
Hunter x Hunter
Sezony i odcinki
Sezon 1
74 odcinków- 24m
Odejście x i x przyjaciele
Pragnąc pójść w ślady ojca i pomyślnie przejść egzamin na Łowcę, dwunastoletni Gon musi spełnić obietnicę daną Mito-san — kobiecie, która go wychowała.
- 24m
Jedna x z x prób
Idąc na skróty do miejsca próby, Gon, Leorio i Kurapika spotykają staruszkę, która przepuści ich dopiero wtedy, gdy rozwiążą jej zagadkę.
- 24m
Rywalizacja x o x przetrwanie
Gon, Kurapika i Leorio docierają na miejsce próby, gdzie jest już wielu innych kandydatów — a wśród nich gadatliwy ninja o imieniu Hanzo.
- 24m
Nadzieja x i x ambicja
W pierwszym etapie egzaminu na Łowcę Satotz ocenia wytrwałość i psychikę kandydatów, wysyłając ich na długodystansowy bieg, który zdaje się nie mieć końca.
- 24m
Hisoka x jest x przebiegły
Po przebyciu długiego podziemnego tunelu kandydaci trafiają na mgliste mokradła, gdzie atakują ich potwory.
- 24m
Bardzo x zaskakujące x wyzwanie
Po sprzeczce z Hisoką Gon i jego przyjaciele docierają do miejsca, gdzie odbywa się drugi etap egzaminu, w którym zostają sprawdzone ich umiejętności kucharskie.
- 24m
Starcie x w x przestworzach
Gon i Killua lecą statkiem powietrznym na trzeci etap egzaminu. Na pokładzie zostają zaproszeni do prostej gry, która może z nich zrobić Łowców.
- 24m
Rozwiązanie x to x rządy większości?
Statek powietrzny przybywa na miejsce trzeciego etapu egzaminu — szczyt Wieży Sztuczek, gdzie uczestnicy muszą dotrzeć na parter w ciągu 72 godzin, aby zaliczyć próbę.
- 24m
Uwaga x na x więźniów
Gon i przyjaciele muszą wygrać trzy z kolejnych czterech rund, które obejmują śmiertelne starcie między Kurapiką a seryjnym mordercą Majitanim.
- 24m
Trik x za x trik
Gon i Kurapika wygrywają, zapewniając grupie przewagę 2 do 1, ale przeciwnicy uznają, że Majitani jest zaledwie nieprzytomny, więc Kurapika musi walczyć dalej.
- 24m
Kłopoty x z x hazardem
Leorio nabiera się na szulerskie podstępy swojej przeciwniczki, a jego przegrana stawia grupę w trudnej sytuacji. Ich los spoczywa teraz w rękach Killui.
- 24m
Ostatnia x z x prób
Członkowie grupy w różny sposób podchodzą do nałożonej na nich 50-godzinnej kary. Po uzyskaniu zgody na powrót do egzaminu muszą pokonać jeszcze wiele przeszkód.
- 24m
List x od x Gona
Gon pisze list do cioci Mito i babci, w którym opowiada o swojej podróży od dnia opuszczenia domu po ostatnie wyzwanie w Wieży Sztuczek.
- 24m
Namierz x swój x cel
W czwartym etapie egzaminu kandydaci udają się na Wyspę Zevil, gdzie każdy z nich musi zebrać 6 punktów.
- 24m
Podstęp x wymaga x wysiłku
Gon czeka na idealny moment, by wykraść znaczek Hisoki za pomocą wędki. Kurapika i Leorio zawierają sojusz.
- 24m
Porażka x i x hańba
Hisoka prześladuje Kurapikę i Leorio. Po uniknięciu walki w drodze negocjacji Hisoka udaje się na poszukiwanie nowego celu.
- 24m
Na x końcu x tunelu
Killua jest zmęczony tym, że Imori ciągle za nim chodzi, i wyzywa go na pojedynek. Gon, Leorio i Kurapika opracowują plan zabrania znaczka Ponzu.
- 24m
Bardzo x ważna x rozmowa
Gon i przyjaciele są uwięzieni w jaskini pełnej jadowitych węży. Starają się pomóc Leorio, który został ukąszony i traci siły.
- 24m
Ani wygrana x ani przegrana
Pierwszą walką w ostatnim etapie egzaminu na Łowcę jest pojedynek między Hanzo a Gonem, który nie jest w stanie zaszkodzić przeciwnikowi, ale ani myśli się poddać.
- 24m
Zaskakujący x obrót x wydarzeń
Po złamaniu ręki w walce z Hanzo Gon budzi się w łóżku, a Satotz gratuluje mu zdania egzaminu na Łowcę.
- 24m
Problemy x z x bratem
Gon, zmartwiony, że Killua został zmuszony, by zabić, wyrusza na Górę Kukuroo, by go uratować.
- 24m
Nie x do x przejścia
Gon, Leorio i Kurapika przybywają do Republiki Podokia, skąd wyruszają na Górę Kukuroo, gdzie mieszka Killua, ale drogę blokują im gigantyczne wrota.
- 24m
To x powinność x strażnika
Gon i jego przyjaciele postanawiają przejść przez Bramę Testu, by zobaczyć Killuę, lecz jej otwarcie wymaga treningu siły.
- 24m
Rodzina x Zoldycków
Gon i przyjaciele zbliżają się do posiadłości, w której odosobniony jest Killua. Pomaga im Kanaria, która bardzo się o niego martwi.
- 24m
Nie widzę x czy x widzisz
W gabinecie lokaja Gon i przyjaciele poznają Goto, który rzuca im wyzwanie, aby sprawdzić, czy są godni zostać przyjaciółmi Killui.
- 24m
Wtedy x i x potem
Na Wyspie Wielorybów list od Gona dociera do Mito.
- 24m
Przybycie x do x Areny
Gon i Killua docierają do Podniebnej Areny. Tam spotykają nastolatka o niezwykłej sile, który używa dziwnej techniki przywodzącej na myśl tę stosowaną przez Illumiego.
- 24m
Nen x i x Nen
Wing wyjaśnia chłopcom 4 kluczowe zasady Nen, lecz Killua uważa, że nie mówi im wszystkiego, co powinni wiedzieć.
- 24m
Przebudzenie x i x potencjał
Po dojściu do 200. piętra Gon i Killua trafiają na barierę Woli Hisoki i postanawiają poprosić Winga o pomoc.
- 24m
Zaciekłość x i x srogość
Walcząc z Gido na Podniebnej Arenie, Gon broni się za pomocą Osłony. Wkrótce jednak musi stawić czoła jego technice tańczących wierzchołków.
- 24m
Przeznaczenie x i x nieustępliwość
Minął miesiąc, odkąd Gon odniósł poważne obrażenia. Pewny siebie Kastro zamierza stanąć do walki z opanowanym Hisoką na Podniebnej Arenie.
- 24m
Bardzo x zaskakująca x wygrana
Kastro i Hisoka stają do walki na Podniebnej Arenie. Kastro wydaje się mieć przewagę po sklonowaniu siebie i pozbawieniu Hisoki ręki.
- 24m
Całkiem x czcza x pogróżka
Po dwumiesięcznej przerwie Gon i Killua znów mają pozwolenie na trenowanie Woli, a Gido, Sadaso i Riehlvelt chcą doprowadzić do pojedynku na arenie.
- 24m
Potężna x siła x zemsty
W walce z Gido Gon wytrzymuje ataki przeciwnika i pokonuje go. Hisoka jest pod wrażeniem jego postępów.
- 24m
Oficjalne x zaliczenie x egzaminu
Gon i Killua rozpoczynają trening w Hatsu. Później Gon wyzywa Hisokę na pojedynek, aby zrewanżować się za przysługę z czasów egzaminu.
- 24m
Wielki dług x i x lekki cios
Po uderzeniu Hisoki w twarz Gon zwraca mu znaczek otrzymany podczas egzaminu na Łowcę. Hisoka jest zachwycony postępami Gona.
- 24m
Ging x i x Gon
Po opanowaniu umiejętności Woli i zdaniu egzaminu na Łowcę Gon powraca na Wyspę Wielorybów, gdzie ciocia Mito wręcza mu pudełko przekazane przez jego ojca.
- 24m
Wiadomość x od x taty
Gon odsłuchuje nagranie głosu swojego ojca z kasety magnetofonowej. Niestety po zatrzymaniu odtwarzania wiadomość zostaje skasowana.
- 24m
Życzenie x i x obietnica
Trupa Fantomu jest najbardziej znienawidzonym wrogiem Kurapiki. Pięć lat temu porwali oni jego krewnych i przyjaciół, którzy mieli Szkarłatne Oczy.
- 24m
Zjednoczenie x użytkowników x Nenu?
Kurapika i inni poszukujący pracy przybywają do domu kolekcjonera ludzkich trofeów i zostają zaatakowani przez nieznaną siłę.
- 24m
Zebranie x bohaterów
Największa aukcja świata ma się odbyć w Yorknew City. Lider Trupy Fantomu nakazuje swoim członkom spotkać się w tym mieście.
- 24m
Chronić x i x atakować
Aukcja ma się wreszcie rozpocząć. Gon, Killua i Leorio robią wszystko, by zdobyć pieniądze na zakup Greed Island.
- 24m
Straszliwa x tragedia
Trupa Fantomu atakuje podziemną aukcję zorganizowaną przez mafię. Po wszystkim nie ma śladu ani po towarach, ani po klientach.
- 24m
Zaczyna x się x bitwa
Kiedy Uvogin udaremnia pościg mafii, ta wytacza swoje najcięższe działa — Shadow Beasts.
- 24m
Ograniczenie x i x przyrzeczenie
Kurapice udaje się schwytać Uvogina z Trupy Fantomu. Karapika jest wściekły, gdy Uvogin stawia żądania.
- 24m
Pogoń x i x czekanie
Uvoginowi udaje się uciec. Jednak po zranieniu swojej dumy jest zdeterminowany, by wytropić Kurapika i go zgładzić.
- 24m
Ograniczenie x i x ograniczenie
Kurapika staje twarzą w twarz z Uvoginem, członkiem Trupy Fantomu, która zgładziła jego klan Kurta.
- 24m
Prawdziwe x sokole x oko
Gon, Killua i Leorio starają się zdobyć środki na zakup Greed Island.
- 24m
Pościg x i x analiza
Gon i Killua zostają porwani przez Trupę Fantomu, która przesłuchuje ich w sprawie kogoś, kogo poszukuje.
- 24m
Sprzymierzeniec x i x miecz
Gon i jego przyjaciele liczą na zdobycie nagrody, którą wyznaczono za schwytanie Trupy Fantomu.
- 24m
Brutalne x pole x walki
Aukcja została przełożona, a mafia spodziewa się, że Trupa Fantomu znów zaatakuje.
- 24m
Natarcie x i x konsekwencje
Trupa atakuje aukcję z całą mocą. Wynajęci zabójcy Osłony są zbyt słabi, z wyjątkiem Zeno i Silvy.
- 24m
Oszustwo x i x psychika
Lider Trupy Fantomów nie żyje, a Kurapika jest wstrząśnięty tą wiadomością. Do końca nieprzekonany, próbuje rzucić okiem na ciało.
- 24m
Przepowiednie x się x nie x sprawdzają
Gon, Killua, Kurapika i Leorio wreszcie znów łączą siły. Kurapika ujawnia pozostałym swoje moce Woli.
- 24m
Kompani x i x kłamstwa
Po tym, jak Chrollo przepowiada losy wszystkim członkom trupy, podejrzewają oni, że Hisoka ich zdradził.
- 24m
Najukochańszy x i x najgorszy
Chrollo wykorzystuje informacje, które posiada na temat Neona, aby określić położenie użytkownika łańcucha, Kurapiki.
- 24m
Inicjatywa x i x reguła
Trupa Fantomu dowiaduje się, że to Kurapika zabił Uvogina. Chrollo zabiera Gona i Killuę do hotelowego lobby.
- 24m
Sygnał x do x odwrotu
Chrollo trafia do niewoli. Kurapika jest gotowy go uwolnić, jeśli Pakunoda przyprowadzi do niego Gona i Killua.
- 24m
Aukcja x i x pośpiech
Gra Greed Island, która zawiera wskazówkę do odnalezienia Ginga, wreszcie trafia na aukcję. Gon i Killua proszą zwycięskiego nabywcę, by zatrudnił ich jako graczy.
- 24m
Koniec x i x początek
Gon i Killua chcą, by wybrano ich na graczy Greed Island. Przejdzie tylko 32 z 200 chętnych. Czy Gonowi i Killui uda się ta sztuka?
- 24m
Zaproszenie x i x przyjaciel
Gon i Killua wreszcie dostają się do świata Greed Island. Jednak znajdują tylko wiadomość od Ginga, który życzy Gonowi dobrej zabawy.
- 24m
Rzeczywistość? x i x niedoświadczenie
Gon i Killua udają się do Masadory w poszukiwaniu kart zaklęć. Po drodze napotykają wiele różnych potworów.
Sezon 2
12 odcinków- 24m
Wymagający x mistrz?
Bisky chce szkolić Gona i Killuę. Ich pierwszym testem jest pokonanie Binolta, łowcy nagród, w ciągu dwóch tygodni.
- 24m
Wzmocnienie x i x zagrożenie
Gon i Killua pod opieką Bisky stopniowo poprawiają swoją Wolę. Potrafią teraz złapać potwory, z którymi wcześniej sobie nie radzili.
- 24m
Diabelska pięść x i x papier-kamień-nożyce
Po wysłuchaniu wykładu Bisky w temacie papier-kamień-nożyce Gon postanawia popracować nad techniką specjalną, korzystając z umiejętności Wzmacniacz, Emiter i Iluzjonista.
- 24m
Strategia x i x plan
Gon, Killua i Bisky znowu są razem i zaczynają współpracować, by zwyciężyć w grze, kolekcjonując karty.
- 23m
15 x 15
Gon i Killua otrzymują od innych graczy zaproszenie do wspólnego powstrzymania Genthru.
- 24m
Piraci x i x przypuszczenia
Aby zdobyć odznakę, należy wygonić z miasta 15 piratów. Gon i ekipa zostają natychmiast zabrani do szefa, Razora.
- 24m
Gorący x spektakl
Gon i przyjaciele znów współpracują z Hisoką i Goreinu przeciwko Razorowi. Dołączają też drużynę Tsezgerry.
- 24m
Waleczność x i x odwaga
Gon nie jest w stanie przeciwstawić się Razorowi i zostaje odesłany. Udaje mu się wrócić, jednak Hisoka też jest ranny.
- 24m
Okazja x i x transakcja
Gon, Killua i Hisoka wspólnie starają się złapać najmocniejszy rzut Razora. Kiedy są w posiadaniu piłki, Gon z całą siłą rzuca ją do Razora.
- 24m
Pogoń × i × szansa
Aby wygrać, pozostali gracze muszą zmierzyć się z Genthru. Tsezgerra proponuje, że będzie rozpraszać Genthru przez trzy tygodnie.
- 24m
Szaleństwo x i x rozsądek
Drużyna Tsezgerry nie wraca do gry. Genthru w końcu zwraca uwagę na grupę Gona.
- 23m
Zwycięzca x i x przegrany
Genthru udowadnia, że jest silniejszy od Gona. Jednak kiedy Gon nie chce się wycofać , Genthru w końcu udaje się poważnie zranić Gona.
- 24m
Przyjaciele Ginga x i x prawdziwi przyjaciele
Po pokonaniu Genthru i zebraniu 99 wyznaczonych kart Gon i jego przyjaciele biorą udział w rozgrywce finałowej — turnieju quizów dla wszystkich graczy.
- 24m
Ponowne spotkanie x i x zrozumienie
Gon i Killua używają kart, które zabrali z gry. Próbują z ich pomocą dostać się do Nigga, którym — jak sądzą — jest Ging. Jednak zostają wysłani do kogoś innego.
- 24m
Niepokój x i x obserwacja
Gon i Killua dołączają do grupy Kite’a, aby zbadać mrówki chimerze — niebezpieczne owady, które mogą przekazywać cechy zjedzonej zdobyczy swojemu potomstwu.
- 24m
Piekielnie x szybka x reprodukcja
Kite wykorzystuje lokalizację, w której odkryto odnóże mrówki chimerzej, oraz wzorce oceaniczne, aby znaleźć kryjówkę owada.
- 24m
Punkt x kontrolny x NGL
Po przejściu punktu kontrolnego Gon i jego nowi znajomi wchodzą do regionu NGL, gdzie może rezydować mrówka chimerza. Jednak na miejscu jest już dziesięć innych zespołów.
- 24m
Zło x i x przerażenie
Pokkle i Ponzu używają pszczół Ponzu do dostarczenia wiadomości, w której proszą Stowarzyszenie Łowców o pomoc w wyeliminowaniu mrówek chimerzych.
- 24m
Czas x rozpocząć x walkę
Gon, Killua i Kite odkrywają pozostałości zniszczonej wioski i po raz pierwszy spotykają mrówkę chimerzą.
- 24m
Kite x i x losowania
Po zjedzeniu złoczyńców, którzy dowodzili podziemiem NGL, niektóre z bardziej agresywnych mrówek chimerzych stają się jeszcze bardziej złe.
- 24m
Inspiracja x do x rozwoju
Stowarzyszenie Łowców wysyła posiłki do eksterminacji mrówek chimerzych. Gon i jego przyjaciele stają się celem owadów.
- 24m
Przebudzenie x drzemiącej x siły
Hagya wysyła żołnierzy za Gonem, Killuą i Kite’em, próbując schwytać rzadki towar — ludzi. Gon i przyjaciele odpierają natarcie mrówek chimerzych.
- 24m
Światło x i x mrok
Kite, Gon i Killua podążają za Hagyą, szukając mrowiska, w którym czeka na nich królowa mrówek chimerzych.
- 24m
Obietnica x i x ponowne spotkanie
Kite używa siebie jako przynęty, aby umożliwić ucieczkę Gonowi i Killui. Chłopcy wierzą, że nadal żyje i przysięgają, że go uratują.
- 24m
Pojedynek x i x ucieczka
Gon i Killua uczą się odbierać monety swoim celom. Zaraz po zakończeniu treningu Bisky wysyła ich do walki z Goloną.
- 24m
Papier-kamień-nożyce x i x słaby punkt
Gon i Killua, wyczerpani po walce z Goloną, wracają do swojej kwatery. Ich drugi przeciwnik, Shoot, próbuje wykorzystać sytuację.
- 24m
Współczucie x i x siła
Gon w końcu zmusza Golonę do użycia pełnej siły. Jednak Golona natychmiast wyczuwa słabość Jajankena, ataku specjalnego Gona.
- 24m
Odsetki x i x klątwa
Gon i Killua w końcu stają do walki z Goloną i Shootem. Killua bierze na siebie Shoota, a przeciwnikiem Gona jest Golona.
- 23m
Silny x i x słaby
Królowa wreszcie wydaje na świat króla. Mrówki chimerze są przestraszone emitowaną przez niego groźną aurą.
- 23m
Jedno życzenie x i x dwie obietnice
Colt poddaje się i prosi Łowców o uratowanie umierającej królowej. Morel natychmiast wysyła do zamku zespół badaczy.
- 23m
Randka x z x Palm
Król zaczyna działać. Po inwazji na Republikę Wschodniego Gorteau i zjedzeniu aury użytkownika Woli król rośnie w siłę.
- 23m
Przyjaciel x i x podróż
W czasie randki Gona i Palm Killua spotyka w lesie Rammota. Killua nie zgadza się, aby Gon, który nie może używać Woli, walczył.
- 24m
Uraza x i x strach
Różnica w sprawności i sile między mrówkami chimerzymi a ludźmi jest ogromna. Dwóch Łowców nie może sobie poradzić z szybkim jak błyskawica Cheetu.
- 23m
W x ojczyźnie x bezprawia
Kalluto, Feitan, Shalnark, Phinks, Shizuku i Bonolenov przybywają do przejętego przez mrówki chimerze Miasta Meteor.
- 23m
Masakra x i x spustoszenie
Zazan buduje nowe mrowisko mrówek chimerzych w Mieście Meteor, z którego pochodzi Trupa Fantomu. Członkowie Trupy Fantomu wchodzą do mrowiska, aby pokonać owada.
- 23m
Infiltracja x i x selekcja
Gon i Killua udają się do Wschodniego Gorteau, próbując powstrzymać proces selekcji. Jednak okazuje się, że republika jest opuszczona.
- 23m
Kombinacja x i x ewolucja
Killua i Gon rozdzielają się, aby zatrzymać proces selekcji, ale dwie nowe mrówki chimerze — sowa i nietoperz — blokują drogę Gonowi.
- 23m
Śledzenie x i x pościg
Golona i Shoot próbują zaatakować Cheetu, ale Cheetu w ostatniej chwili zmienia kierunek i znika.
- 24m
Ikalgo x i x błyskawica
Snajperem polującym na Killuę okazuje się być ośmiornica Ikalgo. Mimo że jej życie jest zagrożone, nie chce zdradzić swoich przyjaciół.
- 23m
Siła x i x gry
Gon zbliża się do Meleorona, mrówki chimerzej, która wyjaśnia swoje motywacje. Król zabija czas (a czasem swoich przeciwników), grając w gry planszowe.
- 23m
Szach x i x mat
Król umawia się na mecze z młodym mistrzem gungi w stołecznym Peijing. Oblegający miasto Morel używa swoich mocy.
- 23m
Wątpliwość x i x wahanie
Morel nie może pozbyć się Cheetu. Jego żołnierze i Knov nadal oczyszczają miasto. Król wciąż przegrywa z młodym mistrzem gungi.
- 24m
Determinacja x i x przebudzenie
Mecze gungi trwają bez przerwy. Sytuacja króla nie wygląda dobrze. Knov zbliża się do pałacu, ale czy uda mu się wejść do środka?
- 23m
Knov x i x Morel
Kiedy Neferpitu obniża czujność, Knov zakrada się do pałacu, aby rozmieścić tam swoje tunele wyjściowe. Morel walczy z Leolem.
- 23m
Powrót x i x odejście
Morel kontynuuje walkę z Leolem. Palm rozpoczyna swoją misję w newralgicznym miejscu pałacu. Killua budzi się w szpitalu z Ikalgo u boku.
- 23m
Komugi x i x gungi
Neferpitu wysuwa się na prowadzenie w selekcji. Król nadal gra w gungi z nieustępliwą przeciwniczką. Szajpif martwi się, że dziewczyna ma na niego zły wpływ.
- 23m
Planowanie x i x działanie
Gon i jego towarzysze dopracowują misję przed wejściem do pałacu. Strażnicy spotykają się przed selekcją.
- 23m
Oszołomienie x i x oczekiwanie
Wszyscy zostają na swoich pozycjach i wyobrażają sobie różne scenariusze. Welfin nie rozumie, co Knov robił w pałacu. Bizeff panikuje.
- 24m
Szturm x i x inwazja
Morel przygotowuje się do dania sygnału. Netero i Zeno napadają na pałac królewski. Pitou wyczuwa groźby. Netero zamierza pokazać swoją siłę.
- 23m
Potwór x i x potwór
Gon i przyjaciele spotykają Yupiego. Zeno wywołuje zamieszanie. Killua odkrywa, że Zeno pracuje dla Netero, ale to Gon zaatakował Yupiego jako pierwszy.
- 24m
Owad x z x długiem
Ranny Shoot wciąż musi stawić czoła Yupiemu. Morel musi znaleźć Szajpifa. Ikalgo udaje się do pałacowych piwnic. Gon i Killua polują na Pitu i na króla.
- 24m
Dziel x i x rządź
Król, Netero i Zeno walczą — podobnie jak Shoot i Yupi. Szajpif zostaje uwięziony przez Morela. Ikalgo wpada na Cheetu i Burovutę.
- 23m
Obowiązek x i x pytanie
Ikalgo szuka Palm, ale nie wie, że Burovuta i Welfin mu nie ufają. Golona sam walczy z Yupim, aby uratować Shoota.
- 23m
Zemsta x i x ozdrowienie
Gon i Killua w końcu znajdują Neferpitou, strażniczkę, która zabiła Kite’a. Gon nie może się doczekać walki, ale Pitou zajmuje się Komugi.
- 23m
Zniewaga x i x zemsta
Gon czeka, aż Pitou i Killua uciekną z Meleoron. Golona wie, że Yupi chce chronić tron i postanawia pozbyć się Shoota.
- 23m
Fałszywa x wściekłość
Ikalgo szuka Palm i natrafia na miejsce, w którym Bizeff ukrywał swoje żony. Jednak Burovuta go obserwuje, czając się przy wyjściu.
- 23m
Silny x czy x słaby
Killua właśnie ocalił Golonę, jednak Yupi mu nie dowierza. Ikalgo obmyśla najlepszy sposób na unieszkodliwienie Burovuty.
- 23m
Fałszywka x i x oryginał
Morel atakuje poczwarkę Szajpifa, która okazuje się być pusta. Szajpif stopniowo się odbudowuje. Morel próbuje go powstrzymać.
- 23m
Porażka x i x godność
Uwięziony przez Gona i Pitu Szajpif domaga się wyjaśnień. Morel wydaje się być wyczerpany, ale Yupi używa tak dużo Woli, że naprawdę grozi mu niebezpieczeństwo.
- 23m
Fasada x i x imię
Plan Szajpifa się sprawdza. Pitu zdradza miejsce pobytu króla, a Szajpif wyrusza, aby go odnaleźć. Król i Netero muszą stanąć do walki.
- 23m
Parecznik x i x wspomnienia
Netero i król przygotowują się do ostatecznej bitwy. Ikalgo czuje frustrację, bo nie może zabić Burovuty i pomóc swoim przyjaciołom. Welfin ma dla niego niespodziankę.
- 23m
Załamanie x i x przebudzenie
Celem selekcji jest stworzenie nowej rasy mrówek żołnierzy. Pierwszy eksperyment dotyczy wylęgu. Idąc na spotkanie z Gonem, Killua znajduje Palm.
- 23m
Wielka moc x i x ostateczna moc
Golona spotyka Gona, który czeka, aż Pitu wyleczy Komugi. Prowokuje Szajpifa, który ucieka z wieży, aby dołączyć do króla. Szajpif i Netero stają do walki.
- 23m
Zero x i x róża
Netero i król kontynuują walkę. Netero chce zabić króla, ale król musi zachować Netero przy życiu, aby zdradził mu swoje imię.
- 23m
Wrogość x i x determinacja
Prezydent Netero udaje się na miejsce eksplozji Miniatury Róży. Szajpif i Yupi dowiadują się o tragedii i postanawiają zobaczyć miejsce, w którym się wydarzyła.
- 23m
Niezrównana radość x i x bezwarunkowa miłość
Po wybuchu Szajpif i Yupi znajdują króla w agonii. Straż nie zdąży zabrać go do Pitu. Szajpif proponuje radykalne rozwiązanie.
- 23m
Potężny przeciwnik x i x jasny cel
Wskrzeszony przez strażników król wraca do pałacu, aby odzyskać pamięć. Szajpif chce zabić Komugi, aby król sobie jej nie przypomniał.
- 23m
Magia x rozpaczy
Szajpif robi wszystko, co w jego mocy, aby powstrzymać króla przed przypomnieniem sobie Komugi. Gon przybywa do Peijingu, gdzie Pitu ma wyleczyć Kite’a.
- 23m
Gniew x i x światło
Gon wie, że coś się stało z Kite’em. Wpada w furię i ryzykuje życiem, przechodząc samego siebie. Killua spieszy na pomoc przyjacielowi.
- 23m
Błysk x i x początek
Szajpif i Yupi robią, co w ich mocy, aby król zapomniał o Komugi. Wraca nieświadomy wszystkiego Pitu. Palm dopada ofiarę.
- 23m
Termin x śmierci
Szajpif rozkłada swoje hipnotyczne łuski nad zgromadzonym przed pałacem tłumem. Yupi nie wie, że Gon zabił Pitu. Gungi wszystko komplikuje.
- 23m
Tylko x jedno x słowo
Szajpif wciąż ma nadzieję, że pozbędzie się Komugi. Król uruchamia swoje Otoczenie i znajduje Welfina, którego postanawia przesłuchać. Sekret Szajpifa może wyjść na jaw.
- 23m
Ta osoba x i x ta chwila
Król wie, że został otruty. Używa swojego Otoczenia, aby znaleźć Palm i dowiedzieć się, gdzie jest Komugi. Chce spędzić swoje ostatnie dni, grając z nią w gungi.
- 23m
Powrót do domu x i x prawdziwe imię
Król nie żyje. Ostatnie mrówki chimerze opuszczają Wschodnie Gorteau. Killua i jego przyjaciele obserwują Gona. Łowcy czekają na następcę prezydenta Netero.
Rok premiery
Dostępne języki
- 日本語
Oceny
TMDB
8.6
Gatunek
- Animacja
- Akcja i Przygoda
- Sci-Fi & Fantasy
Opis
Remake kultowej przygodówki. W pewnym niebezpiecznym, pełnym strasznych i wielkich kreatur świecie fantasy, młodziutki protagonista Gon marzy o tym, by pójść w ślady ojca i zostać Łowcą. Jest to tytuł dający ogromne możliwości, jak również świadczący o ponadprzeciętnych umiejętnościach i sile, jednak stanie się Łowcą wcale nie jest prostym zadaniem. Śmiałków czekają egzaminy tak trudne, że wielu straciło życie, próbując im sprostać. Wkrótce po wyruszeniu z rodzinnej wioski i rozpoczęciu przygody, dzięki swemu pozytywnemu nastawieniu, Gon zaprzyjaźnia się z mnóstwem różnych ludzi. Kilku postanawia się do niego przyłączyć i podróżować wspólnie, dzieląc smutki i radości oraz razem stawiać czoła najrozmaitszym przeciwnościom. Głównemu bohaterowi nieodłącznie towarzyszą: Leorio - poszukujący fortuny lekarz, a zarazem spec od sztuk walki, Kurapika - tajemniczy i skryty młodzieniec o silnym poczuciu sprawiedliwości oraz Killua - potomek sławnego rodu płatnych zabójców.
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki

Official Extended Trailer
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy