
Star Trek: Enterprise
Sezony i odcinki
Sezon 1
25 odcinków- 1h 26m
Złamany łuk
Enterprise pod dowództwem kapitana Jonathana Archera wyrusza w dziewiczy rejs z misją powrotu rannego Klingona do swoich ludzi.
- 44m
Walcz albo uciekaj
Kapitan Archer pragnie przekuć ciekawość w czyny i postanawia wejść na statek unoszący się w kosmosie. Hoshi ma problemy z przystosowaniem się do życia na Enterprise.
- 44m
Dziwny nowy świat
Kiedy Enterprise bada niezamieszkaną planetę, która okazuje się o wiele bardziej niebezpieczna niż się spodziewano. Członkowie załogi, którzy odwiedzają planetę, są zarażeni przez obcy pyłek, który wywołuje halucynacje i paranoję.
- 44m
Nieoczekiwany
Kiedy Trip zostaje wysłany, by pomóc obcemu statkowi z problemami z zasilaniem, jest zachwycony, że ma przyjazne spotkanie z jedną z inżynierów statku. Ale po odkryciu, że ich szczególny moment spowodował zajście w ciążę, uświadamia sobie, że miał nieświadome doświadczenie z obcym seksem. Archer i jego załoga muszą wtedy spróbować zwrócić szybko rosnącemu dziecku obce matce.
- 44m
Nowa Ziemia
Załoga Enterprise zmienia kurs, aby zbadać tajemnicę Terra Nova, legendarnej kolonii Ziemi, której mieszkańcy tajemniczo zniknęli wiele lat temu. Ale kiedy przybywają, konfrontują potomków kolonistów, którzy stali się bardziej obcy, niż Archer mógł sobie kiedykolwiek wyobrazić.
- 44m
Incydent andoryjski
Załoga Enterprise płaci przyjazną wizytę w starożytnym sanktuarium duchowym wulkanu, pomimo obawy T'Pol, że jej koledzy z pracy będą niezręczni i uciążliwi. Po wylądowaniu odkrywają, że klasztor został przejęty przez Andory, paranoiczną i wysoce pobudliwą rasę kosmitów o długiej historii konfliktu z Wolkanami. Archer wkrótce odkrywa, że załoga Enterprise dostała się w środku międzygwiezdnej Puszki Pandory i teraz musi znaleźć wyjście.
- 44m
Przełamywać lody
Statek Vulcan zakłóca sondę Archera nad przewymiarowaną kometą.
- 44m
Cywilizacja
Kapitan Archer i załoga odkrywają w pełni zamieszkałą, cywilizowaną, choć mniej zaawansowaną planetę podobną do Ziemi. Przebrani za wygląd swoich mieszkańców, płacą planecie wizytę rozpoznawczą, gdzie dowiadują się, że szkodliwa choroba dotyka miejscową ludność. Gdy Archer stara się pomóc im znaleźć źródło choroby, znajduje się w bliskim kontakcie z uroczą żeńską kosmitą.
- 44m
Szczęśliwy syn
Załoga Enterprise jest wysyłana przez Dowództwo Gwiezdnej Floty, aby pomóc Fortunate, ludzkiemu statkowi towarowemu, który został zaatakowany przez piratów Nausicaan. Po przybyciu są zaskoczeni, że załoga Fortunate jest odporna na starania Archera, aby im pomóc i zdecydowana dążyć do zemsty na swoich napastnikach, bez względu na reperkusje.
- 44m
Zimny front
Enterprise ma grupę kosmitów obserwującą zjawisko gwiezdne na pokładzie. Kiedy statek zostaje cudownie uratowany przed wysadzeniem, załogant Daniels ma ważną wiadomość dla Archera.
- 44m
Cichy wróg
Kiedy Enterprise zostaje zaatakowany przez niezidentyfikowany statek wroga, załoga musi działać szaleńczo, aby uruchomić nowe kanony fazowe. Tymczasem Archer zdaje sobie sprawę, że nikt nie zna Reeda wystarczająco dobrze, by dać mu spersonalizowany prezent urodzinowy.
- 44m
Drogi doktorze
Załoga odkrywa nową planetę z dwoma wyścigami, z których jedna jest w rozpaczliwej potrzebie medycznej i naukowej pomocy. W trakcie próby pomocy dr Phlox wspomina swoją własną denobulańską przeszłość, aby rozwiązać dylematy etyczne, które pojawiają się w teraźniejszości.
- 44m
Śpiące psy
Kiedy Enterprise natknie się na ranny statek Klingonów, T'Pol, Hoshi i Reed zdejmują palec, aby zbadać sprawę. Tam zostają złapani w pułapkę przez wrogą klingońską kobietę, która przejmuje kontrolę nad shuttlepodem, pozostawiając członków załogi Enterprise niebezpiecznie utkniętych na pokładzie statku Klingonów. Teraz to Archer musi wziąć Klingona pod straż i poprosić o pomoc w ratowaniu swojej załogi.
- 44m
Cienie P'Jem
Archer i załoga są zawiedzeni, gdy odkrywają, że Tefol został nakazany przez Wysokie Dowództwo Wulkana, by opuścił Enterprise - i równie sfrustrowany z powodu jej pozornej obojętności, że opuścił ich szeregi. Ostatnia misja T'Pola jako oficera Gwiezdnej Floty okazuje się pełna wydarzeń, kiedy ona i Archer zostają porwani przez bojową frakcję na obcej planecie. Jednak pomoc przychodzi im w postaci Andorian: ich przywódca, Shran, wciąż jest winien Archerowi dług (od wydarzeń z "Incydentu andorskiego"). Okazuje się, że Wolkańczycy potajemnie popierają rządzącą frakcję na planecie, podczas gdy Andorianie pomagają bojownikom o wolność. Przy pomocy Andorianów, Malcolma i Tripa ratują Archer i T'Pol w sprawie sprzeciwu miejscowego statku Vulcan, a Shran uważa, że jego dług wobec Archera został spłacony.
- 45m
Wahadłowiec Jeden
Tucker i Reed wyruszają na misję w sterówce, ponieważ Enterprise jest zajęty badaniem pola asteroid. Katastrofa uderza, gdy para jest oddalona, pozostawiając uszkodzony Shuttpod i napęd warp nie działa. Udaje im się wrócić do współrzędnych rendezvous tylko po to, by odkryć, że Enterprise został najwyraźniej zniszczony, kiedy rozbił się na asteroidę. Kiedy statek nie jest już widoczny, para zostaje porzucona w szczerym polu, pozostawiając jedynie kilka dni powietrza.
- 44m
Fusja
Enterprise napotyka grupę mieszkańców Vulcan, którzy oderwali się od normalnego życia wulkana, starając się odkryć swoje emocje. T'Pol jest zaniepokojony przez nowych gości i ostrzega kapitana, że wszelkie próby z przeszłości wcielenia wulcanowych emocji w ich życie okazały się katastrofalne. Tymczasem wiadomość od admirała Forresta pozostawia kapitanowi trudne zadanie przekonania jednego z odwiedzających Wolkanów, aby zadzwonił do domu i porozmawiał z umierającym ojcem.
- 44m
Zbuntowana planeta
Podczas eksploracji niezbadanej planety, członkowie załogi Enterprise napotykają grupę kosmitów, którzy tropią miejscowe stworzenia do rekreacji. Podczas eksploracji Archer jest zahipnotyzowany wizjami kobiety desperacko próbującej się z nim komunikować. Eteryczny sygnał cierpienia kobiety informuje Archera, że ona i inne podobne do niej są w rzeczywistości ofiarą łowców obcych. Reagując na wezwanie, Archer wyrównuje pole walki z łowcami kosmitów.
- 44m
Nabytek
Enterprise napotyka piratów z Ferengi, którzy używają gazu, aby znokautować załogę i szukać skarbów na Enterprise. Ale nie liczyli na Tuckera, który znajduje się w komorze dekonstrukcji i unika gazu, i próbuje odzyskać statek od piratów.
- 44m
Oaza
Podczas eksploracji rozbitego statku na opustoszałej planecie, załoga Enterprise jest nawiedzana przez niektóre upiorne postacie i napotykają obcą rasę, która przetrwała mimo nieprzezwyciężonych szans. Trip pomaga naprawić ich opuszczone jednostki i zaprzyjaźnia się z Lianą, atrakcyjną kosmitą, która rozwija w sobie uczucia.
- 44m
Zatrzymany
Podczas zwiedzania planety, Archer i Mayweather wchodzą do "strefy wojskowej" i są przetrzymywani w internowanym więzieniu przez obcą rasę zwaną Tandarans, którzy toczą wojnę z Sulibanami. Podczas gdy poprzednie ekipy Enterprise z Sulibanami były katastrofalne, Archer i Mayweather dzielą się celą z niektórymi więźniami Suliban, którzy, jak sądzą, mogą zostać niesłusznie uwięzieni.
- 44m
Vox Sola
Dziwna, symbiotyczna obca istota wsiada do Enterprise, chwytając kilku członków załogi, w tym Archer i Trip, i kokonuje ich w sieci żywiąc się ich ciałami, aby przeżyć. Gdy życie uwięzionych członków załogi jest zagrożone, Hoshi, pod dowództwem T'Pol, staje przed największym wyzwaniem, próbując znaleźć sposób na komunikację z formą życia, aby powrócić do swojej macierzystej planety.
- 44m
Upadły bohater
Enterprise planuje wycieczkę do relaksującej planety Risa, kiedy otrzyma pilną prośbę od dowództwa Vulcan. Muszą wybrać ambasadora V'Lara, który popadł w niełaskę. Najwyraźniej wykorzystała swoje stanowisko podczas negocjacji na planecie Mazar i została eksmitowana. Po tym jak Enterprise odebrał V'Lara i jest już w drodze na spotkanie z okrętem Vulcan Sh'Ran, nagle pojawia się statek Mazarytów. Chcą V'Lar na dalsze przesłuchania. Kiedy kapitan Archer chce przedyskutować to najpierw z dowództwem Gwiezdnej Floty, otwierają ogień.
- 44m
Przeprawa przez pustynię
Enterprise jest po raz drugi w drodze do Risy, kiedy ponownie pojawia się kolejna pilna sprawa: wezwanie pomocy. Pochodzi z małego statku. Właściciel, Zobral, jest bardzo zadowolony z pomocy Enterprise i zaprasza kapitana Archera do swojego rodzinnego świata na dobry posiłek i grę w Geskana. Kiedy Archer i Trip wylądowali na pustynnej planecie, Enterprise otrzymuje wiadomość od kanclerza Torothana Trelita. Mówi, że Zobral nie jest tak miłym człowiekiem, jak myśli kapitan Archer.
- 44m
Dwa dni i dwie noce
Gdy załoga opuści brzeg lądu na słynnej planecie przyjemności Risy, Archer ma tajemnicze spotkanie z obcą kobietą; Hoshi ma zaskakująco romantyczne spotkanie; Mayweather ma wypadek wspinaczki; a Trip i Reed chodzą tylko po to, aby zakończyć wieczór jako nieświadome ofiary napadu. Tymczasem Floks pozostaje na pokładzie Enterprise z T'Pol, aby przeżyć coroczną 48-godzinną hibernację i wykazuje pewne nietypowe osobliwości, kiedy muszą go obudzić po tym, jak ranny członek załogi wróci z urlopu na brzegu.
- 44m
Fala Uderzeniowa, Część I
Enterprise odkrywa kolonię górniczą z Paraagans. Załoga dostaje zaproszenie na spotkanie na powierzchni, a kapsuła promowa próbuje przebić się przez atmosferę. Nagle tuż pod promem zaczyna się gigantyczna eksplozja i przypala ziemię pod ziemię. Wszystkich 3600 kolonistów uważa się za zmarłych. Po zbadaniu Enterprise odkrywa, że wyciek plazmy z otworów wentylacyjnych zapalił tetrazynę w atmosferze. Porucznik Reed upewnia się jednak, że zamknął szczeliny w plazmie, zanim zniknął prom. Po rozmowach z admirałem Forrest of Gwiezdnej Floty kapitan Archer dowiaduje się, że misja Enterprise została odwołana i muszą wrócić do domu, a nie wrócić do kosmosu przez kolejne dziesięć czy dwadzieścia lat. Kiedy statek zmienił kurs, członek załogi statku, Daniels, podróżujący w czasie, odwiedza kapitana Archera.
Sezon 2
26 odcinków- 43m
Fala Uderzeniowa, Część II
Daniels i Archer muszą znaleźć drogę powrotną do 22 wieku, aby upewnić się, że historia przebiega tak, jak powinna. Tymczasem na pokładzie Enterprise, Suliban przejęli statek, ale Reed, Trip i T'Pol formułują plan wyrzucenia kosmitów.
- 43m
Zatoczka Węgla
Po tym, jak Archer i Trip zainteresowali się wizytą w mieście górniczym Pennsylvania o nazwie Carbon Creek, T'Pol wyjaśnia im, że Vulcanowie mieli swój pierwszy kontakt z ludźmi w 1957 roku. W tym roku statek wulkaniczny rozbił się na Ziemi i trzech członków załogi członkowie przeżyli, w tym prababcia T'Pol. Pozują jak ludzie w Carbon Creek i podejmują pracę czekając na ratunek, a wkrótce stają się bardziej zaangażowani w mieszkańców miasta.
- 43m
Pole minowe
Podczas próby eksploracji nowej planety Enterprise uruchamia zamaskowaną kopalnię. Podczas gdy załoga radzi sobie z wynikającymi z tego obrażeniami, odkryła, że inna kopalnia przykleiła się do kadłuba. Podczas próby Reeda, by go rozbroić, w jego nogę wbija się kolec, uwięziony w nim. Kiedy Archer wychodzi na kadłub, aby mu pomóc, reszta załogi dowiaduje się, że są na polu minowym należącym do Romulan Star Empire, który żąda opuszczenia Enterprise lub zniszczenia twarzy.
- 43m
Martwy przystanek
Cierpiąc z powodu obrażeń zadawanych na polu minowym w Romulan i nie mogąc samodzielnie wykonać napraw, Archer nakazuje wystosować wezwanie pomocy. Odpowiedź prowadzi Enterprise do stacji naprawczej, która zaskakująco nie ma na pokładzie załogi i jest obsługiwana przez komputer. Naprawy na Enterprise przeprowadzane są dość sprawnie i szybko, choć cena za to wszystko jest znacznie wyższa, niż załoga mogła się domyślić.
- 43m
Noc w ambulatorium
Archer spędza noc w ambulatorium z dr. Phloxem po tym, jak Portos zawarł śmiercionośny wirus na ojczystym świecie Kreetassan. Członkowie załogi podejrzewają, że zwiększony poziom stresu Archera jest spowodowany chorobą Portosa, ale dr Phlox podejrzewa, że ma to związek z napięciem seksualnym Archera.
- 43m
Huncwoci
Potrzebujący paliwa, Enterprise przybywa do kolonii wydobywczej Quonset, by zdobyć deuter. Odkrywają, że Klingoni zmuszają kolonistów do oddania całego swojego deuteru. Archer i reszta załogi pracują, aby szkolić kolonistów, aby mogli walczyć przeciwko Klingonom.
- 43m
Siódmy
Archer, Mayweather i T'Pol podróżują do arktycznego świata, aby schwytać uciekiniera, gdy T'Pol skontaktuje się z Wysokim Dowództwem Wulkana. Misja ma niebezpieczny obrót, gdy T'Pol zaczyna mieć retrospekcje, które sugerują, że wydarzenia, które pamięta o poprzedniej misji, mogą nie odnosić się dokładnie do tego, co się wydarzyło.
- 43m
Komunikator
Archer i Reed wracają do przedwojennego społeczeństwa, które jest na krawędzi wojny, aby odzyskać zagubionego komunikatora z tajnej misji badawczej.
- 43m
Osobliwość
Podczas gdy Enterprise analizuje czarną dziurę w układzie gwiazdy trójwymiarowej, zjawisko gwiezdne powoduje dziwne skutki dla załogi.
- 43m
Znikający punkt
Hoshi doświadcza swojego pierwszego doświadczenia z transporterem, a dziwne skutki prowadzą ją do przekonania, że nie została prawidłowo złożona.
- 43m
Cenny ładunek
Wywołuje statek kosmitów obcych, aby pomóc naprawić zastawkę, która trzyma piękną kobietę w zawieszonej animacji. Kiedy kobieta przypadkowo się obudzi, ujawnia, że nie jest pasażerem, ale więźniem.
- 43m
Wybieg
Kiedy śmiertelna burza neutronowa zbliża się szybciej niż Enterprise może uciec, załoga przyjmuje schronienie w szybach remontowych wewnątrz gondoli warp. Stanowią także schronienie dla grupy kosmitów, którzy nie są uczciwi wobec siebie.
- 43m
Świt
Podczas samotnej misji testowej na Shuttlepod One, Trip zostaje zaatakowany przez obcego terytorium i zmuszony do lądowania po nocnej stronie księżyca. Próbując skontaktować się z Enterprise, odkrywa, że jego kosmita nieprzyjaciel dokonał awaryjnego lądowania w pobliżu. Obydwaj walczą ze sobą, gdy słońce wznosi się w górę i zagraża ich życiu.
- 43m
Piętno
Enterprise odwiedza planetę, na której odbywa się konferencja Interspecies Medical Exchange. Dr Phlox próbuje uzyskać wyniki badań nad śmiertelną chorobą wywołaną przez przypadek Vulcan, nie ujawniając, że T'Pol został przez nią zainfekowany.
- 43m
Zaprzestać ognia
Zarówno Wolkańczycy, jak i Andory żądają małej planety i wkrótce wybuchają konflikty zbrojne. Gdy walki trwają, Vulcanowie ogłaszają, że są gotowi porozmawiać o przerwaniu ognia. Jednak oficer Gwardii Imperialnej Shran uważa, że tylko kapitanowi Archer można zaufać, że pośredniczy w tej sytuacji, co pociąga załogę Enterprise do napiętej sytuacji.
- 43m
Czas przyszły
Załoga Enterprise znajduje mały statek dryfujący w przestrzeni kosmicznej i jest zaskoczony tym, że zawiera ludzkie zwłoki. Więcej pytań pojawia się, gdy Suliban i Tholians zgłaszają roszczenia do rzemiosła.
- 43m
Canamar
Archer i Tucker zostają aresztowani i umieszczeni w więzieniu, kierując się do kolonii karnej Canamar. Nie będą mieli szansy na naprawienie tego błędu, ponieważ jeden z więźniów planuje przejęcie statku.
- 43m
Skrzyżowanie
Niecodzienni kosmici posiadają ciała załogi Enterprise.
- 43m
Osąd
W trybunału klingońskim Archer jest oskarżony o pomoc w zbiegach Imperium i grozi mu śmierć, jeśli zostanie uznany za winnego.
- 43m
Horyzont
Mayweather odkrywa, że zmarł jego ojciec i że rzeczy w jego starym domu, E.C.S. Horyzont, znacznie się zmieniły.
- 43m
Wyłom
Kiedy bojownicy przejmują świat, załoga Enterprise przenosi się do ewakuowanych denomiejskich geologów, którzy są głęboko pod ziemią. Tymczasem Floks musi uratować umierającego Antarana, który odmawia leczenia ze względu na historię swoich ras.
- 43m
Współtwórca
Załoga Enterprise nawiązuje pierwszy kontakt z Vissianami, gatunkiem z trzema rodzajami płci. Wycieczka spotyka trzecią płeć gatunku, znaną jako Cogenitor, i dowiaduje się, jak bardzo Vissańczycy traktują wszystkich Cogenitorów. Trip stara się pomóc Cogenitorowi, nawet jeśli przeszkadza w kulturze Vissian.
- 43m
Regeneracja
Pozostałości statku kosmitów i dwóch zamrożonych ciał cybernetycznych zostały odkryte w arktyce przez zespół badawczy. Ci kosmici wkrótce się roztopią i uciekną z Ziemi, zabierając ze sobą zespół badawczy. Gwiezdna Flota nakazuje Enterprise ich znaleźć, ale załoga nie jest przygotowana na to, jak niebezpieczni są ci kosmici.
- 43m
Pierwszy lot
Archer opowiada T'Polowi historię, kiedy on i rywal o imieniu A.G. Robinson rywalizowali o przełamanie bariery Warp 2.
- 43m
Hojność
Archer dowiaduje się, że Klingoni postawili mu na głowę cenę, gdy został schwytany przez łowcę nagród Tellarytów. Gdy Enterprise dąży do tego, wirus powoduje, że T'Pol wchodzi w przedwczesny Pon Farra.
- 43m
Przestrzeń
Obca rasa znana jako Xindi rozpoczyna atak na Ziemię, powodując wielkie ofiary i ogromne obrażenia. Gdy Enterprise wraca do domu, nieprawdopodobne źródło informuje Archera o Xindi i że ich następny atak zniszczy Ziemię.
Sezon 3
24 odcinków- 43m
Xindi
Kapitan Archer i jego załoga podjęli się zdobycia informacji o tajemniczej i antagonistycznej rasie Xindi.
- 43m
Anomalia
Enterprise zaczyna odczuwać skutki zniekształceń przestrzennych przenikających Delphic Expanse i pada ofiarą drapieżnych kosmitów.
- 43m
Wygaśnięcie
W misji zbadania opuszczonego statku Xindi na planecie dżungli, Archer, Reed i Hoshi ulegają wirusowi, który mutuje je w pierwotną formę życia.
- 43m
Rajiin
NX-01 zbliża się do ostatecznej rozgrywki z Xindi, gdy kapitan Archer zmierzy się z zagadkowym pasażerem: pięknym niewolnikiem o imieniu Rajiin.
- 43m
Impuls
Kiedy Enterprise odpowiada na wezwanie pomocy ze statku Vulcan osiadłego na Delphic Expanse, Archer i jego drużyna są atakowani przez szalonych Vulcanów.
- 43m
Wygnanie
Potężna telepatka nawiązuje kontakt z Hoshi i oferuje pomoc Enterpriseowi znaleźć Xindi ... za cenę.
- 43m
Wysyłka
Archer, Reed i Major Hayes infiltrują kolonię przemysłową Xindi-Sloth, aby dowiedzieć się więcej o broni masowego rażenia, która zostanie użyta przeciwko Ziemi.
- 43m
Zmierzch
Przestrzenne zniekształcenie pozostawia Archerowi niezdolność do tworzenia jakichkolwiek nowych długotrwałych wspomnień. Lata w przyszłości budzi się pewnego ranka i jest oszołomiony, aby dowiedzieć się o wyniku konfliktu człowiek-Xindi.
- 43m
Gwiazda Północna
Kiedy na planecie Delphic Expanse odkryto osiedle ludzi żyjących dziewiętnastowiecznym zachodnim stylem życia, Archer i ekipa zaczęli się uczyć, jak się tam dostać.
- 43m
Porównanie
Kiedy Trip ponosi katastrofalne obrażenia, jedyną nadzieją na przeżycie jest przeszczepienie "mimetycznego symbionta", który Floks wyrasta z jednego z jego egzotycznych stworzeń.
- 43m
Ulica Stolarza
Archer i T'Pol podróżują w czasie do roku 2004, by zatrzymać fabułę Xindi.
- 43m
Wybrane królestwo
Religijni zjadacze porywają Enterprise, aby użyć go jako broni przeciwko wrogom swojej wiary.
- 43m
Poligon doświadczalny
Andorski statek dowodzony przez komandora Shrana przybywa do Delphic Expanse, aby pomóc Enterprise w doskonaleniu super broni Xindi.
- 43m
Podstęp
Archer spotyka się twarzą w twarz z Degrą, twórcą super broni Xindi i próbuje nakłonić go do ujawnienia swojej lokalizacji.
- 43m
Zwiastun
Gdy Archer próbuje rozwikłać tajemnicę uratowanego kosmity, jego starsze oficerowie eksplodują uczuciami.
- 43m
Nakazy lekarza
Los Enterprise znajduje się w rękach doktora Phloxa, ponieważ reszta załogi musi zostać zaindukowana w śpiączkę, aby przeżyć trans-wymiarowe zaburzenie.
- 43m
Wylęgarnia
Archer dąży do ekstremalnych długości, aby uratować opuszczone gniazdo jaj Xindi-Insectoid gotowe do wyklucia.
- 43m
Azati Prime
Archer wyrusza w samobójczą misję, aby zniszczyć super broń Xindi, gdy Enterprise staje wobec brutalnego ataku.
- 43m
Szkoda
Podczas gdy rozdźwięk wśród Xindi staje się coraz większy, Enterprise próbuje wyleczyć się po druzgocącym ataku.
- 43m
Zapomnieni
Dwie wysokiej rangi oferty Xindi powstrzymają start swojej superumiejętności, jeśli Archer udowodni, że zostali zmanipulowani. Tymczasem załoga opłakuje swoich zaginionych kolegów.
- 43m
E²
Próba użycia podprzestrzeni Xindi prowadzi załogę Enterprise do dziwacznego spotkania z własnymi potomkami.
- 43m
Rada
Archer i Hoshi stoją przed Radą Xindi, gdy T'Pol i Reed prowadzą drużynę do serca Sfery.
- 43m
Odliczanie
Z pomocą sojuszników Xindi załoga Enterprise próbuje powstrzymać uzbrojenie Broni skierowanej w stronę Ziemi.
- 43m
Godzina zero
Archer oddaje swoje życie ryzykownym gambitem, aby przechwycić super broń Xindi i rozbroić go od wewnątrz.
Sezon 4
22 odcinków- 43m
Front Burzowy (1)
Archer i NX-01 znajdują się w przeszłości Ziemi, a wydarzenia II wojny światowej zostały zmienione przez czasową zimną wojnę.
- 43m
Front Burzowy (2)
Przy pomocy Silika Archer wprowadza w czyn tymczasowego operatora, który zmienił przeszłość Ziemi i grozi jej zniszczeniem przez cały czas.
- 43m
Dom
Gdy NX-01 w końcu powróci na Ziemię, zmęczeni członkowie załogi będą mieli reperkusje swoich podróży, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
- 43m
Pogranicze
Kiedy genetyczni nadprzyrodzeni pozostali po wojnach eugenicznych przejmują klingoński statek, Archer musi polegać na ich twórcy, zbrodniarzu dr. Ariksie Soongu, aby pomóc im polować.
- 43m
Stacja zimna 12
Arik Soong prowadzi zespół Augmentów do placówki medycznej, w której przechowywane są setki genetycznie ulepszonych embrionów, które zamierzają odzyskać i ożywić.
- 43m
Rozszerzenia
Wbrew ich "ojcu", Arik Soong's Augments wymyślają ohydny spisek przeciwko Klingonom, który z pewnością doprowadzi do wojny międzygwiezdnej.
- 43m
Kuźnia
Ziemska ambasada na Vulcan zostaje zbombardowana, a prowadzone śledztwo stawia Archera i T'Pol na tropie Vulcan religijnej frakcji ukrywającej się na zdradzieckiej pustyni.
- 43m
Budzenie
Archer i T'Pol spotykają się z Syrrannitami, radykalną grupą ukrywającą się na pustyni wulkanicznej, podczas gdy załoga NX-01 walczy z wulkaniowymi zrywami sił.
- 43m
Kir'Shara
Archer, T'Pol i T'Pau próbują sprowadzić Kir'Sharę - artefakt, o którym wierzy się, że zawiera oryginalne pisma Suraka - do stolicy Wulkana, podczas gdy NX-01 angażuje się w wojnę między Vulcan-Andorianami.
- 43m
Dadal
Wynalazca transportera, Emory Erickson, wchodzi na pokład Enterprise, by przeprowadzić ryzykowny eksperyment.
- 43m
Efekt obserwatora
Niecielesni kosmici badają załogę Enterprise, gdy reagują na śmiertelną infekcję wirusową przywiezioną na pokład z misji wyjazdowej.
- 43m
Babel 1
Podróże korporacyjne do Babel z ambasadorem Tellarytów na pokładzie w rozmowach pokojowych z Andorianami, gdy otrzymujemy wezwanie pomocy od Shrana.
- 43m
Zjednoczony
Archer próbuje zjednoczyć Andory, Tellarytów i Wolkanów w planach zdobycia statku maruderów grożących destabilizacją regionu.
- 43m
Aenara
Archer odwiedza lodowatą planetę Shrana, by znaleźć podgatunek Andorianów zwany Aenarem, aby określić ich związek z maruderami niszczącymi statki w tym regionie.
- 43m
Cierpienie
Podczas gdy Enterprise odwiedza Ziemię w związku z uruchomieniem Columbia, Phlox zostaje porwany i zmuszony pomóc Klingonom w radzeniu sobie z poważnym zagrożeniem dla ich gatunku.
- 43m
Rozbieżność
Z pomocą Kolumny, załoga Enterprise zmaga się z sabotażem na swoim statku, gdy dochodzą do prawdy za porwaniem Floksa.
- 43m
Zobowiązany
Jako prezent do negocjacji z Syndykatem Oriona, kapitan Archer otrzymuje trzy dziewczyny z niewolnikami Oriona.
- 43m
W lustrze, mrocznie (1)
W uniwersum lustrzanym, dowódca Archer buntuje się przeciwko kapitanowi Forrestowi, aby uchwycić przyszły statek kosmiczny znaleziony w przestrzeni Tholian.
- 43m
W lustrze, mrocznie (2)
W lustrzanym wszechświecie, Archer dowodzi Defiantem z 23rd wieku od Tholian i używa go w nikczemnym chwytaniu władzy.
- 43m
Demony
Ksenofobiczna frakcja ludzkości grozi osłabieniem rozmów, tworząc nową koalicję planet.
- 43m
Terra Prime
Ludzki przywódca izolacjonistów grozi zniszczeniem dowództwa Gwiezdnej Floty, chyba że wszyscy kosmici opuścili Ziemię natychmiast.
- 43m
To są podróże...
Sześć lat w przyszłości, emocjonalny kapitan Archer i załoga wracają na Ziemię, aby stawić czoła likwidacji Enterprise i podpisaniu karty Federacji.
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
TMDB
7.566
Gatunek
- Sci-Fi & Fantasy
- Akcja i Przygoda
- Dramat
Opis
Star Trek: Enterprise to serial science-fiction i prequel do oryginalnego setu Star Trek 100 lat wcześniej. Premiera serialu odbyła się 26 września 2001 r. W sieci telewizyjnej UPN, a ostatni odcinek emitowany był 13 maja 2005 r. Cykl odbywa się w 22 wieku na pokładzie pierwszego statku kosmicznego zdolnego do działania w warp 5, Enterprise NX-01, przeznaczonego do dalekiego zasięgu eksploracji galaktyki i kapitana Jonathana Archera. Oznaczenie NX wskazuje, że Enterprise jest eksperymentalnym prototypem.
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki

STAR TREK ENTERPRISE Season 3 & 4 Opening Titles (HQ)
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy