Legenda Korry
Sezony i odcinki
Księga I: Powietrze
12 odcinków- 23m
Witaj w Mieście Republiki
Korra, która opanowała już magię wody, ziemi i ognia, z niecierpliwością oczekuje na szkolenie z magii powietrza. Jednak problemy w mieście krzyżują jej plany.
- 23m
Liść na wietrze
Korra rozwiązuje problem ze swoim treningiem magii powietrza z mistrzem Tenzinem i udaje się na walki zawodowców w poszukiwaniu inspiracji.
- 23m
Objawienie
Korra przenika w szeregi Równościowców i zdobywa więcej informacji o ich tajemniczym przywódcy. Gdy Bolin zostaje porwany, Mako i Korra przybywają z pomocą.
- 23m
Głos w nocy
Korra zostaje zwerbowana do grupy zadaniowej Tarrloka, członka rady, który chce uwolnić miasto spod wpływu sił Równościowców.
- 23m
Duch współzawodnictwa
Miłosna rywalizacja zaburza harmonię w drużynie. Przebaczenie nie przychodzi im łatwo, przez co Korra i członkowie Ognistych Fretek mają trudności ze współpracą.
- 23m
A zwycięzcą jest...
Korra i Ogniste Fretki przygotowują się do mistrzostw, ale czy zawody mogą się odbyć w obliczu zagrożenia ze strony Amona?
- 23m
Pokłosie
Korra zaczyna podejrzewać, że jeden z jej sprzymierzeńców współpracuje z Równościowcami. Tarrlok publicznie oskarża Lin i wzywa ją do dymisji.
- 23m
Spotkanie biegunów
Korra konfrontuje się z Tarrlokiem, który uciska mieszkańców Miasta Republiki, podczas gdy Równościowcy rosną w siłę.
- 23m
Z przeszłości
Korra próbuje zrozumieć swoje enigmatyczne wizje. Tenzin i Beifong poszukują zakładników Równościowców, ale ich plan bazuje na fałszywych informacjach.
- 23m
Wojna
Równościowcy atakują Miasto Republiki. W ferworze walki magowie powietrza ukrywają się, rodzi się dziecko, a okręty bojowe odpowiadają na wezwanie o pomoc.
- 23m
Trupy w szafie
Wojna się nasila, a Korra odkrywa sekret dotyczący rewolucji skierowanej przeciwko magom. Rodacy Korry przejmują twierdzę Równościowców.
- 23m
Koniec gry
Wojna o Miasto Republiki dochodzi do punktu krytycznego, a Korra staje do walki z tajemniczym przywódcą Równościowców. Czy ma wystarczającą moc, aby go pokonać?
Księga II: Duchy
14 odcinków- 23m
Zbuntowany duch
Korra robi wszystko, by połączyć się ze światem duchów w czasie festiwalu organizowanego przez Południowe Plemię Wody, na który wybiera się z przyjaciółmi.
- 23m
Południowe światła
Podczas wyprawy na Biegun Południowy Korra i Unalaq przedzierają się przez groźną zamieć i znajdują źródło energii duchowej.
- 23m
Wojny domowe: część 1
Między Północnym a Południowym Plemieniem Wody rośnie napięcie, lecz Korra musi zachować neutralność i ocalić Unalaqa przez wojownikami z Południa.
- 23m
Wojny domowe: część 2
Rodzice Korry zostają aresztowani i niesłusznie oskarżeni. Korra musi walczyć o ich wolność. Tymczasem Ikki i Tenzin ponownie spotykają ze swoim rodzeństwem.
- 23m
Rozjemcy
Prezydent Zjednoczonej Republiki odmawia pomocy. Korra postanawia wziąć sprawy w swoje ręce.
- 23m
Przynęta
Działalność Triad zaczyna zagrażać interesom Zakładów Przyszłość. Mako przeprowadza śledztwo i odkrywa gigantyczny spisek.
- 23m
Początki: część 1
Korra odkrywa chwalebną przeszłość mitycznego pierwszego Awatara, który zmagał się z rzeczywistością 10 tysięcy lat temu, gdy na świecie panowały nędza i głód.
- 23m
Początki: część 2
Korra poznaje bliżej przeszłość Awatara i dowiaduje się, czego potrzebuje, by odzyskać równowagę między światem ciała i ducha.
- 23m
Przewodnik
Korra po raz pierwszy prosi Tenzina o pomoc w uzyskaniu dostępu do świata duchów. Varrick wrabia Mako, który zostaje aresztowany przez policję.
- 23m
Nowa era duchowa
Korra wkracza do świata duchów, gdzie zmaga się z relacjami między Awatarem a duchami.
- 23m
Noc tysiąca gwiazd
Prezydent Raiko zostaje zaatakowany, ale Bolin ratuje sytuację. Tymczasem Korra zwraca się do Varricka o pomoc w udaremnieniu planów Unalaqa.
- 23m
Harmonijne zrównanie
Korra dowiaduje się, że partyzanci z Południa zostali pokonani i stara się z pomocą swoich ludzi zamknąć portale duchowe przed Harmonijnym Zrównaniem.
- 23m
Nadejście mroku
Korra odkrywa nowy element nikczemnego planu Unalaqa, a Tenzin zdaje sobie sprawę, że musi uporać się z własnymi demonami, aby ocalić córkę.
- 23m
Światło w mroku
Korra dochodzi do siebie po ataku Unalaqa i odkrywa sposób na pokonanie najpotężniejszego ducha mroku i uratowanie świata.
Księga III: Zmiana
13 odcinków- 23m
Łyk świeżego powietrza
Po Harmonijnym Zrównaniu Korra odkrywa nieoczekiwane konsekwencje dla Miasta Republiki. Bumi i pozostali nagle zyskują zdolność używania magii powietrza.
- 23m
Odrodzenie
Korra, Tenzin i Drużyna Awatar usiłują zrekrutować nowych magów powietrza i odbudować Naród Powietrza. Tymczasem przestępca Zaheer zbiera swój własny zespół.
- 23m
Królowa Ziemi
Drużyna udaje się do Ba Sing Se, aby negocjować z Królową Ziemi transfer rekrutów magii powietrza. Mako i Bolin nawiązują więź z rodziną, której nigdy nie znali.
- 23m
Wyzwolenie
Gdy wychodzi na jaw, że magowie powietrza z Ba Sing Se są więzieni przez Królową Ziemi, Korra postanawia, że drużyna musi zostać i pomóc.
- 23m
Klan Metalu
Podczas gdy Zaheer infiltruje Świątynię Powietrza w poszukiwaniu Awatar, drużyna wraz z Lin Beifong udaje się do Zaofu, aby poznać nowego maga powietrza.
- 23m
Dawne rany
Podczas pobytu w Zaofu Korra ćwiczy magię metalu, a Lin poddaje się akupunkturze, by odzyskać pamięć i poradzić sobie z urazą, jaką żywi do Su za dawne wydarzenia.
- 23m
Pierwotni magowie powietrza
Nowi rekruci magii powietrza mają kłopoty z dostosowaniem się do metod treningowych Tenzina, do czasu aż Pema udziela im mądrej rady na temat integracji kulturowej.
- 23m
Napaść
Opal przygotowuje się do opuszczenia Zaofu i rozpoczęcia treningu magii powietrza. Zaheer i jego banda, Czerwony Lotos, przenikają do miasta i porywają Awatar.
- 23m
Zasadzka
Drużyna podróżuje do Królestwa Ziemi, gdzie Bolin i Mako poszukują informacji na temat miejsca pobytu Aiweia, a Korra próbuje dowiedzieć się więcej o Czerwonym Lotosie.
- 23m
Niech żyje królowa
Korra i Asami rozbijają się na pustyni Si Wong. Mako i Bolin muszą tkwić w więzieniu, podczas gdy Czerwony Lotos negocjuje warunki umowy z Królową Ziemi.
- 23m
Ultimatum
Ba Sing Se pogrąża się w chaosie. Mako i Bolin przeczesują pustynię Si Wong w poszukiwaniu Korry i Asami, a także próbują ostrzec Tenzina o planach Czerwonego Lotosu.
- 23m
Wejście w pustkę
Korra poświęca się, aby uratować więźniów Czerwonego Lotosu. Bolin odkrywa, że jest magiem lawy. Zaheer podejmuje próbę porwania Awatar.
- 23m
Jad Czerwonego Lotosu
Panuje chaos. Korra i drużyna walczą z Zaheerem i Czerwonym Lotosem. Jinora zostaje mianowana mistrzynią, a Tenzin obwieszcza, co czeka Naród Powietrza.
Księga IV: Równowaga
13 odcinków- 23m
Po latach
Po sześciu miesiącach podróży i ukrywania swojej tożsamości Korra przygotowuje się na powrót do Drużyny Awatar w Mieście Republiki.
- 23m
Samotna Korra
Korra wspomina wydarzenia z ostatnich kilku lat, powracając do zdrowia po otruciu przez Zaheera, i postanawia odzyskać swoje umiejętności magii.
- 23m
Koronacja
Zdolności przywódcze księcia zostają podane w wątpliwość. Tenzin rozkazuje swoim dzieciom odnaleźć Korrę, która trenuje w ukryciu na bagnach.
- 23m
Wezwanie
Między dziećmi Tenzina dochodzi do spięcia. Trwają poszukiwania Korry, która stara się zlokalizować magów powietrza i jednocześnie stawić czoła swojej przeszłości.
- 23m
Wróg u bram
Suyin i Zaofu walczą o niezależność od Kuviry, a Korra powraca do miasta metalu, aby negocjować z Imperium Ziemi.
- 23m
Bitwa o Zaofu
Zmuszona do dokonania wyboru Korra postanawia zrobić to, co jest najlepsze dla Suyin i Zaofu, wystawiając na próbę swoje zdrowie, przeszkolenie i psychikę.
- 23m
Spotkanie
Powrót Korry wywołuje mieszane uczucia w Mieście Republiki. Korra informuje Tenzina o bitwie w Zaofu, a następnie spotyka się z Asami i Mako.
- 23m
Wspomnienia
Drużyna przywołuje stare wspomnienia, aby czerpać z nich siłę na przyszłe wyzwania. Gdy Korra powątpiewa w swoją wartość, Mako przypomina jej ich pierwsze spotkanie.
- 23m
Ostoja duchów
Gdy duchowe pnącza więzią grupę turystów, Korra i Opal przerywają spotkanie przywódców świata, aby zdemaskować plany Kuviry.
- 23m
Operacja Beifong
Opal, Bolin i Lin wyruszają na ratunek Suyin i jej rodziny, a Korra prosi duchy o pomoc w ochronieniu miasta przed Kuvirą.
- 23m
Gambit Kuviry
Kuvira ogłasza plany przejęcia Zjednoczonej Republiki przez Imperium Ziemi, a Drużyna Awatar musi ostrzec Miasto Republiki o nadciągającym zagrożeniu.
- 23m
Dzień kolosa
Drużyna Awatar ledwie uchodzi z życiem i udaje się do Hiroshiego Sato po pomoc w opracowaniu planu infiltracji, aby zniszczyć mecha-zbroję Kuviry.
- 23m
Ostatnia bitwa
Korra i Drużyna Awatar stają ramię w ramię w ostatecznej walce z Kuvirą, w której stawką jest pokój w Zjednoczonej Republice.
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
TMDB
8.2
Gatunek
- Animacja
- Akcja i Przygoda
- Sci-Fi & Fantasy
Opis
Avatar Aang, pokonując władcę ognia, wprowadził świat w najdłuższy okres pokoju i rozwoju gospodarczo - technologicznego. Teraz po jego śmierci, tą samą ścieżką podąża Korra, młoda dziewczyna o nieprzejednanej woli walki i wybuchowym charakterze. Wspierana przez grupę wiernych przyjaciół musi poradzić sobie nie tylko z duchowym przewodnictwem świata, ale także z problemami typowymi dla każdej nastolatki. Czy Korra dorówna swoim wielkim poprzednikom?
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Obsada
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki
"The Legend of Korra" Theme Song (HQ) | Episode Opening Credits | Nick Animation
The Legend of Korra - Book 1 Air | TRAILER #1 | english HD
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy