. Jeden z nich w końcu sprzeciwia się decyzjom kapitana, a pozostali muszą opowiedzieć się po jednej ze stron.
- 45m
Więzy rodzinne
Bohaterowie odpowiadają na wysłany przez statek należący do wyznawców Drogi. Gdy Andromeda dociera do poważnie uszkodzonego statku, załoga musi ewakuować rozbitków. Beka odkrywa, że na pokładzie znajduje się jej brat. Raphael i jego przyjaciel podają się za mnichów i zapewniają o przyjacielskich zamiarach. Twierdzą, że gdy zostali zaatakowani, byli w drodze na pokojowe rozmowy z Restorianami, eko-terrorystami. Gdy Rafe dołącza do załogi Andromedy, inni są jednak wobec niego podejrzliwi, bo Beka ostrzega, że jej bratu-awanturnikowi nie można ufać. Już wkrótce okazuje się, że Raphael ma własne plany, które mogą nie tylko przeszkodzić w zrealizowaniu wizji kapitana Hunta, ale również narazić całą załogę na niebezpieczeństwo.
- 45m
Rzeka czasu
Z pokładu Andromedy są prowadzone eksperymenty na czarnej dziurze. Przypadkowo Dylanowi udaje się nawiązać kontakt z utraconą 300 lat temu ukochaną. Dzięki prowadzonym przez Harpera próbom teleportacji istnieje sposób, by Hunt przeniósł się w czasie i odzyskał dawne życie. To niesprawdzona i niebezpieczna metoda, ale kapitan mógłby w końcu porozmawiać z ukochaną, a nawet dotknąć jej twarzy. Czy Hunt porzuci misję odbudowy Wspólnoty Planet dla własnego szczęścia? A może spróbuje zapobiec wybuchowi wojny w przeszłości? Kapitan musi podjąć trudne decyzje, a tymczasem załoga Andromedy próbuje poradzić sobie z atakiem Nietzschean. Pierwszy rząd szykuje się też do podpisania aktu o przywróceniu Wspólnoty Planet.
- 45m
Niewinność
Kapitan Hunt próbuje przekonać Arazjan, by dołączyli do nowej Wspólnoty, która będzie łączyła 50 planet. Trybunał Arazji odrzuca jednak jego propozycję. Kapitan zostaje aresztowany i razem z Rommie trafia do więzienia, z którego jeszcze nikt nigdy nie uciekł. Gdy wyczerpuje się zasilanie awatara, a Hunt o jedzenie musi walczyć z przerażającym przeciwnikiem, konieczność ratunku jest coraz bardziej nagląca. Załoga Andromedy nie może jednak zlokalizować swojego kapitana, sygnał Rommie jest zagłuszany, awatar bez zasilania może się rozpaść, a systemy obronne więzienia wydają nie do złamania. Czy dla Dylana i Rommie nie ma już nadziei? A może Hunt zdoła w jakiś sposób nawiązać kontakt ze swoją załogą?
- 45m
Bezkresny ocean
Załoga organizuje uroczystą kolację. Na pokład Andromedy wchodzą przedstawiciele Castalian – oddychających zarówno wodą, jak i powietrzem. Dostojnicy mają sfinalizować umowę dotyczącą nowej Wspólnoty. Wizytę zakłóca jednak Tyr. Przypomina uczynki prezydenta Lee, który miał odmówić Nietzscheanom na Castalii udziału w tworzonej Republice i w konsekwencji zniszczyć ich stację orbitalną.. Zmuszony przez Hunta do przeprosin, Tyr odwiedza lidera gości, znajduje go martwego i sam zostaje zaatakowany. Chociaż poszkodowany Tyr sam potrzebuje pomocy, już wkrótce staje się głównym podejrzanym. Kto jest tajemniczym mordercą? Załoga Andromedy musi znaleźć winowajcę, zanim pertraktacje zakończą się katastrofą, a Castalianie dokonają zemsty..
- 45m
Szantaż
Gdy Andromeda zbliża się do stacji Eldorado, Beka otrzymuje wiadomość od dawnego wspólnika swojego ojca. "Wujek Sid" wydaje się być w tarapatach, więc Beka i Trance ruszają na jego poszukiwania. Okazuje się, że mężczyzna jest jednym z największych przewoźników w galaktyce, i oczekuje od Beki pewnej przysługi – kobieta ma przekazać mu informacje, którymi nie chciał podzielić się jej ojciec, a które mogą mieć jakiś związek z pewną uzależniającą substancją. Flash sprawia, że ludzie stają się szybsi i bystrzejsi, ale ma również niebezpieczne skutki uboczne... Ukryte dane mogą być bardzo cenne...W tym samym czasie załoga Andromedy postanawia wyprzedać niepotrzebne przedmioty, by zebrać pieniądze na części do statku.
- 45m
Matematyka płaczu
Andromeda odkrywa złoty okręt Gwardii Wspólnoty, który okazuje się jej starszą siostrą, Pax Magellanic. Na pokładzie okrętu żyje 300-letnia załoga, która podobnie jak Hunt nie postarzała się nawet o jeden dzień. Przewodzi jej Jill Pearce, która przejęła dowodzenie po śmierci kapitana. Według Gwardzistów ich nieśmiertelność wynika z promieniowania pobliskiej, zniszczonej przed laty planety. Kapitan Andromedy nie może jednak uwierzyć w taką teorię. Gdy Rommie zmaga się z przestarzałym systemem SI okrętu, pozostali członkowie załogi postanawiają odkryć tajemnicę długowieczności Pax Magellanic i naprawić unieruchomiony statek. Jakie tajemnice skrywa tajemniczy okręt? Czy próba udzielenia pomocy obróci się przeciwko załodze Andromedy?
- 45m
Ostatni Kodiak
Tyr rozbija się na planecie kontrolowanej przez Nietzschean. W wyniku wypadku traci pamięć – nie ma pojęcia, co robił w tym rejonie, co transportował i dlaczego. Nie pamięta nawet swojego imienia. Jego statek jest zniszczony, z planety nie ma ucieczki, a we wraku znajduje się tajemnicza skrzynia, której poszukują członkowie nietzscheańskiego klanu Drago-Kazov. Tyr musi odzyskać swoje wspomnienia, jeśli chce przetrwać na wrogim terytorium. Co próbował przewieźć? Dokąd powinien się udać? W poszukiwaniu odpowiedzi, pomocy udziela mu Yvaine, ludzka kobieta, która w trudnych warunkach wychowuje 16-letniego przybranego syna. Czy Tyr narazi ich na niebezpieczeństwo?
- 45m
Wiedza i mądrość
Na statek dociera ranny Perseid. Przed śmiercią razi Harpera tajemniczą energią. Bohater już wkrótce odkrywa, że stał się geniuszem – w niesamowitym tempie uczy się obcych języków, udoskonala systemy Andromedy i projektuje nowe gadżety. Rommie próbuje dowiedzieć się, kim był zmarły przybysz i dlaczego zginął, tymczasem na statku w poszukiwaniu Perseida pojawia się łowca nagród z nakazem jego aresztowania. Jeger jest zdesperowany, by zdobyć informacje, który były w posiadaniu ściganego mężczyzny. Czy po jego śmierci dane zostały ukryte na Maru? Gdy stan Harpera się pogarsza, zaczyna się wyścig z czasem. Kapitan Hunter i jego załoga muszą odkryć tajemnice Perseida, zanim będzie za późno...
- 45m
Intencje
Kapitan Hunt, szukając części do Andromedy, zostaje aresztowany pod zarzutem spisku i morderstwa sprzed ponad 300 lat. Trafia do więzienia, jest bity i torturowany. W jego zatrzymaniu bierze udział człowiek odpowiedzialny za to samo przestępstwo, więc załoga Andromedy musi poradzić sobie z podwójnym problemem – musi nie tylko uratować swojego kapitana, ale także dowiedzieć się, jakim cudem rozpoznany mężczyzna przeżył 300 lat. Czy będą musieli przekroczyć granice, by uratować jednego ze swoich? A może Trance znajdzie inny sposób? Przeszłość miesza się z teraźniejszością, dawne grzechy ścigają Hunta, a lojalność miesza się ze zdradą. Kapitan musi podjąć decyzje, które zaważą na jego życiu.
- 45m
Suma części
Rommie, Beka i Trance spędzają czas na kobiecych rozrywkach, gdy Andromeda dociera do strefy kosmicznych odłamków. W trakcie przelotu statku przez pole odpadów, na pokład Andromedy wdzierają się szczątki, które łączą się w całość, tworząc działającego androida. Przybysz zapewnia o pokojowych zamiarach. Twierdzi, że jest wysłannikiem Sumy Składowych – mitycznej kultury funkcjonującej na pograniczu galaktyk. Centralna Inteligencja ma wobec Andromedy poważne plany. Licząc na nowego sojusznika, Dylan zgadza się na nawiązanie kontaktu. Czy android narazi załogę Andromedy na niebezpieczeństwo? Jakie są jego prawdziwe intencje? Kapitan Hunt musi podjąć decyzję, ile jest w stanie zaryzykować...
- 45m
Pamiętnik Perseida
Trance i Harper odkrywają intruza na pokładzie Maru. To Gerentex, aktualnie ukrywający się przed łowcą nagród. Dawny przywódca porywa ich i zmusza do pomocy w wyrównaniu rachunków. Chce zdobyć fortunę i władzę – twierdzi, że zna położenie mapy do zaginionej stolicy Wspólnoty Planet. Wskazówki mają znajdować się w pamiętniku szalonego Perseida. Gerentex planuje go odnaleźć i wykorzystać. Czy Trance i Harper będą musieli udać się z nim aż na Tarn-Vedrę? Zbliża się rocznica objęcia przez Dylana dowództwa na Andromedzie. Wspomnienia sprzed 300 lat dają o sobie znać i kapitan zaczyna wątpić w słuszność swoich decyzji. Nową Wspólnotę Planet czekają wielkie problemy...
- 45m
Wąż w raju
Gdy większość załogi Andromedy pomaga kolonii Thanów, Dylan i Rev Bem zostają wezwani przez jednego z przyjaciół Magoga. Brat Thaddeus Blake potrzebuje wsparcia w ochronie niewinnych i spokojnych ludzi przed atakami handlarzy niewolników. Sprawy znacznie się komplikują, gdy okazuje się, że chronieni ludzie mają doskonałą pamięć genetyczną - jeśli kapitan Hunt nauczy zabijać aktualnie żyjących dorosłych, kolejne pokolenia urodzą się już jako pozbawione niewinności. Czy warto chronić jedną generację, uszkadzając kolejne? Decyzja musi być podjęta natychmiast, bo zbliża się atak łowców. Kapitana Hunta postanawia wesprzeć rodzeństwo – Tiama i Arun
- 45m
Intercyza
Dwa zwaśnione nietzscheańskie rody zawierają układ z kapitanem Huntem – jeżeli Andromeda zabezpieczy podróż księżniczki jednego z nich na jej ślub z przedstawicielem drugiej rodziny, klany wejdą w sojusz i zakończą wieloletni konflikt. Razem będą mogły pokonać ród Drago-Kazov, któremu Tyr zaprzysiągł wieczną nienawiść. Postępując wbrew radom Rev Bema, Hunt naraża załogę na niebezpieczeństwo i już wkrótce razem z księżniczką musi uciekać. Okazuje się, że nic nie jest takie, jak się początkowo wydawało i sojusz skłóconych rodzin może być najgorszym rozwiązaniem. Kim naprawdę jest księżniczka Elssbett? Dlaczego nosi przy sobie niebezpieczną broń? Załoga Andromedy musi odkryć jej tajemnice, by nie dopuścić do katastrofy.
- 45m
Cybernetyczna miłość
Andromeda jest świadkiem restoriańskiego ataku na pasażerski okręt. Chociaż załoga próbuje pomóc atakowanym, ginie ponad 500 osób. Udaje się uratować tylko jednego rozbitka, androida Gabriela. Rommie zakochuje się w ocalonym, który chce zostać na pokładzie Andromedy jak najdłużej. Rozbitek twierdzi, że jest nauczycielem uciekającym od swoich oprawców. Już wkrótce okazuje się jednak, że jego prawdziwa tożsamość jest zupełnie inna, a przyjmując go na swój pokład, Andromeda ściągnęła na siebie poważne niebezpieczeństwo. Najbardziej zagrożona jest Rommie, ale kolejne działania androida mogą okazać się śmiertelne także dla pozostałych członków załogi. Jak się uratować
- 45m
Cudowne światło
Zbliżają się urodziny kapitana Hunta. Harper nadpisuje protokoły Andromedy, by przygotować mu specjalną niespodziankę. Beka wręcza niezwykły prezent – mapę do legendarnej stolicy Wspólnoty Planet. Załoga namawia kapitana do podjęcia ryzykownej podróży, jednak już w trakcie przygotowań na statku narasta pełne niepokoju napięcie. Czy uda im się dostać na mityczną Tarn-Vedrę? Seamus i Beka są zainteresowani pewnym przedmiotem, który chcieliby tam odnaleźć... Podróż okazuje się bardziej wyczerpująca, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Z każdą minutą cała załoga znajduje się w coraz większym niebezpieczeństwie. Czy za próbę dotarcia do Tarn-Vedra bohaterowie będą musieli zapłacić najwyższą cenę?
- 45m
Niebezpieczna przeszłość
Kiedy Harper (Gordon Michael Woolvett) przypadkowo zamienia osobowość Andromedy na starszą wersję, zaczyna ona polować na załogę, podejmując się wykonania dawnej misji, która doprowadziła do masakry poprzedniej załogi
Sezon 2
22 odcinków- 45m
Oblicze śmierci
Tyr i Harper zostają uwięzieni przez Magogów. Po pokonaniu resztek Magogów znajdujących się na pokładzie Andromedy, Dylan i Beka ruszają na Świato-Statek, by uratować przyjaciół.
- 45m
W okowach lodu
Załoga Maru rozbija się na lodowej planecie, uciekając przed Klanem Mandau. Rev zamierza pokutować za śmierć Magogów i nie chce jeść, aż nie znajdą się na Andromedzie. Tymczasem Harper wpada w depresje z powodu larw Magogów znajdujących się w jego brzuchu.
- 45m
Sztuka negocjacji
Dylan prowadzi bardzo trudne negocjacje między Thanami, a właścicielem stacji Miskicha. Miskicha posiada klejnot Serce Hegemonii, zrabowany kilka pokoleń temu Thanom. Tymczasem Beka i Harper próbują skraść klejnot, jednak jak się okazuję mają konkurencje.
- 45m
Przesłuchanie
Kapitan Dylan pomaga Inaris, pustynnej planecie z kilkoma kopalniami, której piraci niszczą transportowce przewożące nawozy. Napastnikami okazują się Pyrianie. Tymczasem Trance jest przetrzymywana wbrew swej woli i poddawana różnym badaniom, przez naukowca z Inaris.
- 45m
Legenda
Dylan poszukuje Isabelli Ortiz, która według opowieści zjednoczyła wiele układów i utworzyła porządny rząd. Po przybyciu do osady na Sporog's Anvil, dostaje się pod ostrzał Kalderan i musi bronić się w starym barze wraz z kilkoma górnikami.
- 45m
Sumienie androida
Romi ma za zadanie uratować Philipa Kim przed agentami z Machen Alfa. Kim posiada cenne informacje o technologii broni z Machen Alfa. Tymczasem Maru, który miał zabrać Romi, z powodu ataku agentów, przecieka i tonie w morzu.
- 45m
Akt desperacji
Andromeda prowadzi konwój z lekami, potrzebnymi do uratowania mieszkańców Roginy, przez rejon Acheron, w którym znajduje się wiele rakiet obsługiwanych przez Nietzschean Drago-Kasov. Dylan i Tyr muszą unieszkodliwić centrum dowodzenia, by wyłączyć sterowanie rakiet.
- 45m
Porachunki
Dylan otrzymuje wiadomość od narzeczonej Sary Riley, nieżyjącej od 200 lat. W liście Sara informuje Dylana, że posłuchała jego rady i ułożyła sobie życie. Kurier który przywiózł wiadomość, przybywa z planety Tarazed, ostatnią "wyspą" Wspólnoty Planet. Na planecie Dylan spotyka admirała Telemachus Rhade.
- 45m
Labirynt uczuć
Na Andromedzie odbywa się spotkanie dotyczące paktu o pomocy militarnej. W trakcie spotkania przybywa nie zaproszony Marszałek Bolivar, arcyksiążę klanów Sabra i Jaguar, który oznajmia, że chce przyłączyć się do Wspólnoty. Na pokładzie Andromedy przebywa również Satrina Leander, która chce od Harpera pliki Biblioteki Uniwersytetu Wszechsystemowego.
- 45m
Następca tronu
Andromeda odpowiada na wezwanie pomocy od statku atakowanego przez piratów. Po przybyciu na miejsce piratami okazują się żołnierzami z domu Konstantina, a jedynym z ocalałych jest Książę Eryk.
- 45m
Wyzwolenie Ziemi
Klan Sabra-Jaguar wybiera się na wojnę z Drago-Kazov. Klan Jaguara żąda by Andromeda walczyła w tej wojnie. Tymczasem Harper dostaje wiadomość od kuzyna Brendana, który przebywa na Ziemi. Prosi Harpera o pomoc w walce z Nietzscheanami.
- 45m
Zamiana
Bem opuszcza Andromedę w poszukiwaniu odpowiedzi, które nurtują go od czasu pobytu na Świato-Statku Magogów. Tymczasem larwy W brzuchu Harpera zaczynają się wylęgać. Dylan prosi Perseidów o pomoc w usunięciu larw.
- 45m
Lawa i rakiety
Dylan i Tyr chcą uzupełnić zapasy i ekwipunek, jednak zamiast handlarza, czekali na nich najemnicy. Dylan ucieka na turystyczny statek Hildegarda. Tymczasem Romi oskarża Tyra o to, że zostawił Dylana samego.
- 45m
Wczorajsze grzechy
Beka dostaje wiadomość, że jej pierwsza miłość Robert Jensen nie żyje. Dylan i Harper lecą wraz z Beką do kolonii górniczej, by zidentyfikować ciało. Harper i Beka wspominają czasy, kiedy pracowali wraz z Robertem. Jednak wkrótce dowiadują się, że jednak Robert żyje i chce wykorzystać Bekę i Andromedę.
- 45m
Cena życia
Załoga Andromedy ratuje mieszkańców zaatakowanej stacji. Napastnikami okazują się Thanowie, który zaatakowali stacje bronią biologiczną, a teraz próbują zniszczyć Andromedę. Mimo leczenia, rozbitkowie umierają, i zamieniają się w Zombie, a Beka zostaje zarażona.
- 45m
Machina stworzenia
Beka namawia Dylana by towarzyszył jej i Trance w poszukiwaniu mitycznego urządzenia zwanego Machina Stworzenia. W trakcie poszukiwań na planecie Cin Tinta, wpadają na grupę innych poszukiwaczy, wśród których jest znajomy Trance.
- 45m
Iluzja
Kiedy Dylan przelatuje w pobliżu czarnej dziury, na Maru dochodzi do pęknięcia kadłuba. Dylan zostaje wyrzucony z pokładu Maru. Przez niedotlenienie zaczyna mieć halucynacje o tym, że jest na ziemi, ma dom i rodzinę.
- 45m
Targi Nieznane
Załoga napotyka Vedranczyków, dawno zaginionych założycieli Wspólnoty Narodów.
- 45m
Połykacz ognia
Dylan odpowiada na wezwanie SOS wysłane przez mieszkańców planety Savionu. Według nich ich planetę atakuje mityczny gigantyczny potwór. Jednak jak się okazuje mity czasami są prawdziwe.
- 45m
Zaginiona flota
Nietzscheanie są w posiadaniu wielu statków floty i chcą wymazać z nich AI. Dylan porywa AI transportowca straży Clarion Call, który jako jedyny uciekł Nietzscheanom, lecz później został przerobiony na kasyno.
- 45m
Reinkarnacja
Rycerze Czystości Genetycznej winią Nietzschean za upadek Federacji i chcą wyeliminować wszystkie klany. Tyr ratuje klan Orca, gdyż znajduje się tam jego żona i jak się wkrótce dowiaduje, także i jego syn.
- 45m
Tunel międzywymiarowy
Na pokładzie Andromedy odbywa się przyjęcie z okazji przyłączenia się pierwszych 50 światów. Zaczyna się wybór Trium Vira. Jednak ktoś na pokładzie przeprowadza sabotaż.
Sezon 3
22 odcinków- 45m
Wymiar strachu
Maru wraca na pokład Andromedy bez Beki i Tyra na pokładzie. Pozostali w tunelu międzywymiarowym. Załoga Andromedy w końcu ich wydostaje, jednak Beka i Tyr nie są już tymi samymi osobami.
- 45m
Dzban Rijili
Dylan otrzymuje list od Konstantinia. Po przybyciu na stacje Serenchof, odkrywa że Konstantinie nie żyje. Dylan i Harper zostaje aresztowany i oskarżony o morderstwo, następnie uwolniony przez nieznaną osobę, by mógł oczyścić się z zarzutów. A wszystko z powodu mitycznego czerepu.
- 45m
Plan szaleńca
Andromeda ratuje frachtowiec z Galatronu. Ocaleni ludzie zachowują się bardzo dziwnie. Z początku załoga Andromedy sądziła, że to efekt niedotlenienia, jednak wszyscy ocaleni zachowują się jak pacjenci wariatkowa.
- 45m
Wujaszek Sid
Załoga Andromedy ratuje okręt kuriera i dowiaduje się, że kurier przewozi kandydata na Trium Vira. Kandydatem okazuje się wujek Beki - Sid.
- 45m
Bellerofont
Maru został zaatakowany przez myśliwce Ogami. Niespodziewanie z pomocą przychodzi ziemski okręt Belerofon, który zaginął około 3000 lat temu.
- 45m
Psy wojny
Andromeda zostaje uderzona falą uderzeniową powstałą po wybuchu Bomby Nova. Beka Tyr i Dylan szkolą się na myśliwcach, by zwiększyć szansę w ataku na orbitalny system obronny planety Mardok.
- 45m
Płatny zabójca
Dylan dostaje wiadomość od przyjaciela Marshalla Mal Kalupe, w której powiadamia że planowany jest zamach na jego życie. Dylan musi znaleźć Trędowatego i aby to zrobić musi najpierw spotkać się z siostrą Trendowatego.
- 45m
Duch
Beka i Harper ewakuują mieszkańców Virgin 9. W czasie powrotu na Andromedę, Na maru dochodzi do serii awarii. Beka odkrywa, że powodem awarii jest robak metaliczny. Wkrótce awarie pojawiają się również na Andromedzie. Jednak nie z powodu robaków.
- 45m
Serce nie sługa
Tyr kradnie Maru i opuszcza Andromedę w czasie, kiedy to Dylan zostaje zaatakowany przez żołnierza wykonanego z ciemnej materii. Chwile później przed Andromedą pojawia się olbrzymi obiekt o wyglądzie Dylana, a na pokład Andromedy cichcem wdziera się Bartolome Naz, projektant broni.
- 45m
Niepokonany
A co by było gdyby 300 lat wcześniej porucznik Rade, zabił kapitana Dylana i trafił do czarnej dziury na 300lat? Ten odcinek opowiada o tym, jak Rade dowodzi Andromedą wraz z załogą Maru. Kiedy Trance pilotuje Andromede, niespodziewanie cofają się w czasie na dwa dni przed bitwą Straży z sojuszem Nietzschean.
- 45m
Powrót do studni
Na pokładzie Andromedy dzieją się dziwne rzeczy, takie jak awarie czujników, czy pojawiające się studnie próżni. Wkrótce Romi zostaje porwana przez istoty, które kiedyś torturowały Beke i Tyra.
- 45m
Przyszłość doskonała
Trance potrafi przewidzieć przyszłość, lecz wszystkie możliwe drogi prowadzą do śmierci całej załogi i zniszczeniu Andromedy. Niszczycielem okazuje się intruz ze zbroją odporną na strzały z pistoletu i lancy oraz potrafiący się teleportować.
- 45m
Wszystko albo nic
Nowiutki bliźniaczy okręt Andromedy, Crimson Sunrise zostaje sabotowany i wybucha. Na jego pokładzie miała odbyć się ceremonia z okazji ukończenia jego budowy. Maru zabiera na swój pokład wielu rozbitków. Z powodu iż nieznany jest sabotażysta, rozbitkowie zaczynają się rzucać do gardeł.
- 45m
Prawda czy fałsz
Beka ma złożyć zeznania chroniące Abla Ladrona przed skazaniem. Jednak uwalnia go z aresztu z pomocą Tyra i ucieka na Andromedę. Ladron wykradł tajną technologię Techno-Coru.
- 45m
Przemiana przyjaciela
Andromeda uczestniczy w ewakuacji planety, która kończy swoje życie. Niespodziewanie załoga odkrywa przekaz od Rev Bema, który oznajmia, że znalazł odpowiedzi na swoje pytania i jego podróż dobiega końca. Bem zmierza na planetę która ma zostać zniszczona przez nową nieznaną gwiazdę.
- 45m
Na ostrzu noża
Andromeda pomaga kolonistom, którym Pyriańskie generatory zatruwają powietrze. Dylan niszczy generatory, ale wkrótce pojawia się flota Pyrian. Andromeda musi walczyć sama do czasu przybycia okrętów światów członkowskich Federacji.
- 45m
Skarbiec niebios
Andromeda odbiera sygnał SOS z planety Imri ognistej planety z lodowym księżycem, w kierunku którego zbliża się chmura naładowanych cząsteczek. Tyr zostaje na Andromedzie, by zmienić kierunek chmury, a reszta załogi udaje się na księżyc. Zostają tam obezwładnieni przez nieznane istoty. Istoty potrzebują Dylana, aby ich gatunek mógł przetrwać.
- 45m
Głos północy
Andromeda przygląda się walce między armadą okrętów Nietzschean Drago Kazow, a nieznanym klanem. Dylan wciąga na pokład okręt z jednym Nietzscheanem, który opowiada, że zostali zaatakowani, gdyż Drago Kazow posądza ich o posiadanie strumieniowego statku zwiadowczego Głosu Północy.
- 45m
Oszukać oszusta
Andromeda utknęła w systemie Prolon w środek mgławic solarnych i pływów grawitacyjnych. Wciąga na pokład kapsułę z kobietą. Wkrótce pojawia się Konsul Krila Prolongu utrzymując, że w kapsule jest Księżniczka Tura. Jednak zaraz później pojawia się członkowie Zakonu twierdząc, że na pokładzie Andromedy jest w bogini Hagim'Na. Aby tego było mało pojawia się Ministerstwo Sprawiedliwości twierdząc, że kobieta jest zbiegłą oszustką.
- 45m
Zmierzch bohatera
Dylan i Tyr wpadają w zasadzkę zastawioną przez Genitów. Ratunek przychodzi od Templariuszy i ich Patryjarchy Konstatnina Starka. Jednak to Patryjarcha potrzebuje pomocy od Dylana. Chce zaatakować ośrodek badań Genitów, w którym Genici pracują nad bronią biologiczną.
- 45m
Nowe wcielenie
Andromeda znajduje się w suchym doku, gdzie Perseidzi instalują modyfikacje. Jednocześnie ma zostać oddany do użytku okręt wojenny Resolution of Hecton. Kiedy Rommie przebywa na jego pokładzie, niespodziewanie przejmuje kontrole nad okrętem i porywa go.
- 45m
Na rozdrożu
Dylan otrzymuje informacje, iż klany Nietscheańskie chcą opuścić Federacje. Tymczasem na pokład Andromedy dostają się Nietscheanie i blokują cały pokład 15. W zamian za życie zakładników, żądają Kości Drago Museveniego i Maru. Wkrótce Tyr dokonuje sabotażu na Andromedzie i ją opuszcza podążając na rodzinną asteroidę klanu Kodiak.
Sezon 4
22 odcinków- 45m
Koniec niepewności
Na pokład Andromedy dociera kurier, który przynosi wiadomość o tym, że Federacja przestała istnieć przez Dylana Hunta. Załoga zaczyna zastanawiać się w sens dalszej walki o przywrócenie Federacji.
- 45m
Obywatel ósmy
Andromeda wybiera się na stację Gambria, by zmodernizować uzbrojenie. Tymczasem Tiumwira prosi Dylana, aby na stacji spotkał się z wróżbitą. Właścicielem stacji jest Obywatel Ósmy, który jest również handlarzem broni. Dylan podejrzewa, że wróżbitą kieruje Obywatel Ósmy.
- 45m
Broń zagłady
Andromeda zostaje trafiona przez dronę bojową, która zapoczątkowała wysysanie energii z Andromedy. Generator grawitacji, który przyciąga Andromedę, znajduje się na księżycu, w pobliżu którego budowana jest broń Magogów. Na księżycu znajduje się również, budowniczy księżyca Kroton.
- 45m
Gra
Andromeda dociera do Almagestu, miejsca gdzie według jednego z podwładnych, flota Nietzschean zniszczyła Hope. Jednak na miejscu brak jest jakichkolwiek śladów walki i zniszczeń. Tymczasem z planety Andromeda zostaje wywołana przez Shiga i Lipp-Setta, podających się za biuro turystyki. Wkrótce okazuje się, że są twórcami gry, a Dylan okazuje się przymusowym graczem.
- 45m
Tajna przesyłka
Z pokładu statku Magellan-melro, wykradziono broń o zasięgu planetarnym, niszczącą połączenia neuronowe w mózgu. Idealna broń dla Magogów. Broń wykradli Nietzscheanie, którymi przewodzi Calleb Voth. Harper dostaje zadanie zbadać „plik d” zawierający informacje o broni.
- 45m
Thyr
Andromeda natrafia na transportowiec więzienny pilotowany przez komandora porucznika Telemachusa Rhade, przewożącego więźnia Tyra Anasazi. Jednak więzień ucieka z transportowca w czasie ataku floty Nietzschean. Wkrótce Dylan odnajduje Trakt Wieków.
- 45m
Szlak wieków
Dylan musi odnaleźć Drogę Czasu, portal do innego wszechświata. Śladem Andromedy podąża flota okrętów Nietzschean. Beka próbuje zyskać zaufanie Tyra, a Dylan nie jest pewny czy może jej zaufać. Wkrótce przez portal przelatują Maru i Andromeda.
- 45m
Przeznaczenie
Andromeda trafia do Gromady Baltria, gdzie od kilku dni trwają zamieszki więźniów. Po wstrzymaniu zamieszek Beka dostaje odnalezienie nieznanej uciekinierki, a Dylan ma za zadanie złamać system zabezpieczający źródło energii planety zwanego gol — rashen.
- 45m
Złodziej wiedzy
Harper ma przemawiać na konferencji największych naukowców Federacji na temat zagrożenia ze strony Magogów i możliwości ich pokonania. Tymczasem Harper dowiaduje się o zaginięciu jednego z naukowców Profesora Milliusa Wel-dara. Jednocześnie na pokład Andromedy przybywa Wywiad Federacji.
- 45m
Wyjęty spod prawa
Andromeda przybywa do planety Misculon, gdzie król Shineoa San informuje Dylana o zniknięciu jego córki. Podejrzewa, że za porwaniem stoi wyjęty spod prawa Kulis Barra. Beka i Rhade, odnajdują księżniczkę wraz z Kulisem. Okazuje się, że są kochankami.
- 45m
Przyjaciele
Harper ma przemawiać na konferencji największych naukowców Federacji na temat zagrożenia ze strony Magogów i możliwości ich pokonania. Tymczasem Harper dowiaduje się o zaginięciu jednego z naukowców Profesora Milliusa Wel-dara. Jednocześnie na pokład Andromedy przybywa Wywiad Federacji.
- 45m
Żywe nici
Andromeda ściga statek przemytniczy, na pokładzie którego znajdują się pancerze wykonane z bio nici. Przemytnikiem jest Rox Nave, pracująca dla króla Moldara ubiegającego się o członkostwo Federacji. Jest jednak handlarzem broni i podsyca konflikty zbrojne.
- 45m
Świat równoległy
Andromeda ścigana jest przez łowców nagród. Dylan karze Harperowi uruchomić urządzenie, które ma za zadanie zamaskować okręt. Mimo sprzeciwu Harper uruchamia urządzenie i Dylan przenosi się do świata równoległego.
- 45m
Zaraza
Andromeda ratuje dwa statki. Na każdym z nich znajduje się po jednym rozbitku. Należą do rasy Trillin, która już nie istnieje, gdyż wyniszczyli się w wojnach. Obydwoje opowiadają historie, o tym, jak zostali zaatakowani znienacka przez drugich, a sami cenią pokój.
- 45m
Mrok i światło
Dylan zostaje zachęcony przez Rev Bema, aby przybył sam na planetę Juko. Bem twierdzi, że zna sposób pokonania Magogów. Wkrótce po przybyciu na planetę Dylan zostaje zaatakowany i pozbawiony przytomności, za pomocą narkotycznej strzałki Beta-Amyloid przez Kolektorów. Odzyskuje przytomność na zniszczonym statku więziennym Midian Breach, wciąganym przez czarną dziurę. Na okręcie znajduje się również Bem.
- 45m
Zdrada
Andromeda jest ścigana przez łowców nagród. Dylan podejrzewa, że na pokładzie jest zdrajca, który podaje łowcom pozycje Andromedy. Wkrótce dowiaduje się, że zdrajcą jest Beka. Trance odkrywa, że Beka jest pod wpływem otchłani.
- 45m
Most czasu
Maru atakują Templariusze. Porywają Harpera i Rhade. Dylanowi udaje się ukryć. Admirał Stark potrzebuje Harpera, aby dokończył budowę mostu między planetą a księżycem.
- 45m
Zaufanie
Na pokład Andromedy przybywa Isindra Xicol, która w imieniu Triumwiratu przynosi Dylanowi medal i przebaczenie Federacji. Jednak w zamian chce mapę. Isindra musi zbudować zaufanie między nią a Dylanem. Tymczasem do Andromedy zbliża się flota Federacji.
- 45m
Szpica
Dylan odkrywa nowy statek zwiadowczy Magogów i Harper wprowadza Andromedę w strumień. Tymczasem Beka i Dylan muszą ukryć Maru wśród asteroidów. Tymczasem Rommie zostaje odcięta od systemów Andromedy.
- 45m
Prezent z przeszłości
Na pokładzie Maru zostaje zamordowany Kustosz. Theocrattus był członkiem załogi Maru, kiedy Beka była dzieckiem. Załoga Andromedy udaje się do biblioteki Kustoszy, aby wśród archiwów, znaleźć odpowiedź, czemu Theocrattus został zabity. Tymczasem w archiwum pojawia się agentka Głębi.
- 45m
Ucieczka – część 1
Andromeda ratuje statek, na którym przebywa ambasador, który przekonany jest, że wynegocjował traktat pokojowy z Magogami. Jednak wkrótce po wylądowaniu na Andromedzie, jaja złożone w jego ciele zaczęły się wykluwać. Dylan odkrywa, że Światostatek zmierza prosto na stację Arkologia, skąd przybył ambasador.
- 45m
Ucieczka – część 2
Stacja Arkologia jest atakowana przez Magogów. Beka zamierza odejść, gdyż nie może patrzeć na bezsensowną śmierć mieszkańców stacji. Rhade zamierza zostać z Louisą na stacji i tam walczyć z Magogami. Harper próbuje naprawić stację, by mogła lecieć w strumień. Dylan atakuje Andromedą rój szturmowców Magogów. Trance namawia Dylana, aby samotnie udał się Szlakiem Wieków.
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
TMDB
7.109
Gatunek
- Akcja i Przygoda
- Dramat
- Sci-Fi & Fantasy
Opis
Największa organizacja gwarantująca spokój i bezpieczeństwo wszechświata - Wspólnota Planet - rozpada się w wyniku zdrady jednej z ras (Nietzhean). Kapitan statku Andromeda - Dylan Hunt, dostawszy się w zasadzkę, rozkazuje załodze opuścić statek, sam zaś próbuje odciągnąć wrogą flotę. Niestety, Andromeda wpada w czarną dziurę. Po 300 latach poszukiwacze wraków wyciągają ją z osobliwości razem z Huntem, dla którego czas się zatrzymał. Zorientowawszy się, że wszystko co znał i kochał zostało zniszczone, a wszechświat jest nękany wojnami i wyzyskiem, postanawia przywrócić Wspólnotę Planet. W tym celu sprzymierzając się z nową załogą, wyrusza z misją, aby zachęcić inne światy do przyłączenia się.
Zwiastuny i ciekawostki
![Andromeda TvSeries Trailer [ www.vhd.ro ] thumbnail](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fimg.youtube.com%2Fvi%2FKafGdWFNOVM%2Fmqdefault.jpg&w=640&q=75)
Andromeda TvSeries Trailer [ www.vhd.ro ]
Tła
Brak teł
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy