Sword Art Online
Sezony i odcinki
Sezon 1
25 odcinków- 24m
Świat mieczy
6 listopada 2022 gra VRMMORPG Sword Art Online zostaje oficjalnie wydana i sprzedaje się w 10 000 egzemplarzy. Kirito, tester beta gry, loguje się do świata Aincrad i spotyka Kleina, nowego gracza, który prosi go o naukę podstaw gry, w tym systemu walki. Kirito wyjaśniaj Kleinowi podstawy. Następnie dochodzi do dziwnego zdarzenia - z jakiegoś powodu obaj gracze nie mogą wylogować się z gry. Na niebie pojawia się postać, która okazuje się Akihiko Kayaba, twórca gry, który wyjaśnia, że z gry nie można się wylogować celowo. Ujawnia, że nie można się wylogować, po prostu zdejmując NerveGear (hełm VR, służący do logowania do gry), ponieważ gracze zostaną natychmiast zabici w prawdziwym życiu. Jedynym sposobem na wylogowanie jest pokonanie i oczyszczenie wszystkich 100 pięter w grze, a jeśli gracz zginie w grze, umrze również w prawdziwym życiu. Kiedy wszyscy wpadają w szok, Kirito wyrusza, do następnej wioski, aby jak najszybciej awansować, przysięgając, że wydostanie się z tej gry.
- 24m
Beater
- 24m
Czerwononosy renifer
- 24m
Czarny szermierz
- 24m
Morderstwo w bezpiecznej strefie
- 24m
Zabójca widmo
- 24m
Ciepło serca
- 24m
Taniec białego i czarnego ostrza
- 24m
Niebieskooki demon
- 24m
Żądza Krwi
- 24m
Dziewczyna skąpana w porannej rosie
- 24m
Serce Yui
- 24m
Na krawędzi piekła
- 24m
Koniec świata
- 24m
Powrót
- 24m
Kraina wróżek
- 24m
Uwięziona królowa
- 24m
Podróż do drzewa życia
- 24m
Droga do Ruger
- 24m
Generał gorejących płomieni
- 24m
Prawda o Alfheimie
- 24m
Główne zadanie
- 24m
Więzi
- 24m
Pozłacany bohater
- 25m
Nasienie światów
Sezon 2 - Phantom Bullet
24 odcinków- 24m
Świat broni
W wirtualnym świecie broni palnej i stali, grze VRMMO Gun Gale Online, dochodzi do serii tajemniczych wydarzeń rzekomo prowadzących do ataku serca i śmierci ludzi w prawdziwym świecie. Oliwy do ognia dolewa fakt, że w każdej z tych podejrzanych sytuacji bierze udział samozwańczy Death Gun (pistolet śmierci). Sytuacją szybko zaczyna interesować się Wydział Wirtualny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, którego przedstawiciel, Kikuoka Seijirou, zaprasza Kazuto na rozmowę i prosi go o zbadanie całej sprawy od środka. Czy Kirito przyjmie propozycję? Jak zareaguje na to Asuna? Czy główny bohater zdoła rozwikłać zagadkę tajemniczych zgonów?
- 24m
Zimnokrwisty Snajper
Sinon udaje się ściągnąć jednego z graczy wrogiego szwadronu, jednakże gdy przystępuje do eliminacji kolejnego, ten unika pocisku, wyciąga chowany pod płaszczem wielkokalibrowy karabin maszynowy i z przytłaczającą siłą zaczyna odpowiadać na ogień wroga. Oddział zielonowłosego snajpera zostaje postawiony pod ścianą...
- 24m
Wspomnienia świeżej krwi
Sinon, jeden z najlepszych snajperów GGO, w prawdziwym świecie jest zwykłą, posiadającą swoje problemy uczennicą liceum. Jej prawdziwe imię to Asada Shino, mieszka sama. Widok broni powoduje u niej niekontrolowane napady paniki, które są następstwem traumatycznych wydarzeń z dzieciństwa...
- 24m
GGO
By zbadać sprawę samozwańczego Death Guna i rzekomo popełnianych przez niego zbrodni, uczeń liceum i zapalony gracz, Kirigaya Kazuto, przenosi swoją postać i loguje się do świata broni palnej i stali, Gun Gale Online. Gdy próbuje znaleźć Rezydencję Gubernatora, gubi się i spotyka Sinon, która - błędnie wnioskując po wyglądzie Kirita, że ten jest dziewczyną - postanawia zaprowadzić głównego bohatera do celu
- 24m
Pistolet i miecz
Kirito udaje się razem z Sinon do rezydencji gubernatora, gdzie zapisują się na turniej Bullet of Bullets, którego uczestnicy walczą o tytuł najlepszego gracza Gun Gale Online. Jednak nie sam tytuł jest głównym celem bohatera - jego priorytetem jest ściągniecie na siebie uwagi Death Guna, czyli tajemniczego gracza podejrzanego o zamordowanie dwójki osób. Kłopoty Kirita zaczynają się jeszcze przed rozpoczęciem eliminacji - by wziąć w nich udział, musi zmienić strój, co kończy się zdemaskowaniem jego faktycznej płci i spoliczkowaniem nieszczęśnika przez Sinon...
- 24m
Pojedynek na pustkowiu
Po wygraniu pierwszej walki eliminacyjnej Kirito wraca do strefy dla oczekujących, gdzie spotyka dziwnego gracza. Po chwili przypomina sobie, że napotkany jegomość jest jednym z ocalałych z incydentu SAO, który w tej zabójczej, stworzonej przez Akihiko Kayabę grze należał do niesławnej gildii player killerów, Laughing Coffin. Jakiś czas później główny bohater uzmysławia sobie, że były PK z SAO przemawia głosem, który słyszał wcześniej na nagraniach z Death Gunem...
- 24m
Szkarłatne wspomnienia
Po zakończeniu sobotnich eliminacji do Bullet of Bullets 3, które dały Kirito oraz Sinon awans do turnieju głównego, dwójka głównych bohaterów wraca do prawdziwego świata. Kazuto nękany wspomnieniami swoich zbrodni z SAO nie jest w stanie zmrużyć oka i wypocząć przed niedzielnym battle royale. Jakby tego było mało, rano czeka go trudna rozmowa z siostrą. W międzyczasie Shino spotyka się w parku z podkochującym się w niej kolegą...
- 24m
Pociski Pocisków
Po rozmowie z panią Aki nieco spokojniejszy Kirito loguje się do Gun Gale Online, gdzie spotyka Sinon. Następnie proponuje dziewczynie, by podzielili się informacjami na temat przeciwników, a ta, choć niechętnie, przystaje na jego prośbę...
- 24m
Death Gun
Niedługo po rozpoczęciu trzeciej edycji turnieju Bullet of Bullets Kirito wpada na Sinon, jednak zamiast zaatakować niebieskowłosą, lodowatą piękność proponuje jej tymczasowe zawieszenie broni. W tym samym czasie w ALfheim Online Asuna wraz z przyjaciółmi ogląda program MMO Stream transmitujący na żywo zmagania zawodników. Znudzeni brakiem Kirita na wizji przyjaciele w pewnym momencie przeżywają prawdziwy szok - na ekranie pojawia się bowiem tajemnicza, zakapturzona postać, która dokonuje czegoś z pozoru niemożliwego...
- 24m
Śmiertelny Prześladowca
Po dotarciu do ruin miasta Kirito oraz Sinon, którzy chwilę wcześniej postanowili połączyć siły, rozpoczynają polowanie na Death Guna. Niebieskowłosa towarzyszka głównego bohatera dochodzi do wniosku, że to Juushi X (銃士X), którego imię czytane wstecz oznacza Broń Śmierci (shijuu, 死銃), musi być poszukiwanym przez nich mordercą. Niedługo po rozdzieleniu się dwójki partnerów posiadająca niemiłe wspomnienia z dzieciństwa dziewczyna zostaje zaatakowana przez Death Guna, który, jeśli rzeczywiście posiadał ksywkę Juushi, powinien znajdować się w zupełnie innym miejscu. Rozpoczyna się prawdziwa walka o życie, nie tylko to wirtualne, ale również prawdziwe. Czy Sinon zdoła pokonać swoją przeszłość?
- 24m
Znaczenie siły
W mieszkaniu Asuny i Kirita w Yggdrasil City zjawia się pracodawca głównego bohatera, który zostaje poproszony o wyjaśnienie sytuacji Kirigayi. W tym samym czasie ukryci w jaskini Kirito i Sinon dochodzą do przerażających wniosków. Nie mają już żadnych wątpliwości - samozwańczy Death Gun realnie zagraża życiu błękitnowłosej uczestniczki turnieju i każdy strzał z jego pistoletu, Czarnej Gwiazdy, może zakończyć się dla niej tragicznie nie tylko w grze, ale również w realnym świecie. Rozpoczyna się prawdziwy pojedynek na śmierć i życie. Czy Sinon zdoła uwolnić się od dręczących ją demonów przeszłości?
- 24m
Pocisk widmo
Kirito i Sinon zgodnie z planem rozpoczynają ostateczną walkę z dwójką graczy - najsilniejszym na placu boju „Mrocznym Wiatrem” Yamikaze, który w poprzedniej edycji turnieju uległ jedynie Zexceedowi, a także najniebezpieczniejszym w stawce Death Gunem, którego jeden strzał może zabić nie tylko awatar, ale również kryjącego się za nim człowieka. Niebieskowłosa snajper postanawia zaufać swojemu partnerowi i zostawić mu walkę ze Spluwą Śmierci, a sama zająć się posiadającym niesamowitą szybkość czołowym graczem GGO, jednakże...
- 24m
Upiorny Pocisk
Sinon wykorzystuje chwilę nieuwagi Yamikaze i jednym strzałem w pierś eliminuje Demona Run-Guna. Niestety w przypadku Sterbena nie jest już tak różowo - wystrzelone równocześnie z broni dwóch snajperów pociski mijają się w powietrzu i niszczą lunetę snajperki Sinon oraz karabin Broni Śmierci. Główny bohater rusza na pozbawionego swojej głównej broni przestępcę. Między dzierżącym miecz świetlny Kirito a władającym wykonanym z metalu wykorzystywanego do produkcji opancerzenia okrętów kosmicznych estokiem Death Gunem wywiązuje się zacięta walka...
- 24m
Mały krok
Kirito wiedziony przeczuciem, że nick Death Guna, Sterben, używany w Japonii jako specjalistyczny termin medyczny oznaczający śmierć, nie jest przypadkowy, pognał czym prędzej do domu poznanej w GGO Asady Shino. Zdążył z ratunkiem w ostatniej chwili, jednakże...
- 24m
Królowa Jeziora
Rozpoczęcie sagi „Calibur”
- 24m
Król Olbrzymów
Drużyna przyjaciół z ALO ruszyła na podbój zamku Þrymheimr. Jakie niebezpieczeństwa staną im na drodze? Czy zdołają zdobyć legendarny miecz, Excalibur, i ocalić krainę górskich olbrzymów? Jak podczas tego niebezpiecznego questu spisze się Shino, która dopiero co zawitała do świata wróżek?
- 24m
Excalibur
Zakończenie sagi „Calibur”
- 24m
Domek w lesie
Rozpoczęcie sagi „Matczyny Różaniec”
- 24m
Zekken - Miecz Absolutny
Gdy Asuna postanowiła ruszyć na położoną na 24 piętrze małą wysepkę, by zmierzyć się z potężnym i tajemniczym Zekkenem, nie zdawała sobie jeszcze sprawy, jak mroczną tajemnicę skrywa owy wojownik. Czy Asunie uda się przewyższyć Kirita i pokonać Miecz Absolutny? Jaka niespodzianka czeka córę możnego rodu Yuukich? Jakim cudem ktoś, kto dopiero przeniósł się do ALO, był w stanie w krótkim czasie do perfekcji opanować latanie? Odpowiedzi na te pytania już w najbliższą sobotę!
- 24m
Śpiący Rycerze
Asuna, poproszona przez filigranowego chochlika Yuuki o pomoc, rusza za nowo poznanym, tajemniczym graczem na 27 piętro Aincradu, będące aktualnym frontem zmagań z Latającym Zamkiem. Po dotarciu do otulonego wiecznym mrokiem miasta główna bohaterka poznaje gildię sympatycznej chłopczycy, Sleeping Kinghts (śpiących rycerzy)
- 24m
Pomnik szermierza
Gdy wydawało się, że sytuacja śpioszków ze Sleeping Knights oraz pomagającej im Asuny jest beznadziejna i przyjdzie im pogodzić się z porażką, zupełnie nieoczekiwanie na placu boju pojawił się Czarny Szermierz. Czy Kirito zdoła zatrzymać kilkudziesięciu graczy z jednej z najsilniejszych gildii w ALO i pozwoli w ten sposób Śpiącym Rycerzom zapisać się na stałe w historii Świata Wróżek? Jaką tajemnicę skrywają członkowie tej przesympatycznej gildii? Czy Asuna zdoła przekonać swoją mamę, by ta pozwoliła jej dokończyć naukę licealną w aktualnej szkole?
- 24m
Koniec podróży
Od zniknięcia Yuuki z Aincradu minęły dwa dni. Gdy Asunie wydawało się, że bezpowrotnie utraciła kontakt z przesympatyczną członkinią tajemniczej gildii Sleeping Knights, pojawił się promyk nadziei. Wezwana przez Kirito na dach szkoły, usłyszała jego podejrzenia wskazujące na stosowanie przez śpioszka futurystycznej maszyny zwanej Medicuboidem...
- 24m
Początek snu
Gdy Asuna dowiedziała się, że jej nieuleczalnie chora przyjaciółka Yuuki marzy o powrocie do szkoły, postanowiła zrobić wszystko, by pomóc jej to marzenie zrealizować. Jednak czy uda jej się oszukać okrutną rzeczywistość i wyciągnąć śpioszka z jego sterylnego mieszkania? Jak zamierza to zrobić? Czy główna bohaterka weźmie przykład z członkini gildii Sleeping Knights i rozpocznie swoją własną walkę w prawdziwym świecie?
- 24m
Matczyny Różaniec
To było jak sen. Asuna i Yuuki wyruszyły razem w długą podróż po obu światach - rzeczywistym i wirtualnym. Odwiedzały różne miejsca, wspólnie świętowały, poznawały ludzi i walczyły w turniejach. Asuna miała nadzieję, że będą miały wystarczająco dużo czasu, by zrealizować wszystkie swoje plany. Zbliżał się kwiecień. Zimny wiatr znad morza spowodował, że Kioto pokryła gruba warstwa białego puchu. Gdy pewnego ranka zadzwonił telefon, serce Asuny zadrżało...
Sezon 3 - Alicization
24 odcinków- 48m
Podziemie
Młody chłopiec imieniem Kirito, dorastający w wiosce Ruild, współdzieli ze swym przyjacielem Eugeo powołanie rębacza Wielkiego Cedru. Ich przyjaciółka i córka sołtysa, Alice, codziennie przynosi im do pracy drugie śniadanie. Pewnego dnia dzieciaki postanawiają udać się do jaskini w Górach Ostatnich, by zaradzić problemowi szybkiego psucia się jedzenia. Początkowo sceptycznie nastawiony do pomysłu Eugeo, w końcu ulega namowom przyjaciół, mimo że istnieje ryzyko naruszenia Rejestru Tabu...
- 24m
Diabelskie Drzewo
Demony przeszłości powracają. Kirito zostaje zaatakowany przez towarzysza XaXy, który po incydencie z Death Gunem zdołał zbiec policji - Kanamoto. Zabójcza trucizna zaczyna rozchodzić się po ciele. Wydaje się, że jest już za późno... Czy lekarze zdołają uratować chłopaka zrozpaczonej Asuny? Kto tak naprawdę stoi za tajemniczą firmą RATH, rzekomo pracującą dla japońskiego rządu?
- 24m
Góry Ostatnie
Kirito w tajemniczych okolicznościach, tuż po ataku nożownika, przenosi się do znanego mu z testów w ośrodku RATH wirtualnego świata. Nie wie, po co się tam znalazł, ani jak się stamtąd wydostać. Próbuje zatem stopniowo, krok po kroku poznawać nową rzeczywistość. Trafia do ośrodka dla sierot siostry Azariyi, gdzie poznaje dziwnie znajomą dziewczynkę, Selkę. Jednakże...
- 24m
W drogę
Gdy Kirito mówi Selce, dlaczego jej siostra została zabrana przez Rycerza Integralności, dziewczynka postanawia pójść w ślady siostry i udać się do Krainy Ciemności. Jednakże w Górach Ostatnich spotyka ją jeszcze straszniejszy los niż Alice - zostaje zaatakowana i porwana dla okupu przez gobliny! Czy chłopcy zdołają ocalić przyjaciółkę z rąk krwiożerczych bestii?
- 24m
Oceaniczny żółw
Po tym, jak Selka przy pomocy tajemniczego światła ratuje życie Eugeo, cała trójka bezpiecznie wraca do wioski. Nieco później, dzięki zdobytemu doświadczeniu, chłopcom udaje się ściąć Diabelskie Drzewo, a Eugeo dodatkowo wybiera sobie nowe powołanie. Kirito w końcu może wyruszyć w podróż do stolicy, jednakże...
- 24m
Projekt Alicyzacja
Asuna w poszukiwaniu Kirita dociera do dziwnej jednostki badawczej, gdzie prowadzone są badania nad Translatorem Dusz. Czym tak naprawdę jest tajemniczy Projekt Alicyzacja? Czy Kirito uda się opuścić Podziemie i odzyskać zdrowie? Jak zakończy się jego podróż do stolicy?
- 24m
Akademia Sztuki Miecza
Kirito i Eugeo, po ścięciu Diabelskiego Drzewa, udają się w podróż do stolicy, by wziąć udział w tamtejszym Turnieju Szermierki Północnego Norlangarth. Jednakże w tych prestiżowych zawodach udział bierze co roku ponad pięćdziesięciu strażników z okolicznych miast i wiosek, a na miejsce w straży miejskiej Zakkarii, która jest pierwszym celem chłopaków, mogą liczyć jedynie zwycięzcy drabinki wschodniej i zachodniej turnieju...
- 24m
Duma Szermierza
By dostać się na szczyt Centralnej Wieży stolicy, gdzie rzekomo przetrzymywana jest Alice, dwaj przyjaciele i aktualnie giermkowie w Akademii Miecza muszą ukończyć szkołę i zostać Rycerzami Integralności. Jednak zanim to nastąpi, Kirito, który naruszył etykietę i przypadkowo obrzucił starszego szermierza błotem, będzie zmuszony stoczyć walkę z niepokonanym dotąd Uolo...
- 24m
Obowiązek Szlachty
Minęły dwa lata, od kiedy Kirito trafił do tajemniczego świata zwanego Podziemiem. On i jego przyjaciel, Eugeo, po tym, jak zdali pierwszy rok akademii i zostali starszymi szermierzami, całe dnie spędzali na treningach, by zostać najsilniejszymi strażnikami świata ludzi – Rycerzami Integralności. Młodzi adepci sztuki miecza otrzymali również do pomocy giermków - dwie urocze dziewczyny - pod skrzydła Kirita trafiła Ronya, a przyboczną Eugeo została Tieze. Po pewnym czasie całą czwórkę połączyły więzy przyjaźni. Jednakże...
- 24m
Rejestr Tabu
Tieze i Ronye, których koleżanka jest napastowana przez starszego szermierza, proszą swoich opiekunów o pomoc. Kirito i Eugeo napominają butnych szlachciców, licząc, że postawiony na szali honor da im do myślenia. Aż pewnego dnia sama poszkodowana, Frenika Szeski, niespodziewanie zgłasza się do przyjaciela Czarnego Szermierza...
- 24m
Centralna Katedra
Gdy Kirito oraz jego kompan, Eugeo, by ratować swoich giermków przed gwałtem, łamią Rejestr Tabu, ich los staje się jasny - marzenia o ukończeniu Akademii Miecza i zostaniu Rycerzami Integralności nigdy się nie spełnią. Jednakże ich głównym celem od początku było co innego - uwolnienie z Centralnej Katedry przyjaciółki z dzieciństwa, Alice Schuberg. Gdy Rycerz Integralności, który ma ich aresztować i zabrać na przesłuchanie, przedstawia się jako Alice Synthesis Thirty, wydaje się, że realizacja głównego założenia jest już bardzo blisko. Niestety z jakiegoś powodu złotowłosa dziewczyna nie rozpoznaje Eugeo...
- 24m
Mędrzec z biblioteki.
Po tym, jak Kirito i Eugeo wydostają się z więzienia, kierują swoje kroki na szczyt Centralnej Katedry, gdzie rzekomo ma na nich czekać Alice Schuberg, przyjaciółka z dzieciństwa chłopców, jednakże na ich drodze staje wojownik. I to nie byle jaki, bo jeden z najpotężniejszych ludzi na świecie, należący do Zakonu Rycerzy Integralności, Eldrie Synthesis Thrity One! Czy dwójka przyjaciół zdoła wybrnąć z tej śmiertelnie niebezpiecznej sytuacji? I dlaczego tajemniczy mężczyzna do złudzenia przypomina Eugeo pewną znaną mu personę?
- 24m
Władca i Mediator
Kirito i Eugeo zostają ocaleni przez tajemniczą dziewczynkę pełniącą pieczę nad Wielką Biblioteką. Urocza istota okazuje się być jednak potężnym systemem nadzorującym świat, Cardinalem, znanym również z zabójczej gry, Sword Art Online. Kim tak naprawdę jest dla Quinelli mała bibliotekarka w okularach i jaką misję chce powierzyć dwóm świeżo wydalonym z Akademii Miecza chłopcom?
- 24m
Szkarłatny Rycerz
Kirito wraz ze swoim wiernym druhem, Eugeo, postanawiają połączyć siły z podrzędnym programem systemu Cardinal i pomóc jej pokonać Administratora, przy okazji ratując przyjaciółkę z dzieciństwa, Alice. Jednakże by zrealizować plan małej okularnicy, muszą najpierw przedrzeć się przez potężnych Rycerzy Integralności. Czy wystarczy im umiejętności i woli walki, by zaliczyć tę próbę?
- 24m
Rycerz Gorejącego Słońca
Gdy po odzyskaniu mieczy i pokonaniu Deusolberta Synthesis Seventeen Kirito wraz z Eugeo wspinają się na pięćdziesiąte piętro, by zmierzyć się z grupą potężnych Rycerzy Integralności, na ich drodze stają dwie dziewczynki w wieku Selki ubrane jak ona w habity. Niewinne istoty z zaciekawieniem wypytują dwóch intruzów o ich pochodzenie, więc dwójka chłopaków zamierza zagospodarować ich zainteresowanie, wypytując o szczegóły niezbędne podczas szturmu na Administrator...
- 24m
Rycerz Pachnących Oliwek
Trzeźwość umysłu Kirito ratuje chłopaków z opresji i po dotarciu na pięćdziesiąte piętro Centralnej Katedry rozpoczyna się zacięta walka z drugim najsilniejszym Rycerzem Integralności, tajemniczym Fanatio! Gdy następnie okazuje się, że wicedowódca Zakonu jest kobietą i wysłannicy Cardinal zostają zepchnięci do głębokiej defensywy, ten, który przetrwał incydent z SAO, wyciąga asa z rękawa...
- 24m
Rozejm
Dwójka chłopców po pokonaniu Fanatio dociera w końcu na osiemdziesiąte piętro i wchodzi do Ogrodu ponad chmurami, gdzie pod złotym bzem wypoczywa Alice. Rozpętuje się piekielna walka, której celem jest wbicie w przyjaciółkę Eugeo sztyletu Cardinal. Gdy już wydaje się, że cel jest na wyciągnięcie ręki, Techniki Pełnej Kontroli Kirito i Rycerza Integralności powodują potężną eksplozję, która robi dziurę w murze i ku przerażeniu Eugeo wyrzuca dwójkę jego przyjaciół na zewnątrz...
- 24m
Legendarny Bohater
Osamotniony Eugeo rusza dalej w górę na szczyt Centralnej Katedry, by zmierzyć się z Najwyższym Kapłanem, jednakże na dziewięćdziesiątym piętrze natrafia na kolejnego z Rycerzy Integralności. Co więcej, imię kąpiącego się w łaźni wojownika przypomina mu poznaną w dzieciństwie legendę o pewnym bohaterze...
- 24m
Pieczęć prawego oka
Gdy Eugeo posyła przeciwnika na deski i jest bliski zwycięstwa, do łaźni wkracza tajemniczy szef starszyzny i wykonuje na dowódcy Rycerzy Integralności komendę głębokiego zamrożenia, jakby ten był nic niewartym pionkiem! W tym samym czasie wspinający się po ścianie Centralnej Katedry Kirito przypadkowo zdradza Alice, że dziewczyna ma siostrę o imieniu Selka...
- 24m
Synteza
Gdy Alice ostatecznie postanawia rzucić wyzwanie bogom, Eugeo budzi się na szczycie Centralnej Katedry, przy łożu Najwyższego Kapłana. Podstępnie zwodzony i manipulowany wypowiada polecenie dające Administrator pełny dostęp do jego zmiennoświatła. Czy Kirito zdąży uratować przyjaciela, zanim ten zostanie przemieniony w Rycerza Integralności?
- 24m
Trzydziesty drugi Rycerz
Po trudnej przeprawie na murze Kirito oraz Alice w końcu docierają do kwatery starszyzny, gdzie naprzeciw nich staje trzydziesty drugi Rycerz Integralności, Eugeo Synthesis Thirty Two. Czy nauczyciel Kirito zdoła pokonać swojego ucznia, któremu przekazał najlepiej jak umiał cały swój szermierski kunszt?
- 24m
Mieczowy Tytan
Gdy w końcu cała trójka przyjaciół z dzieciństwa, Kirito, Eugeo oraz Alice, staje przed Najwyższym Kapłanem, ta wysyła w bój swój podnóżek, Chuderkina. Gdy następnie w zamian za pokonanie rebeliantów obiecuje swojemu słudze całą siebie na jedną noc, klaun przemienia się w potężną, ognistą bestię i rusza na przeciwników! Czy Czarny Szermierz udowodni po raz kolejny, że we władaniu mieczem nie ma sobie równych?
- 24m
Administrator
Okrutnie poranieni przez Golema Mieczy Kirito, Eugeo oraz Alice, zostają w ostatniej chwili ocaleni przez Cardinal i jej chowańca, Charlottę. Jednak czy wzmocniony o siły Rycerza Integralności, chłopca z małej wioski Ruild, a także przybysza z drugiej strony Moduł Naprawczy zdoła naprostować błędy Programu Głównego? Czy może tak jak za pierwszym razem zostanie zmuszony do ucieczki i Administrator poprowadzi świat ku przepaści?
- 24m
Mój bohater
Walka na szczycie Centralnej Katedry wkracza w ostatnią fazę. Na placu boju zostaje już tylko przybysz z innego świata. Charlotte, Cardinal oraz Eugeo poświęcili swoje życia, by Kirito mógł ocalić Alice i stanąć do ostatecznej walki z Najwyższym Kapłanem. Jednak czy mimo braku Golema Mieczy Czarny Szermierz będzie miał jakiekolwiek szanse z władcą absolutnym Podziemia? I czy uda mu zrealizować swój pierwotny cel, czyli skontaktować się z drugą stroną i opuścić Underworld?
Sezon 4 - Alicization - War of Underworld
23 odcinków- 24m
Na dalekiej północy
Kilka miesięcy minęło od upadku Administratora. Po wydarzeniach z pierwszego sezonu, przypływ energii w Ocean Żółw został uszkodzony Kirito za Fluctlight, powodując, że stają się katatonii, ledwo reaguje na bodźce zewnętrzne. Obawiając się o bezpieczeństwo i życie Kirito, tak jak on jest znany jako jeden z ludzi, którzy pokonali administrator, Alice podjęła go z powrotem do Rulid Wsi jeżdżąc Amayori smoka, jej towarzysz. Alicja w międzyczasie zbudowano drewniany domek i rozliczane w Kirito z zewnątrz Rulid, gdzie opiekuje się nim na co dzień. Bo ona jest nadal uważany za przestępcę, ona nie może żyć w obrębie wsi. Pomimo tego, że jest regularnie odwiedzane przez Selka, jej młodsza siostra, a często stosowane do zmniejszania szczególnie trudnych drzew przez Barbossa, egocentrycznego ziemianina, który wraz ze swymi cięcia drzew, patrzy w dół na Alice.
- 24m
Napaść
Z Rulid pod atakiem goblinów i orków, Alice szybko wyposaża swoją zbroję, ale ukrywa IT pod jej ubrania i leci do wsi na Amayori. Dowiaduje niewielką grupę mieszkańców próbujących walczyć z goblinami natomiast pozostałe mieszkańcy odsunąć przygotowanie do montażu obrony.Z odkrytą determinacją jej oko regeneruje siłą woli, a ona szybko pokonuje inwazję. Tymczasem w świecie rzeczywistym, Gabriel Miller i jego zespół podejście Rath na łodzi podwodnej. On i jego siła inwazja przejęli kontrolę nad głównym pomieszczeniu kontrolnym Ocean Żółw ale są obecnie zablokowane. Asuna, Kikuoka, a pozostały personel Rath dostać odczyt na ich obecną sytuację i zdecydować ich następny przebieg działania jest odzyskać kontrolę nad Ocean Żółw i zapobiec ALICE przed wpadnięciem w ręce wroga.
- 24m
Ostateczny test obciążenia
Z GlowGen Obronnych Systemów teraz pod kontrolą głównego pomieszczenia kontrolnego, to okaże się, że system komputerowy jest zablokowana szczelne i że zmuszanie ich drogę do pokoju kontrolnego sub lub klastra Lightcube nie jest realną opcją. miga dowódca Gabriel Miller z powrotem do swojej sesji logowania w GGO gdzie jego drużyna walczyła przeciwko Kirito. Gabriel loguje się z jego sesji, aby znaleźć się z powrotem w swoim biurze przy Glowgen Defence Systems, gdzie służy jako CTO. W celu realizacji swojej misji lokalizowania Alice, postanawia się zalogować jako Mroczny cesarza VECTA ze swoim porucznikiem, Vassago, logując się jako ciemny rycerza. Tymczasem Asuna decyduje się zalogować do Underworld w próbie ratowania Kirito i odprowadzić Alice z zaświatów.
- 24m
Kraina Ciemności
Podczas nurkowania w Underworld, Gabriel Miller miga krótko z powrotem do swojego dzieciństwa obsesji dusz. Po zalogowaniu się na koncie super reprezentującego Dark Emperor VECTA, szybko zyskuje kontrolę nad armią terytorium ciemno. Ogólne Shasta, będąc mniej niż zadowolony z planów cesarza, zwierza się swoim górnym żołnierza i kochanka, Lipia, że cesarz musi być zabity, aby zachować spokój. VECTA komunikuje się ze swoich żołnierzy w realnym świecie i odchodzi do swojej sypialni, witany przez Lipia. Przekonany, jej dusza musi być ukryte głęboko pod jej materii mózgu, on zablokował długą igłę w ucho. Kiedy umarł, widział błyskot- Glow opuścić ciało i wznosi się do nieba. W Underworld, VECTA rozwiązuje swój legion żołnierzy i przedstawia głowę Lipia za zamrożone w lodzie jako ostrzeżenie dla każdego, kto by go zakwestionować. Szoku po śmierci swojego kochanka, Shasta próbuje zabić VECTA i rozpętuje burzę wcieleniu, prawie ocierając się liderów każdej odpowiedniej armii.
- 24m
Noc przed wojną
Alicja i Kirito dotarły do obozu wojskowego zewnątrz wschodniego korytarza, z Alice jest ostrożny bezpieczeństwa Kirito jest. Alicja i inne prace Integrity Knights wymyślić plan walki z armią terytorium ciemno. Tymczasem Ronie i Tiese dowiedzieć się o losie Eugeo i stanu Kirito, a zostały powierzone do opieki nad nim. Przy bramie prawie do upadku, każdy przygotowuje się do bitwy.
- 24m
Bitwa rycerzy
Z brama upadłszy, Terytorium armia Mroczny przystąpić do burzy w Imperium Ludzi, z różnych taktyk. Stały z przodu są Deuselbert Synteza 7, Fanatio Synteza 2 i Eldrie Synteza 31. Stały dalej wstecz jest Bercouli Synteza 1 z jego czasów rozdzierające mieczem w stanie gotowości, a tchórzliwe Renly Synteza 27. jako wrogowie i sojusznicy są zabijane, a wśród nich członkiem Four Wirującego Blades, Alice, ukrywając się w cieniu, jest zbieranie świętą moc zwolnieniu z trupami zbudować bombę laserową wykonany sztuki sakralnej. W międzyczasie, w panice, Renly ucieka i ukrywa pozostawiając jeden z tylnych linii bez dowódcy.
- 24m
Piętno niegodnego
Z wojną Kontynuując, Alice kontynuuje zbudować bombę laserową przy użyciu zasobów przestrzennych ulatniać przez zwłok. Tymczasem Renly ukrywa się w namiocie dostaw, można znaleźć tylko przez Ronie i Tiese. Wkrótce potem okazuje się, że Gobliny górskie zostały przełamane linie i atakują linie zasilające. Z Linel i Fizel szybkiego zabijania gobliny inwazji, Renly znajdzie odwagę walczyć i aktywuje doskonałą kontrolę broni swego dwukrotnie skrzydlaty Ostrza. Dee oczu Ill, kanclerz magów ciemnego, wysyła w każdym minion ona atakować z nieba, tylko na czas Bercouli rozdzierające mieczem wziąć je wszystkie naraz. Z znaczna liczba Dark Territory żołnierzy zginęło, magowie ciemne przygotować rozpętać Sztuki Sakralnej zaatakować tylne linie, tylko dla magii aby spalić na panewce. Alicja następnie uwalnia bomba była budowlany i ociera się znaczący kawałek Dark Territory żołnierzy, co powoduje pęd do zmiany w kierunku żołnierzy imperium ludzi.
- 24m
Krew i Życie
Po, że uwolniona bombę laserową, Alice stwierdza szef ogry, Furgr, wciąż żyje i jest atakowany. Alicja szybko pokonuje Furgr. Po zorientowali się, że VECTA jest po Alicji, armia ludzka tworzyć siłę wabika, składający się z Renly, Bercouli, Alice Sheyta, Kirito, Ronie, Tiese, 1000 ochotnika żołnierzy, 200 kapłanów i 4 smoki, i udać się do ciemne Terytorium zwrócić armię ciemną od korytarza ludzkiego imperium. Z magowie ciemne że zorientowali się, dlaczego ich sztuka nie powiodła się, orkowie Dee Eye chory ofiary generować więcej zasobów przestrzennych i pozwolić im oddać ciemną sztukę, za zgodą cesarza VECTA użytkownika. Jako siła maniak wyprowadzić, magowie ciemne rzucić sztukę stworzyć rój śmiercionośnych owadów i wysłać je do ludzkiego imperium. W żaden sposób bronić, Eldrie poświęca się i używa się żeby osłonić wszystkich z tej dziedziny. Zemsta napędzany Alice następnie wyjmuje całą jednostkę Mage na własną rękę.
- 24m
Miecz i Pięść
Z pozycji siły wabika przez ciemny obszar w kierunku krańcu świata Ołtarza, rozkazy cesarza VECTA się Pugilists i ciemnym Knights realizować. Sheyta Synteza 12, który zwie się Sheyta niemego, uważa się być przeklęty ze zdolnością do cięcia czegokolwiek dotknie, nie ważne jak bardzo obiekt jest. Iskahn, lider pięściarz Gildii, uważa się za uncuttable przez dowolny obiekt można sobie wyobrazić. Podczas pościgu na Pugilists dogonić siły wabika i pobyty Sheyta kopii ich zatrzymać. Ona idzie w górę przed Iskahn a kowadłem Ensues bojowych z Sheyta raniąc Iskahn z jej cienkie mieczem. Z opracowanego się impasu, obaj wojownicy zyskują wzajemny szacunek dla siebie, a ona wycofuje się z powrotem do siły wabika. Pod koniec pierwszego dnia metę, obóz setup siła wabik na odpoczynek. Nieznane im Vassago został czai i potajemnie wyjmuje kilku mężczyzn w obozie.
- 24m
Stacia, Bogini Stworzenia
Po Stacia (Asuna) utworzona 3 wąwozy pochłonąć Vassago i jego rycerzy, a także odciąć Pugilists i pozostałych Mrocznych Rycerzy z siły wabika, że zstępuje i przedstawia się jako Asuna do nieco zastraszani życie. Ze względu na jej fluctlight jest przeciążony ze zmiany terenu, Asuna doświadcza bólu głowy i pamięta, że wielokrotne wykorzystanie zdolności może spowodować uszkodzenie jej fluctlight. Po formalnościach, ona przechodzi do odwiedzenia namiotu Kirito jest. Po obejrzeniu go, że jest wypełnione łzami radości. Słysząc głos Asuna, w Kirito jest wyraźnie wstrząśnięty. Nawet w stanie katatonii, próbuje dotrzeć do niej, z twarzą pełną łez, Asuna reaguje długo oczekiwany uścisku. Niedługo potem pojawia się Alice i zakłóca ich łączenia. Oni Meetup, aby omówić to, co wróg jest po. Później w nocy, historie Ronie, Alice, Asuna i Sortiliena akcji Kirito ze sobą.
- 24m
Bezwzględny wybór
W następnego dnia rano, siła maniak odkryć, że VECTA nakazał armii przemierzać ogromny wąwóz przez indeksowania ponad 10 zawieszonych lin, a następnie zaplanować kontr-strategii. Tymczasem w Ocean żółwia, Critter pomyślnie wyłączył fluctlight przyspieszenie i wdrożył program poprawki zaprosić użytkowników AmuSphere w Ameryce „test beta” PVP uboju VRMMO, oszukując ich do myślenia, że to była gra. Jednocześnie, Yui widzi swoją strategię i ostrzega Kirito i Asuna przyjaciół, z Leafa i Sinon zamiar STL do bazy Roppongi Rath po autoryzacji i Lisbeth wchodząc ALO, aby spróbować przekonać japońskich graczy do podziemia przeciw amerykańskiej gracze. W końcu, z 20.000 amerykańskich graczy gotowych do przyłączenia, Critter wdraża je na drugiej stronie ogromnego wąwozu.
- 24m
Promień Światła
Z 30.000 amerykańskich graczy po zanurkował Underworld, zaczynają bezlitośnie zabijać każdego z obu armii. Asuna, Alice Bercouli, Renly i Sheyta praca do walki amerykańskich graczy. VECTA spoty Alice i rekwiruje smoka Mrocznego Rycerza i leci w jej stronę. Tymczasem Iskahn jest wściekły z oczu swego cechu jest bezlitośnie ubite jak najszybciej skończyli przeszukiwania całej wąwozu. Z uszczelka w jego prawe oko jest wyzwalany, łapie oko, rozrywa go i niszczy go. Przy przypływie wściekłości spalenizny i determinacji, skacze po drugiej stronie wąwozu. Iskahn sprawia, że zajmują się Asuna walczyć z ludźmi, jeśli ona buduje pomost dla swojej gildii krzyż. Jak Alice ciągnie przed resztą rycerstwa, nagle znalazła się w ciemnej pustce i traci przytomność. smok VECTA chwyta Alice i odlatuje w kierunku na krańcu świata Ołtarza z Bercouli dając pościg.
- 24m
Wojna o Podziemie
- 24m
Kres wieczności
- 24m
Podżeganie
- 24m
Kod 871
- 24m
Dziecko diabła
- 24m
Wspomnienia
- 24m
Przebudzenie
- 24m
Miecz Nocnego Nieba
- 24m
Poza czasem
- 24m
Alice
- 24m
Nowy świat
Rok premiery
Dostępne języki
- 日本語
Oceny
TMDB
8.2
Gatunek
- Animacja
- Sci-Fi & Fantasy
- Akcja i Przygoda
Opis
Ucieczka jest niemożliwa aż do ukończenia gry, a choć jeden najmniejszy błąd oznacza śmierć w prawdziwym świecie… Nie znając prawdy kryjącej się za tym tajemniczym MMO następnej generacji, Sword Art Online, tuż po włączeniu serwerów gry, zalogowało się do niej już około dziesięciu tysięcy graczy, którzy nieświadomie rozpoczęli zmagania, gdzie stawką było ich własne życie. Kirito, bohater tej opowieści, zaakceptował kryjącą się za tą grą i w tym nowym świecie, gigantycznym zamku, unoszącym się w powietrzu, nazywającym się Aincrad, wyróżnił się jako samotny gracz. Chcąc ukończyć grę, osiągając najwyższe piętro zamku, Kirito przez dwa lata samotnie ryzykował własnym życiem. To jednak się zmieniło, kiedy przyjął zaproszenie do drużyny od pewnej wojowniczki, która była mistrzynią walki rapierem, Asuny. Od teraz jego dalsza gra będzie wyglądać zupełnie inaczej…
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Obsada
Rekomendacje
Zwiastuny i ciekawostki
Opening 1 | Crossing Field - LiSA [Romaji Subs]
Sword Art Online - Official Trailer
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy