Dr. Stone
Sezony i odcinki
Sezon 1
24 odcinków- 24m
Kamienny świat
Kilka tysięcy lat po tym, jak tajemnicze zjawisko zamienia całą ludzkość w kamień, niezwykle inteligentny, napędzany nauką chłopiec, Senku Ishigami, budzi się ze skamieniałości. W obliczu kamiennego świata i całkowitego upadku cywilizacji Senku postanawia wykorzystać naukę do odbudowy świata. Zaczynając od jego super silnego przyjaciela z dzieciństwa Taiju Oki, który obudził się w tym samym czasie, zaczynają odbudowywać cywilizację z niczego. Pokazując dwa miliony lat naukowej historii od epoki kamienia, do dnia dzisiejszego.
- 24m
Król kamiennego świata
Taiju dołącza do Senkuu w kamiennym świecie i wspólnymi siłami rozpoczynają marsz ku odtworzeniu cywilizacji. Na początek postanawiają uwolnić z kamienia niedoszłą dziewczynę Wielkoluda, Yuzurihę. Jednak gdy metodą prób i błędów znajdują sposób, jak to zrobić, staje się coś nieoczekiwanego...
- 24m
Broń nauki
Postawieni pod murem Senkuu oraz Taiju ożywiają najsilniejszego licealistę wśród naczelnych, Tsukasę Sishiou, który rozprawia się z lwami i okazuje się być wielką pomocą w zdobywaniu pożywienia i ochronie kolonizatorów kamiennego świata. Sielanka nie trwa jednak długo... Gdy dobrze zbudowany chłopak wyjawia, że chce oczyścić świat ze wszystkich splugawionych ludzi, Senkuu znajduje się w szachu. A gdy na dodatek Taiju nieopacznie zdradza tajemnicę ożywiającej wody, sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli...
- 24m
Sygnał Dymny
Choć Senkuu oraz Taiju udaje się ożywić Yuzurihę, pojawia się kolejny duży problem - trzeba jakoś ujarzmić mordującego skamieniałych ludzi Tsukasę. W tym celu trójka przyjaciół kieruje się do gorących źródeł w Hakone, gdzie mają zamiar z siarki wytworzyć proch strzelniczy. Jednakże potężny Tarzan depcze im po piętach...
- 24m
Początek kamiennego świata
Najsilniejszy licealista wśród naczelnych, Shishiou Tsukasa, dogania opowiadający się za szybkim przywróceniem świata do poprzedniego stanu obóz Senkuu. I gdy pragnący oczyszczenia planety ze spaczonych ludzi niesamowicie niebezpieczny wojownik bliski jest zabicia koła napędowego rozwoju cywilizacji, w ostatniej chwili zjawia się jego muskularny przyjaciel. W tym samym czasie ktoś odpowiada na sygnały dymny...
- 24m
Dwa narody Kamiennego Świata
Senkuu, który nigdy nie podjąłby tak nielogicznej decyzji jak oddanie życie bez walki, zaufał przyjaciołom i powierzył im swoje życie. Czy Taiju i Yuzuriha dobrze odszyfrowali zamiary przyjaciela i zdołają go uratować? Tymczasem niczego nieświadomego Tsukasę spotyka coś zupełnie nieoczekiwanego... Jak potoczą się dalsze losy ocalałych z petryfikacji licealistów?
- 24m
Tam, gdzie minęły dwa miliony lat
Senkuu, który planuje stworzyć armię rewolucjonistów, udaje się na poszukiwania nadawców sygnału dymnego. Jednak po drodze natyka się na przywaloną drzewem, błękitnooką dziewczynę, którą wybawia z opresji! Tajemnicza amazonka natychmiast zakochuje się w szlachetnym czarowniku i postanawia się mu odwdzięczyć!
- 24m
Droga kamienia
Senkuu razem z Kohaku docierają do wioski Ishigami, zamieszkałej przez potomków wcześniej przebudzonych ludzi. Młody naukowiec, zwany przez długonogą Szlachetnym Czarownikiem, postanawia razem z nowo poznanym Chrome, który tak jak on ma smykałkę do eksperymentów, zbudować Królestwo Nauki. Ich pierwszym celem jest stworzenie lekarstwa na każdą chorobę i uleczenie córki wodza wioski, a siostry Bursztynka, Ruri! Mą magią nauka!
- 24m
I rękoma mymi światło nauki uczyniłem
By uleczyć siostrę Kohaku - Ruri, Senkuu i reszta członków jego królestwa nauki muszą stworzyć syntetyczne antybiotyki, sulfonamidy. Jednak do tego celu czeka ich długa droga. Zaczynają od produkcji żelaza, do którego wytopu potrzebują jednak znacznej siły roboczej. Dzięki Suice opracowują plan wkupienia się w łaski mieszkańców wioski i przeciągnięcia ich na swoją stronę. Przygotowują prymitywny ramen... Magią szlachetnego czarownika nauka!
- 24m
Płytki sojusz
Królestwo nauki Senkuu robi kolejny krok, a może tym razem nawet skok, naprzód - przy pomocy błyskawic tworzy silne magnesy, które następnie wykorzystuje w prymitywnej, mechanicznej prądnicy do wytwarzania energii elektrycznej. Przedstawia tym samym wahającemu się szpiegowi z kraju Tsukasy ofertę nie do odrzucenia. Jednak tej samej nocy, w której wioska zostaje rozświetlona, Gen zostaje zaatakowany przez nieznanych sprawców...
- 24m
Jasny, wyraźny świat
Choć Senkuu, dzięki sile przekonywania nauki, udaje się przeciągnąć mentalistę, Gena Asagiriego na stronę swojego królestwa i zyskać nowego szpiega, wciąż czeka go długa i wyboista droga do zbudowania państwa, które będzie w stanie odeprzeć Imperium Tsukasy. Kolejny ważnym krokiem są szklane naczynia, dzięki którym młody naukowiec będzie mógł zsyntetyzować lekarstwo dla córki wodza wioski. Przy okazji sympatyczny por chce się odwdzięczyć Suice za jej pracę detektywa i rozwiązać problem, przez który musi nosić na głowie skórę arbuza...
- 24m
Wzajemnie wspierający się przyjaciele
Dzięki zwerbowaniu wiejskiego rzemieślnika, staruszka Kasekiego, Królestwu Nauki w końcu udaje się ujarzmić szkło i wyprodukować probówki oraz inne naczynia niezbędne do dalszych eksperymentów. Jednakże do zsyntetyzowania sulfonamidów, panaceum zdolnego uleczyć chorą Ruri, niezbędne są trudno dostępne składniki. By zdobyć jeden z nich, podstawę współczesnego przemysłu chemicznego, Senkuu oraz jego kompani będą musieli zaryzykować życiem...
- 24m
Zamaskowany wojownik
Gdy Królestwo Nauki wchodzi w posiadanie najtrudniejszego do zdobycia ze wszystkich materiałów, kwasu siarkowego, Senkuu i spółka mogą rozpocząć drogę poprzez kolejne punkty na mapie do panaceum. Jednak by wytworzyć ostatnie z trzech niezbędnych związków chemicznych - wodorowęglan sodu, anilinę oraz bezwodnik octowy, potrzebny jest im alkohol. A ten najłatwiej zdobyć, zwyciężając w zbliżającym się wielkimi krokami turnieju walki...
- 24m
Władca płomieni
Plan Królestwa Nauki, by ustawić turniej pod Kinrou, już podczas losowania pali na panewce - chłopak trafia na pełnego sił przeciwnika już w pierwszej rundzie! Mimo solidnego treningu, wróg wydaje się być zbyt silny. Promyk nadziei pojawia się jednak, gdy wraca uprowadzona Suika i przekazuje mu swoje okulary... Czy jednak zwycięstwo będzie takie proste?
- 24m
Dwa miliony lat w pigułce
Królestwu Nauki w końcu udaje się wyeliminować Magmę i gdy wydaje się, że wszystko jest już ustalone i Chrome poślubi swoją ukochaną, zostając przy okazji wodzem wioski, w Ginrou budzą się najgorsze instynkty! Rozpoczyna się szalona, bratobójcza walka! Czy dla Ruri jest jeszcze jakaś nadzieja?! Mą magią nauka!
- 24m
Opowieści pokoleń
Senkuu po zwycięstwie w turnieju tworzy sulfonamidy, leczy kapłankę i zostaje mianowany nowym wodzem wioski. Wtedy też po raz pierwszy słyszy prawdziwą nazwę tej małej osady, która dziwny zbiegiem okoliczności pokrywa się z jego nazwiskiem. Jednak czy to aby na pewny tylko zwykły przypadek? Czym jest wioska Ishigami i jakie są jej korzenie? Pora na opowieść o tysiącach lat historii!
- 24m
Sto Nocy, Tysiąc Nieboskłonów
Dzięki informacjom kapłanki wioski, Ruri, Senkuu w końcu udaje się dopasować do siebie wszystkie części układanki i odkryć prawdziwe pochodzenie osady nazwanej jego nazwiskiem. Jaki los spotkał jej założycieli, astronautów z międzynarodowej stacji kosmicznej, tuż po przybyciu na Ziemię? I jaką wiadomość przekazał Senkuu jego ojciec?
- 24m
Kamienne Wojny
Senkuu odkrywa pochodzenie nazwanej od jego nazwiska wioski, a także odbiera wolę swojego ojca, jednak nie ma czasu na rozpamiętywanie! Mentalista Gen Asagiri, szpieg Królestwa Nauki donosi bowiem, że Imperium Tsukasy lada moment uderzy na wioskę! Czy osada z nowym wodzem na czele zdoła odeprzeć natarcie nieprzyjaciela? Jaką rolę odegrają w tej sytuacji Taiju i Yuzuriha?
- 24m
Prosto do współczesności
Po pyrrusowym zwycięstwie nad Imperium Tsukasy Królestwo Nauki pod przywództwem Senkuu rozpoczyna przygotowania do wyprzedzającego ataku. Jednak bez dostępu do kwasu azotowego nie są w stanie ożywić kolejnych ludzi ani przygotować więcej prochu strzelniczego. Szlachetny Czarownik wpada jednak na pewien pomysł... chce wykorzystać wynalazek, który w przeszłości wielokrotnie odwracał losy wojen...
- 24m
Era energii
By zdobyć przewagę w wojnie z Imperium Tsukasy, Królestwo Nauki Senkuu rozpoczyna długą drogę do stworzenia smartfona. Choć projekt wydaje się absurdalny, wódz wioski Ishigami twierdzi, że przy odpowiednim planie i regularnych postępach można zrealizować każdy, nawet najbardziej ambitny projekt. By nieco osłodzić swoim kompanom nużący proces pokonywania kolejnych przeszkód w drodze do celu, Szlachetny Czarownik postanawia stworzyć słodycze...
- 24m
Spartański klub rzemieślniczy
Wraz ze stworzeniem przekładni oraz napędzanego siłą natury koła młyńskiego era energii wytwarzanej przy pomocy ludzkich rąk dobiega końca, a rozpoczyna się epoka energii produkowanej przez maszyny. Jednak to dopiero początek długiej drogi do zbudowania telefonu. Kolejnym krokiem jest stworzenie akumulatora, w którym można by składować energię elektryczną...
- 24m
Skarb
Przyjacielska grupa grotołazów w składzie Senkuu, Chrome oraz Magma rusza na poszukiwania minerału z grupy wolframinów, szelitu, bez którego niemożliwe będzie stworzenie lampy elektronowej, a w dalszej perspektywie również telefonu. Czy temu niecodziennemu trio uda się znaleźć wspólny język i zdobyć loch?
- 24m
Fala Nauki
Po powrocie z jaskini skarbów Senkuu i jego Królestwo Nauki przechodzą do produkcji włókna żarowego lampy elektronowej. W tym celu muszą przetworzyć najtwardszy z metali, wolfram. Jednak to dopiero jeden z wielu kroków na mapie do telefonu komórkowego. Kolejnym jest antena emitująca fale radiowe...
- 24m
Dźwięki Na Nieskończone Odległości
Królestwo nauki opracowuje i konstruuje telefon komórkowy, dzięki czemu zyskuje najpotężniejszą broń wojenną - możliwość przekazywania głosu na odległość. Zbliża się wiosna i długo wyczekiwana ostateczna bitwa z Imperium Tsukasy... Czy Senkuu i jego przyjaciele z Wioski Ishigami zdołają przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę?
Kamienne Wojny
11 odcinków- 24m
Rozpoczęcie Kamiennych Wojen
Potajemnie ożywiony przez przyjaciół Senkuu przybywa do pewnej wioski i dzięki swej ogromnej wiedzy naukowej zdobywa zaufanie jej mieszkańców. Z pomocą tubylców Królestwo Nauki w szybkim tempie gromadzi coraz to nowe technologie, jednak gdy w końcu Tsukasa dowiaduje się, że Senkuu żyje, wszyscy zdają sobie sprawę, iż wojna jest nieunikniona! By zwyciężyć w niej bez rozlewu krwi, Szlachetny Czarownik planuje wykorzystać wojnę informacyjną i dopiero co stworzony telefon komórkowy. Jednak już samo dostarczenie go do Imperium Tsukasy będzie wymagało przebicia się przez lojalnego zwiadowcę wroga, Homurę...
- 24m
Gorąca linia
Gen wpada na genialny, acz nikczemny plan, który ma dać fałszywą nadzieję ludziom podążającym za Tsukasą i przeciągnąć ich na stronę Królestwa Nauki. Senkuu wymyśla sposób na odwrócenie uwagi zwiadowcy wroga, Homury, i grupa wypadowa wyrusza w drogę, niosąc do Imperium Tsukasy telefon komórkowy. Czy atak wyprzedzający się powiedzie? Czy to może być takie proste?
- 24m
Telefon zza grobu
Po brawurowo przeprowadzonej akcji pojmania zwiadowcy wroga, Homury, grupa telefoniczna w składzie Gen, Chrom i Magma dociera do grobu Senkuu w Imperium Tsukasy. Tam zostawiają Yuzurisze oraz Taiju telefon, dzięki któremu szpiedzy mają przekonać żołnierzy wroga do przechodzenia na stronę Królestwa Nauki...
- 24m
Pełna mobilizacja
Plan z diwą, choć nie przebiega do końca po myśli Królestwa Nauki, ostatecznie pozwala nakłonić do współpracy Nikki. Jednak cena jest bardzo wysoka - robiący za przynętę Chrome zostaje pojmany przez Ukyou i zabrany jako zakładnik do Tsukasy! Senkuu ogłasza pełną mobilizację i postanawia rozłożyć obóz pod samym Imperium Tsukasy!
- 24m
Parowy Goryl
Gdy Chrome wpada w ręce Imperium Tsukasy, znający usposobienie przyjaciela członkowie Królestwa Nauki postanawiają czym prędzej ruszyć mu na ratunek. By przewieźć cały naukowy osprzęt w pobliże bazy wroga i rozbić tam obóz, potrzebują samochodu. Jednak jak się na miejscu okazuje, by odbić przyjaciela, niezbędne będą pewne usprawnienia...
- 24m
Ucieczka z więzienia
Senkuu i jego Królestwo Nauki tworzą w pobliżu Imperium Tsukasy przyczółek i rozpoczynają przygotowania do odbicia przyjaciela. Niestety najsilniejszy licealista wśród naczelnych przewiduje kolejne posunięcie Szlachetnego Czarownika i podejmuje stosowne środki zapobiegawcze. Widzący to Chrome postanawia sam wydostać się z więzienia i ocalić przyjaciół...
- 24m
Ściśle tajna misja
Chrome, wykorzystując zdobytą doświadczalnie wiedzę naukową, wyrywa się z celi, udaje chorego na zapalenie płuc i bezpiecznie dociera do obozu Królestwa Nauki. Jednak to dopiero początek walki o prymat w tym kamiennym świecie. Czy zwycięży myśl naukowa Szlachetnego Czarownika, czy też panowanie siłą najsilniejszego licealisty wśród naczelnych.
- 24m
Ostateczna bitwa
Gdy Królestwo Nauki przeciąga na swoją stronę wystarczającą liczbę podwładnych Tsukasy, Senkuu i spółka przystępują do realizacji ostatecznej misji, czyli odbicia strategicznej jaskini! Jednak by spełnić warunek Ukyou, muszą uwinąć się w zaledwie dwadzieścia sekund od rozpoczęcia akcji, gdy wrogowie będą oszołomieni pojawieniem się czołgu! Czy to w ogóle możliwe?
- 24m
Niszczyciel i wybawiciel
Choć Królestwu Nauki udaje się błyskawiczny atak i zdobywają cudowną jaskinię, na miejsce szybko przybywają Tsukasa i Hyouga, który odkryli przy grobie telefon! Rozpoczyna się bitwa oblężnicza, której stawką jest przyszłość ludzkości! Ten prymitywny kamienny świat w końcu będzie kontrolowany przez tylko jedną siłę... Co zwycięży? Nieskazitelnie czysta moc dana człowiekowi przez naturę czy moc nauki osiągnięta przez samą ludzkość?
- 24m
Najsilniejszy duet w historii ludzkości
Wojna Królestwa Nauki z Imperium Tsukasy kończy się impasem, czyli, jak się okazuje, zgodnie z założeniami Senkuu! Szlachetny Czarownik proponuje najsilniejszemu licealiście wśród naczelnych przywrócenie do zdrowia siostry, a w zamian oczekuje zawieszenia broni. Czy uda się znaleźć nić porozumienia i poprowadzić świat ku nowemu początkowi?
- 24m
Prolog Dr. Stone'a
Gdy Mirai zostaje ożywiona, wydaje się, że wszystko jest na dobrej drodze do odbudowy świata. Jednak wtedy prawdziwą twarz pokazuje Hyouga, który wykorzystuje siostrę Tsukasy, by pozbyć się najpotężniejszego przeciwnika. Najsilniejszy duet w historii ludzkości, sojusz nauki oraz siły ludzkich mięśni, Tsukasa oraz Senkuu, rozprawiają się jednak i z tą przeszkodą. Czy to początek drogi ku ożywieniu wszystkich ludzi?
Sezon 3
22 odcinków- 24m
Mapa Nowego Świata
By ocalić Tsukasę, który zapadł w kriogeniczny sen, Senkuu i spółka rzucają wyzwanie nikczemnikom stojącym za petryfikacją ludzkości. Witają w swoich szeregach niezbędnego podczas podróży kapitana Ryuusuiego i wyruszają balonem na poszukiwanie skarbów. Przede wszystkim szukają ropy naftowej do napędzania statku, jednakże przy okazji zbierają informacje do stworzenia mapy okolic Królestwa Nauki. W międzyczasie Senkuu wraz z Taiju próbują uporać się z problemem braku żywności dla mieszkańców wioski. Od chwili, gdy ludzkości została spetryfikowana przez tajemnicze światło, minęły tysiące lat. I teraz, Senkuu i reszta hałastry, w końcu gnają do nowego, niezbadanego wcześniej przez ludzkość świata...
- 24m
Pragnienie jest słusznością
Dzięki harówce Taiju Królestwo Nauki zdobywa ogromne pole pszenicy. Jednak chleb, którzy sami upiekli, jest twardy i wręcz zwęglony. Zrozpaczeni Senkuu i spółka postanawiają obudzić profesjonalistę! Wybór pada na François, lokaja i kucharza, który przed petryfikacją służył Ryuusuiemu. Kamerdyner, któremu młody naukowiec zleca zrobienie trwałego chleba, postanawia odpowiedzieć na jego pragnienie. Z drugiej strony chłopak zaczyna również tworzyć pewien naukowy przedmiot, by odpowiedzieć na dziennikarskie pragnienie Minami...
- 24m
Pierwszy kontakt
Ekipa Królestwa Nauki za pomocą własnoręcznie zrobionych apartów wykonuje z balonu zdjęcia lotnicze. Nie widać jednak na nich pół naftowych, a pora roku zmienia się w jesień. François, by zebrać do swojej kuchni składniki, razem z Suiką udaje się na poszukiwania trufli. Widząc to, Senkuu wpada na pomysł zaprzęgnięcia dzików do poszukiwania pół naftowych. Tymczasem ktoś zakłóca komunikację z brzegiem grupy, która wypłynęła w morze, by wypróbować nowy przedmiot nauki...
- 24m
Naukowe oczy
Senkuu i spółka nagle otrzymują upiorną wiadomość od Whymana. W celu poznania prawdziwej tożsamości oponenta, Królestwo Nauki zwołuje naradę wojenną, w której bierze udział pięciu generałów: Senkuu, Ryuusui, Chrome, Gen i Ukyo. By przeciwstawić się niewidzialnemu wrogowi, Szlachetny Czarownik tworzy oczy nauki: radar oraz sonar. Gdy Chrome poznaje naturę radaru, który pozwala obserwować zarówno niebo, jak i morskie głębiny, wpada na pewien pomysł...
- 24m
Naukowy statek Perseusz
Królestwo Nauki, dzięki pomysłowości Chrome'a, odkrywa górnictwo i zdobywa kopalnię. Aby transportować duże ilości rudy i ropy niezbędnych do budowy statków, budują wagoniki i utwardzone drogi, tym samym uzyskując sieć logistyczną. Jednak budowa dużych statków motorowo-żaglowych jest trudna technicznie i Senkuu jest zmuszony zmienić swoje plany. W międzyczasie fascynujący się żeglarstwem Ryuusui wychodzi z pewną propozycją. Budowa statku, który ma podbić morza i oceany, osiąga punkt kulminacyjny...
- 24m
Skrzynia skarbów
Naukowy statek Perseusz wreszcie zostaje ukończony. Wybrani mieszkańcy Królestwa Nauki wchodzą na jego pokład i wyruszają na niezbadane przez ludzkość wody mórz i oceanów! Ich celem jest wyspa, na której znajduje się pozostawiony przez Byakuyę i jego przyjaciół statek kosmiczny Sojuz, czyli miejsce początku Stu Opowieści. Przed wyruszeniem w drogę Ruri opowiada Senkuu przekazywane z pokolenia na pokolenia przez kapłanki historie i młody naukowiec jest przekonany, że wewnątrz kapsuły Sojuza znajduje się super rzadki przedmiot, platyna. Tymczasem jeden z wieśniaków wyjawia skrywany do tej pory ważny sekret...
- 24m
Światło nadziei i rozpaczy
Senkuu i spółka docierają na Wyspę Skarbów, gdzie podobno leży uśpiona platyna, i od razu rozpoczynają poszukiwania z pomocą pochodzącego z tych stron Sojuza. W tym samym czasie ekipa, która została na statku, bada okolice wyspy oraz dno morskie. Ukyou niepokoi duża ilość kamiennych posągów na niegdyś niezamieszkanej wyspie. Tymczasem pozostający na pokładzie Ryuusui czuje na sobie czyjeś spojrzenie. Z kolei grupa zwiadowców ze szlachetnym czarownikiem na czele wykorzystuje narzędzia naukowej kryminalistyki, by odkryć pierwszych mieszkańców wyspy. I gdy podchodzą do jednego z tubylców, by uzyskać informacje...
- 24m
As w rękawie na pokładzie naukowego statku
Senkuu i spółka zawierają sojusz z pięknością z wyspy, Amaryllis. Ta urodziwa, acz wyrachowana dziewczyna, odkąd pięć lat temu zobaczyła, jak dwaj najważniejsi ludzi służący głowie wyspy, Moz i Kirisame, używają petryfikującej broni, w sekrecie czekała na okazję, by ją ukraść. Gdy tylko dowiaduje się o tym szlachetny czarownik, natychmiast wyrusza na tajną misję, by zbadać teren w pobliżu siedziby enigmatycznego Pana. Jednakże niezbędne do realizacji planu laboratorium naukowe znajduje się na pokładzie okupowanego Perseusza. I choć statek jest widoczny z daleka...
- 24m
Piękna nauka
Suika, dzięki pomocy Ryuusuiego, który zachował trzeźwość umysłu, przeżywa atak na statek. Podobnie znajdujący się pod wodą Ginrou, który unika petryfikujących promieni i chowa się na pokładzie okupowanego przez Ibarrę i spółkę Perseusza. Oboje otrzymują desperacką wiadomość od Kohaku i podejmują próbę wielkiej ucieczki ze statku, by dostarczyć Senkuu wóz laboratoryjny. Tymczasem szlachetny czarownik kontynuuje swoją operację infiltracji wewnętrznego pałacu, aby poznać sekret petryfikującej broni. Rozpoczyna się remont urody Kohaku przy użyciu nauki...
- 24m
Naukowe wojny
Dzięki sile nauki Kohaku i Ginrou przechodzą metamorfozę w urodziwe dziewczęta. By odebrać petryfikującą broń, która znajduje się w rękach Pana, wraz z Amaryllis dołączają do konkursu piękności i próbują dostać się do wewnętrznego pałacu, zostając częścią haremu. Kohaku bada bazę wroga, otrzymując rozkazy od Senkuu za pomocą naukowego przedmiotu szpiegowskiego, interkomu typu usznego. Gdy szlachetny czarownik konstruuje również inny naukowy przedmiot w ramach przygotowań do powietrznej bitwy z oficerami wroga, nadchodzi zakodowana wiadomość od tajnego zespołu szpiegowskiego...
- 24m
Cud w dłoni
Podczas infiltracji bazy wroga Kohaku odkrywa skrzynię skarbów, kapsułę Sojuza, w której znajduje się superrzadki przedmiot, platyna! Jednak cenny metal pokryty jest grubym blokiem betonu, którego nie da się łatwo usunąć. Senkuu współpracuje z Kohaku podczas misji, której celem jest otwarcie kufra i zabranie skarbu w taki sposób, by wróg niczego nie zauważył. Czy uda im się zdobyć dziedzictwo pozostawione synowi przez Byakuyę, który całe życie spędził na wyspie?
- 24m
Królestwo Nauki kontratakuje
Dzięki naukowej współpracy ze szlachetnym czarownikiem, który konstruuje ciche materiały wybuchowe, Kohaku dostaje się do środka zabetonowanej skrzyni skarbów i zdobywa klucz do ocalenia ludzkości, platynę, którą ojciec Senkuu zbierał przez dziesiątki lat. Wykorzystując ten cenny metal, Królestwo Nauki własnymi rękoma tworzy kwas azotowy. Pozostaje im już tylko stoczyć bitwę z tajemniczą bronią petryfikującą i odnieść zwycięstwo...
- 24m
Odcinek 13
- 24m
Odcinek 14
- 24m
Odcinek 15
- 24m
Odcinek 16
- 24m
Odcinek 17
- 24m
Odcinek 18
- 24m
Odcinek 19
- 24m
Odcinek 20
- 24m
Odcinek 21
- 24m
Odcinek 22
Sezon 4
8 odcinków- 24m
Odcinek 1
- 24m
Odcinek 2
- 0m
Odcinek 3
- 0m
Odcinek 4
- 0m
Odcinek 5
- 0m
Odcinek 6
- 0m
Odcinek 7
- 0m
Odcinek 8
Rok premiery
Dostępne języki
- 日本語
Oceny
TMDB
8.5
Gatunek
- Akcja i Przygoda
- Animacja
- Komedia
- Sci-Fi & Fantasy
Opis
Pewnego koszmarnego dnia cała ludzkość zamieniła się w kamień. Wiele tysięcy lat później Taiju uwalnia się od petryfikacji i znajduje się w otoczeniu posągów. Sytuacja wygląda ponuro dopóki nie natknie się na swojego kochającego naukę przyjaciela Senkuu! Razem planują odnowić cywilizację z potęgą nauki!
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki
Official Preview [Subtitled}
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy