Gwiezdne wrota: Atlantyda
Sezony i odcinki
Sezon 1
20 odcinków- 45m
Wzrost (1)
Nowa drużyna Stargate wyrusza w niebezpieczną misję do odległej galaktyki, gdzie odkrywają mityczne, zaginione miasto - i śmiertelnego nowego wroga.
- 41m
Wzrost (2)
Sheppard próbuje przekonać Weir, aby wziął udział w misji ratunkowej, aby uwolnić pułkownika Sumnera, Teylę i pozostałych schwytanych przez Wraith.
- 44m
Zabawa w chowanego
Baza Atlantis jest zagrożona, gdy zespół odkrywa, że w mieście jest obca jednostka. Eksperyment McKaya z obcą technologią nie idzie.
- 44m
Trzydzieści osiem minut
Zespół znajduje się w śmiertelnym niebezpieczeństwie, gdy ich statek Skoczka Skalnego zostanie wbity w Gwiezdne Wrota.
- 48m
Podejrzenie
Po serii ataków Wraith, zespół zaczyna podejrzewać swoich sojuszników Athosan o posiadanie szpiega pośród nich.
- 44m
Koniec dzieciństwa
Sheppard i zespół odwiedzają świat, w którym nikt nie ma więcej niż 24 lata - z powodu rytualnej praktyki samobójczej, która ich zdaniem powstrzymuje Wraith.
- 42m
Zatruwanie studni
Zespół znajduje świat, którego ludzie znajdują się na krawędzi odkrycia, które może uczynić je odpornymi na karmienie Wraith.
- 44m
Pod ziemią
Wysiłki zmierzające do otwarcia stosunków handlowych z gatunkiem zwanym Genii stają się kwaśne, gdy zespół odkrywa ich nowych "sojuszników" mają ukryte motywy.
- 42m
Dom
Starania McKay'a o wykorzystanie energii atmosfery obcej planety pozwalają na powrót na Ziemię - ale zespół może nie być w stanie powrócić na Atlantydę.
- 42m
Burza (1)
Kiedy ogromna burza zagraża miastu, Atlantis zostaje ewakuowana - tylko po to, by zostać przejętym przez nowego wroga zespołu.
- 42m
Oko (2)
Major Sheppard gra niebezpieczną grę w kotka i myszy z żołnierzami, którzy przejęli kontrolę nad Atlantydą i wzięli zakładnika Weir i McKay.
- 42m
Skoczek Jeden
Zespół Shepparda bada zestrzelony statek Wraith i utknął na planecie z samotnym ocalałym Wraith.
- 42m
Gorąca strefa
Prawie jedna trzecia mieszkańców Atlantydy jest zarażona śmiertelnym wirusem, który powoduje halucynacje i śmierć, zmuszając do zamknięcia miasta.
- 44m
Sanktuarium
Zespół odnajduje rajski świat, który byłby idealną świątynią dla uciekających przed Wraith, ale lokalni mieszkańcy wierzą, że ich bogini na to nie pozwoli.
- 42m
Zanim zasnę
Kobieta znajduje się w zawieszonej animacji na Atlantydzie, a zespół jest zszokowany, widząc, że to sama doktor Weir opowiada im o swojej podróży sprzed 10 000 lat w przeszłości miasta.
- 44m
Braterstwo
Zespół poszukuje cennego modułu Zero Point, podobno ukrytego na planecie Dagan - ale ich nowi sojusznicy mają własne motywy.
- 44m
Listy od Pegaza
Dzięki krótkiej okazji wysłania transmisji danych na Ziemię członkowie ekspedycji Atlantis składają wiadomości wideo do swoich bliskich.
- 42m
Dar
Nękana strasznymi koszmarami, Teyla zaczyna przypominać czas, kiedy ona i jej ojciec zostali schwytani przez Wraith i poddani niepokojącym eksperymentom.
- 44m
Oblężenie (1)
Wraz z grupą statków kosmicznych Wraith w drodze do Atlantydy, zespół poszukuje miejsca do ucieczki i sposobu na zniszczenie miasta. McKay przewodzi zespołowi, który próbuje aktywować platformę orbitalnych broni Pradawnych.
- 44m
Oblężenie (2)
Cała nadzieja wydaje się stracona, póki pułkownik Everett nie przybył nagle z Ziemi. Jest zdecydowany bronić miasta do przybycia ZPM, przyniesionego przez nowy statek.
Sezon 2
20 odcinków- 42m
Oblężenie (3)
Dedal przybywa, by bronić Atlantydy przed atakiem Wraith, ale może to nie wystarczyć, gdy zespół odkryje, że zbliża się jeszcze większa armada.
- 44m
Intruz
Dedal jest zainfekowany wirusem komputerowym Wraith, podczas gdy członkowie ekspedycji mają nadzieję powrócić na Ziemię.
- 42m
Uciekinier
Sheppard i jego zespół próbują zlokalizować porucznika Forda, aby znaleźć się w niewoli byłego żołnierza ściganego przez Wraith.
- 42m
Duet
Wejście z Wraith Dart pozostawia świadomość przedwcześnie żyjącego oficera bezpieczeństwa Atlantydy uwięzionego w umyśle doktora McKaya.
- 42m
Skazany
Zespół Atlantis znajduje kulturę, która żyje w względnym bezpieczeństwie od Wraith, ponieważ przekazują swoich przestępców do Wraith - i lądują w niestabilnej kolonii karnej.
- 44m
Trójca
McKay naraża zespół na próbę udoskonalenia niedokończonej starożytnej technologii, która zniszczyła cywilizację. Ronon Dex odkrywa, że nie jest samotnym ocalałym ze swojego świata.
- 44m
Instynkt
Zespół odkrywa młodą dziewczynę Wraith, która została wychowana przez człowieka i ukrywa się przed ludźmi z jej ludzkiej wioski w obawie przed jej życiem.
- 42m
Konwersja
Pułkownik Sheppard zaczyna doświadczać niepokojącej fizycznej transformacji po tym, jak został wystawiony na działanie leku anty-Wraith Becketta.
- 44m
Aurora
Kiedy zespół odnajduje dryfujący na skraju galaktyki Starożytnego okrętu wojennego, jego ekipa wciąż żyje, pułkownik Sheppard wchodzi do wirtualnej rzeczywistości, aby się z nimi komunikować.
- 44m
Zaginieni chłopcy (1)
Zespół zostaje schwytany przez brak porucznika Forda, który prowadzi teraz grupę młodych mężczyzn którzy biorą enzym Wraith - i którzy chcą pomocy zespołu w ataku samobójczym na statek Wraith.
- 44m
Ul (2)
Pułkownik Sheppard i jego zespół znajdują się w więzieniu Wraith po ataku Forda na statek Wraith. Dr McKay dokłada wszelkich starań, aby im pomóc.
- 44m
Olśnienie
Sheppard znajduje się na planecie, gdzie czas płynie szybciej, bez możliwości skontaktowania się ze swoją drużyną lub powrotu na Atlantis.
- 44m
Masa Krytyczna
Kiedy agent Trustu zasadzi bombę na Atlantydzie, zespół musi znaleźć szpiega w swoich szeregach, zanim przyjdą Wraith i odkryją miasto.
- 44m
Łaska pod presją
Kiedy doktor McKay zostaje uwięziony pod wodą w zatapialnym skoczku, jego jedyna szansa na przeżycie może być halucynacją Samanthy Carter.
- 44m
Wieża
Zespół znajduje świat, który posiada starożytną technologię obronną, gdzie pułkownik Sheppard staje się pionkiem w rywalizacji między spadkobiercami na tron.
- 44m
Długie pożegnanie
Zespół odkrywa dwie kapsuły zawierające umysły obcych istot, które przejmują kontrolę nad ciałami Weir i Shepparda, aby kontynuować ich osobistą wojnę.
- 44m
Zamach stanu
Po zniknięciu drużyny z Atlantis wyprawa znajduje się w samym sercu zamachu stanu Genii.
- 44m
Michael
Młody Amnezjanin w Atlantydzie cierpi z powodu niepokojących koszmarów, że jest Wraith, tylko po to, by dokonać szokującego odkrycia na swój temat.
- 44m
Piekło
Zespół Shepparda spotyka cywilizację, która ma zostać zniszczona przez super-wulkan i zostaje uwięziona tam, gdy Gwiezdne Wrota zostaną zniszczone podczas ewakuacji.
- 44m
Sojusznicy (1)
Michael i jego frakcja Wraith przybywają do Atlantydy, by zaproponować sojusz, mając nadzieję na wykorzystanie retrowirusa do przekształcenia swoich wrogów Wraith w ofiary.
Sezon 3
20 odcinków- 43m
Ziemia niczyja (2
Zespół rozpaczliwie próbuje powstrzymać dwa statki Wraith od dotarcia do Ziemi. Sheppard musi polegać na starym wrogu, by uratować McKaya i Ronona.
- 44m
Odmieniec (3)
Zespół Atlantis musi zadecydować o losie kolonii Wraith, którą przekształcili w ludzi. Dr Weir musi bronić swojego przywództwa, gdy jest oceniana przez I.O.A.
- 42m
Nieodparty
Zespół Shepparda spotyka nieprzyjemnego mężczyznę, który jest uwielbiany przez wszystkich dzięki sekretowi, który nosi - i który ma na nie nieoczekiwany wpływ.
- 42m
Sateda
Ronon Dex zostaje schwytany przez Wraith i wrócił do swojej ojczystej planety, gdzie jest nawiedzany przez swoją przeszłość, ponieważ jest zmuszony ponownie stać się ich ofiarą.
- 44m
Potomstwo
Weir wraz z zespołem odwiedzają zaawansowaną cywilizację, która oddzieliła się od Lanteńczyków przed tysiącami lat, ale odkryli, że nie są ludźmi tylko Replikatorami.
- 42m
Realny świat
Elizabeth Weir budzi się w szpitalu psychiatrycznym, gdzie mówi się, że wyprawa na Atlantydę i do Gwiezdnych Wrót jest wytworem jej wyobraźni.
- 42m
Wspólna płaszczyzna
Pułkownik Sheppard staje się więźniem dowódcy Genii, wraz z rozpaczliwie głodnym Wraith, który został oddzielony od swojego Roju.
- 44m
McKay i pani Miller
Rodney McKay spotyka się ze swoją siostrą po powrocie na Ziemi, a która zrezygnowała z błyskotliwej kariery jako naukowca, i założyła rodzinę.
- 42m
Upiory
Sheppard i Ronon są pod wpływem urządzenia zmieniającego umysł stworzonego przez Wraith podczas misji ratowania zgubionego zespołu.
- 42m
Powrót (1)
Ekspedycja Atlantis jest oszołomiona, gdy odkrywa że statek pełen Pradawnych wraca, by odzyskać utracone miasto.
- 42m
Powrót (2)
Zespół Atlantis bierze udział w misji ratowania Atlantydy zajętej przez Replikatorów - i uratowania generała O'Neilla i Richarda Woolseya, którzy są uwięzieni w okupowanym mieście.
- 42m
Echa
Mieszkańcy Atlantydy zaczynają odczuwać złe skutki, gdy populacja wielorybów na planecie zaczyna migrację do miasta na wyspie, przynosząc nieoczekiwany zwiastun zguby.
- 42m
Nieodpowiedzialny
Zespół odkrywa, że Lucius Lavin manipuluje ludźmi innej nieszczęsnej planety, używając starożytnej technologii, aby pozować jako niezwyciężony bohater.
- 43m
Tao Rodneya
Po tym, jak starożytne urządzenie daje Rodneyowi nadludzkie moce, jego zwiększona jasność jest sprawdzana tylko przez zbliżającą się śmierć - chyba, że może nauczyć się ascendencji.
- 42m
Gra
Sheppard i McKay odkrywają, że ich gra wideo kontroluje planetę prawdziwych ludzi, którzy teraz stoją na krawędzi wojny.
- 42m
Arka
Zespół odkrywa ostatnią cywilizację w zawieszonej animacji, której przetrwanie jest zagrożone, gdy ich stacja jest krytycznie uszkodzona.
- 42m
Niedziela
Zespół stara się odprężyć podczas obowiązkowego dnia wolnego, dopóki eksplozja nie zostawi trzech osób martwych - i ujawnia, że jeden naukowiec jest chodzącą bombą zegarową.
- 42m
Zalew
Zespół odkrywa starożytną stację wiertniczą głęboko pod powierzchnią oceanu, ale okazuje się, że królowa Wraith wciąż tam żyje.
- 44m
Zemsta
Zespół Atlantis bada zniknięcie jednego z ich sojuszników, aby znaleźć starego wroga inżyniera wyścigu potężnych potworów.
- 42m
Pierwsze uderzenie (1)
Replikatory używają broni energetycznej na Atlantydzie po tym, jak Ziemia rozpoczyna prewencyjny atak na ich ojczystą planetę.
Sezon 4
20 odcinków- 44m
Dryf (2)
Unosząc się w kosmosie, gdy miasto traci tarcze ochronne, zespół musi zrobić wszystko, aby utrzymać Atlantis przy życiu. Radykalne obrażenia zagrażają życiu Dr. Weir
- 43m
Linia życia (3)
Pułkownik Sheppard i jego zespół podejmują ryzykowną misję kradzieży Z.P.M. od replikatorów - ale musi polegać na Dr. Weir, aby odnieść sukces.
- 44m
Zjazd
Kiedy grupa ludzi Ronona pozyskuje pomoc zespołu w napadzie na obiekt z bronią Wraith, Ronon zastanawia się, czy jego przyszłość leży w Atlantydzie, czy w jego przyjaciołach.
- 43m
Doppelganger
Podczas misji poza światem pułkownik Sheppard nieświadomie staje się gospodarzem obcego bytu, który zaraża innych na Atlantydzie i nęka ich przerażającymi koszmarami.
- 43m
Podróżnicy
Pułkownik Sheppard zostaje schwytany przez mieszkańców generacyjnego statku i ich pięknego przywódcę, który chce wykorzystać swoją umiejętność wykorzystania starożytnej technologii dla własnych celów.
- 44m
Tabula Rasa
Kiedy wirus wywołuje amnezję u wszystkich oprócz Teyli i Ronona, zespół Atlantis musi współpracować, aby znaleźć lekarstwo, zanim ich wspomnienia całkowicie znikną.
- 44m
Zaginiony
Podczas wizyty w Nowym Athos, Teyla i dr Keller uciekają od prymitywnego plemienia wojowników.
- 44m
Widzący
Zespół spotyka człowieka o niezwykłych zdolnościach prorockich, który daje mroczne prognozy dotyczące przyszłości Atlantydy. Wraith dążą do nowego sojuszu z Atlantis podczas wojny z Replikatorami.
- 44m
Przeprawa Millera
Rodney McKay wyrusza na poszukiwanie swojej siostry na Ziemi po tym, jak zostanie porwana przez szefa potężnej korporacji.
- 44m
Ta śmiertelna cewka (1)
Tajemniczy dron rozbił się na Atlantydzie, wskazując, że Replikatory mogli znaleźć miasto. Ale kiedy pojawia się Elizabeth Weir, zespół zdaje sobie sprawę, że sonda jest tylko częścią większej tajemnicy.
- 44m
Pamiętaj o wszystkich moich grzechach (2)
Mając plan potencjalnego wyeliminowania zagrożenia Replikatorów, zespół Atlantis musi szukać sojuszu z flotą statków Widm.
- 44m
Łupy wojenne
Zespół odnajduje swój dawny statek sojusznika Wraith dryfujący w przestrzeni kosmicznej, który prowadzi ich do tajnego projektu, który może odwrócić bieg wojny domowej.
- 44m
Kwarantanna
Zautomatyzowane blokowanie zatrzymuje personel Atlantis w różnych częściach miasta, mając nadzieję, że inni przyjdą im z pomocą.
- 44m
Harmonia
Pułkownik Sheppard i dr McKay muszą chronić dziecięcą księżniczkę podczas pielgrzymki, zanim ona może zostać królową i dowiedzieć się, że ma niebezpiecznych wrogów, zagrażających jej życiu.
- 43m
Wyrzutek
Podczas osobistego urlopu na Ziemi Sheppard i Ronon dowiadują się, że naukowcy opracowali replikator postaci ludzkiej, który jest teraz na wolności.
- 44m
Trio
McKay, Carter i Keller są uwięzieni w podziemnej komnacie podczas misji poza światem, bez widocznych dróg ucieczki.
- 44m
Midway
Teal'c odwiedza Atlantis, aby poradzić sobie z upartym Rononem, który jest sprawdzany przez I.O.A. Obydwaj muszą działać razem, gdy Wraith najeżdżają na stację kosmiczną Midway, aby dotrzeć do Ziemi.
- 44m
Pokrewieństwo (1)
Gdy tajemnicza nowa choroba przechodzi przez galaktykę Pegaza, Teyla jest przekonana wizją, że ojciec jej dziecka próbuje się z nią komunikować.
- 44m
Pokrewieństwo (2)
Zespół jest zszokowany, gdy stary przyjaciel, którego uważano za zmarłego, w cudowny sposób do nich wraca. Teyla planuje ucieczkę z niewoli Michaela.
- 44m
Ostatni człowiek (1)
Sheppard wraca do Atlantydy po misji i znajduje opuszczone miasto, wszystkie systemy są martwe - i zamiast oceanu, wydmy piaszczyste aż okiem sięgają.
Sezon 5
20 odcinków- 44m
Misja Ratunkowa (2)
Ppłk John Sheppard i jego zespół są uwięzieni pod gruzami zakładu Michaela, aby uratować Teylę Emmagan. Gdy pułkownik Samantha Carter uruchamia zespół ratunkowy ratowników, niewiele wiedzą, że Michael Kenmore również szuka na planecie ocalałych.
- 44m
Nasiono
Kiedy tajemniczy obcy organizm zabiera dr Jennifer Keller jako gospodarza, nowo odrodzony dr Carson Beckett i załoga desperacko poszukują surowicy, która uratuje ją przed ewoluującym intruzem, zanim zdąży przeniknąć do Atlantydy. W międzyczasie Richard Woolsey oficjalnie dołącza do zespołu, który został wybrany na zastępcę pułkownika Samanthy Carter, by poprowadził ekspedycję Atlantis.
- 43m
Zerwane więzi
Ronon Dex zostaje złapany przez Tira, który chce go przekazać Wraith, aby utrzymać swoją rolę w swoim kręgu. Kiedy jednak umowa staje się kwaśna, a Tyr zostaje na śmierć, wyprawa Atlantydów przekonuje go, by odebrał przyjaciela. Tymczasem Wraith zmieniają Ronona w wyznawcę Wraith.
- 44m
Wariacje Dedala
Ekspedycja Atlantis w tajemniczy sposób odkrywa Dedala, porzuconego i dryfującego w przestrzeni. Kiedy zespół pułkownika Johna Shepparda przybywa, by zbadać sprawę, statek w tajemniczy sposób znika. Wkrótce odkrywają, że statek jest w rzeczywistości alternatywnym Dedalem z Alternatywnej rzeczywistości, a zespół musi znaleźć drogę powrotną do swojego Wszechświata lub ryzykować, że zostanie na zawsze pozostawiony w nieznajomej rzeczywistości.
- 44m
Duch w maszynie
Podczas misji, pułkownik John Sheppard nieumyślnie przynosi tajemniczą istotę do Atlantydy. Wkrótce dowiadują się, że istota to nic innego jak doktor Elizabeth Weir, która prawdopodobnie została zabita po tym, jak została pojmana przez Asuranów.
- 44m
Świątynia
Dr Rodney McKay jest zarażony pegazowym odpowiednikiem choroby Alzheimera, znanej jako Drugie dzieciństwo, częstą chorobą wśród osób starszych w galaktyce. Jedynym sposobem na uratowanie go jest świątynia na Talusie. Minusem jest to, że zamieniło się w placówkę Wraith.
- 44m
Szepty
Dr Carson Beckett zostaje wezwany do pomocy zespołowi badającemu laboratorium, które kiedyś należało do Michaela Kenmore'a. Ale wkrótce zdają sobie sprawę, że grupa eksperymentów, których nawet Michael nie był w stanie kontrolować, jest cholernie zabójcza dla zespołu.
- 44m
Królowa
Ekspedycja Atlantis ma plan, aby usunąć zależność Wraith od karmienia, aby użyć eksperymentalnej terapii genowej z bazy danych Michaela. Jednak, aby przekonać Pierwszego, przywódcę Wraith, Teyla Emmagan musi pozować jako Królowa Roju.
- 44m
Naganiacz
Dr Jennifer Keller zostaje porwana przez uciekiniera o imieniu Kiryk. Podczas gdy dr Rodney McKay i Ronon Dex śledzą ich, Kiryk zabiera Kellera do poważnie rannej młodej dziewczyny. Musi to zrobić szybko, odkąd Wraith go znaleźli i polują na nich.
- 44m
Pierwszy Kontakt (1)
Dr Daniel Jackson przybywa na Atlantydę, aby zbadać ukryte laboratorium pozostawione przez nieuczciwego starożytnego naukowca Janusa. Ich odkrycie przyciągnęło uwagę tajemniczej grupy kosmitów, którzy infiltrowali miasto. W międzyczasie "Todd" i delegacja przybywają na Dedala, by przedstawić terapię genową dr Jennifer Keller.
- 44m
Zagubione Plemie (2)
Ponieważ dr Rodney McKay i dr Daniel Jackson są więźniami Vanira, dokonują zaskakującego odkrycia, kim naprawdę są. Tymczasem "Todd" i jego Wraith porywają Dedala, by znaleźć i zniszczyć tych, którzy aktywowali urządzenie Attero. Przybywający Podróżnicy i podpułkownik John Sheppard muszą pomóc im dotrzeć na planetę, zanim "Todd" odkryje sposób na odkrycie urządzenia na dobre, nawet jeśli oznacza to poświęcenie życia McKaya i Jacksona, aby to zrobić.
- 44m
Obcy
Dr Carson Beckett, teraz podróżujący lekarz w Pegazie, napotyka planetę, gdzie niektórzy mieszkańcy wioski są uchodźcami z Balaru, planetą zainfekowaną lekiem Hoffana i zniszczoną przez Wraith. Jednak Wraith przybywają na planetę i dają wiosce ultimatum, przekazują Balarian, lub stają w obliczu zniszczenia całej cywilizacji.
- 44m
Inkwizycja
Ppłk Pułkownik John Sheppard jest zapraszany przez Koalicję Planet, aby utworzyć sojusz. Jednak zespół jest wprowadzany w błąd i musi stanąć przed sądem, za swoje rzekome zbrodnie przeciwko galaktyce Pegaza. Ich największą szansą na wolność są doświadczenia Richarda Woolsey`a.
- 44m
Marnotrawność
Michael Kenmore zinfiltrował Atlantydę z armią swoich mieszańców, a także zamknął operacje Stargate i otoczone poziomy, aby nikt nie mógł go odzyskać. Jego plan; weź Teylę Emmagan i jej dziecko, aby doskonalić swoje hybrydy i zniszczyć bazę, kiedy skończysz. Tymczasem podpułkownik John Sheppard, dr Rodney McKay i zespół próbują odebrać miasto, zanim Michael odejdzie z tym, co chce.
- 44m
Resztki
Będąc ocenianym przez International Oversight Advisory, Richard Woolsey poznaje pięknego naukowca nowego w Atlantis, który nie jest tym, czym się wydaje. Tymczasem podpułkownik John Sheppard zostaje schwytany i torturowany przez wroga, którego myślał, że zabił kilka lat temu: jego zaprzysiężonego wroga, dowódcę Genii, Acastusa Kolię.
- 44m
Burza mózgów
Dr Rodney McKay niechętnie wraca na Ziemię, by być świadkiem triumfu swojego rywala, dr Malcolma Tunneya, ale musi pomóc w wyłączeniu śmiercionośnego urządzenia meteorologicznego, gdy nowa technologia pójdzie okropnie źle
- 44m
Infekcja
Po nadejściu statku Wraith nad Atlantydą, który przekazuje wezwanie pomocy, zespół pułkownika Johna Shepparda odkrywa, że jego załoga została dotknięta chorobą, którą pomogli stworzyć.
- 44m
Tożsamość
Ciało dr Jennifer Keller zostaje nieumyślnie przejęte przez przebiegłego złodzieja, Neeva Casol. Podczas gdy Neeva próbuje uciec z Atlantydy, Keller zostaje uwięziona z wyroku śmierci na innej planecie, zmuszając zespół do wyścigu z czasem, by przywrócić Keller do jej pierwotnego ciała, zanim zostanie skazana na śmierć.
- 44m
Vegas
W mieście Las Vegas w alternatywnej rzeczywistości policyjny detektyw John Sheppard bada serię dziwnych morderstw, w których każde ciało wydaje się być wysuszone. Wkrótce zostaje wezwany do Strefy 51, gdzie dr Rodney McKay wyjaśnia sytuację.
- 43m
Wróg u Bram
"Todd" informuje ekspedycję Atlantis, że zbójecka grupa Wraith zdobyła kilka modułów Zero Point do zasilania Super-ula i chce go zniszczyć. Jednak po wyłączeniu Daedala dowiadują się, że statek kieruje się prosto na Ziemię i muszą go zatrzymać, zanim dotrze na miejsce.
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
TMDB
8
Gatunek
- Sci-Fi & Fantasy
- Akcja i Przygoda
- Dramat
Opis
Gwiezdne wrota: Atlantyda (Stargate Atlantis) to spin-off popularnego serialu Gwiezdne wrota SG-1. Jego fabuła rozgrywa się wokół wielonarodowej wyprawy naukowo - wojskowej, której przewodniczy dr Elizabeth Weir. Ta wyprawa to podróż w jedną stronę w kierunku Atlantydy. Ich misją jest odnalezienie tajemnic Atlantydy, miasta zbudowanego przez Starożytnych i sprowadzenie na Ziemię wszystkiego, co tylko uda się im stamtąd wywieźć. Naukowcy będą zdani tylko na siebie, bez żadnej pomocy i środków na powrót. Wrócą, jeśli sami odnajdą na Atlantydzie technologię, która im w tym pomoże. Na miejscu naukowcy znajdują opuszczone miasto, pozostawione w wiecznym śnie na kilka tysięcy lat. Nie mogą liczyć na szybki powrót do domu. Muszą odnaleźć tam źródło energii, gdzieś na galaktyce Pegaza, korzystając z tego samego systemu Gwiezdnych wrót, przy pomocy którego tam dotarli. Jeśli im się nie powiedzie, ugrzęzną tam na wielki. Na pierwszej planecie, na której lądują, przypadkiem pobudzają do życia najgorszego wroga, z jakim przyszło im walczyć – Widma.
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki
Trailer
Season 5 Intro
Opening Credits
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy