
Liga Młodych
Sezony i odcinki
Sezon 1
26 odcinków- 22m
Dzień Niepodległości
W pierwszym odcinku Robin, Speedy, Wodnik i Mały Flash zyskują wreszcie dostęp do siedziby Ligi Sprawiedliwych.
- 22m
Fajerwerki
Mały Flash, Robin i Wodnik zostają porwani przez genomorfy Projektu Kadmus, które planują sklonować ich i pozbyć się oryginałów.
- 22m
Witajcie w Szczęśliwym Porcie
Gdy Speedy nie chce dołączyć do nowego zespołu, Dick Grayson, Kaldur’ahm i Wally West zaczynają się obawiać, że Liga Sprawiedliwych dla Dzieciaków to wielki żart.
- 23m
Strefa zrzutu
Realizując swoje pierwsze oficjalne zadanie, drużyna zostaje uwikłana w konflikt między niebezpiecznym Bane’em a liderem religijnego kultu znanym jako Kobra.
- 22m
Trening
Złość Superboya z powodu braku kontaktu z Supermanem wymyka się spod kontroli. Chłopak nie chce trenować z Czarnym Kanarkiem, a następnie przechodzi na złą stronę.
- 22m
Mgła
Artemis musi stoczyć ciężką bitwę, by zdobyć zaufanie nowych towarzyszy. Ma zamiar kontynuować misję rozpoczętą przez Czerwoną Strzałę.
- 22m
Próba
Podczas gdy ekipa bada sprawę zniknięcia Kenta Nelsona, na wskroś racjonalny Wally West musi zrewidować swój brak wiary w magię.
- 22m
Decyzja
Po nieudanej misji z drużyną Wodnik wraca na Atlantydę, aby podjąć decyzję, czy chce żyć na powierzchni czy w głębi morza.
- 22m
Bez pamięci
Członkowie drużyny błąkają się po pustyni, nie pamiętając ostatnich sześciu miesięcy — ani siebie nawzajem. Jedynie Marsjanka może przywrócić im pamięć.
- 22m
Ukryty cel
Starania Czerwonej Strzały służące powstrzymaniu Ligi Cieni przed rozpętaniem wojny doprowadzają go do starcia z najgroźniejszymi zabójcami na świecie.
- 23m
Terroryści
Batman zleca Superboyowi i Marsjance udanie się incognito do więzienia Belle Reve, w którym przetrzymywani są najgroźniejsi przestępcy świata.
- 22m
Wróg wewnętrzny
Czy podczas ataku na jaskinię Artemis i Robin — dwoje nastolatków dysponujących supermocami — ocalą przyjaciół (i siebie) przed nieznanymi intruzami?
- 22m
Samiec alfa
Zdenerwowani po ataku na jaskinię bohaterowie dowiadują się, że Wodnik — ich przyjaciel i dowódca — zataił informacje, które naraziły ich na niebezpieczeństwo.
- 22m
Olśnienie
Gdy roślinne istoty atakują miasta całego świata, drużyna jest gotowa ruszyć do akcji. Batman zleca im jednak jeszcze trudniejsze zadanie.
- 23m
Człowieczeństwo
Drużyna chce dopaść Tornado, aby ustalić, czy ten robot był wtyczką w ich szeregach — nawet jeśli oznacza to konieczność porwania Zatanny, ich nowej znajomej.
- 22m
Niebezpieczna gra
Podczas inwazji kosmitów ekipa musi zastąpić pokonaną Ligę Sprawiedliwych. Czeka ich ostateczna walka.
- 23m
Trauma
Sfera, ulubienica Connera Kenta, przeszła szokującą przemianę, przyciągając uwagę Nieśmiertelnych z New Genesis.
- 22m
Sekrety
W Halloween Artemis i Zatanna urządzają sobie wyjście na Manhattan, gdzie dopada je Kara, szaleniec, który skrywa śmiertelnie groźną tajemnicę.
- 23m
Dwa światy
Kiedy z Ziemi znikają wszyscy dorośli, tylko ekipa, Zatanna i Billy Batson mogą pokonać pięciu najpotężniejszych czarnoksiężników na świecie.
- 21m
Z sercem
Wally’emu Westowi prawie udaje się spełnić marzenie o walce u boku Ligi Sprawiedliwych. Jednak okazuje się, że ma tylko dostarczyć pewną przesyłkę.
- 22m
Wizerunek
Tajna operacja przeciwko Królowej Pszczół w Kuraku zmusza Marsjankę do konfrontacji z jej największymi lękami i sekretami.
- 22m
Polityka
Superboy wraca do Projektu Kadmus, gdzie dowiaduje się, że w ściśle tajnym laboratorium genetycznym stworzono kolejnego superklona.
- 22m
Kompleksy
Powrót Czerwonej Strzały podkopuje pewność siebie Artemis, a tymczasem misja wytropienia Sportsmastera grozi wyjawieniem jej najmroczniejszych tajemnic.
- 22m
Przedstawienie
Ekipa udaje się incognito do Międzynarodowego Wędrownego Cyrku Haly’ego, aby odnaleźć szpiega kradnącego zaawansowaną broń w całej Europie.
- 22m
Jak zwykle podejrzani
Do ekipy dołącza nowa postać. Zespół otrzymuje też nową misję, która może ujawnić wszystkie jego kłamstwa i sekrety.
- 22m
Stara znajomość
Ekipa poznaje wreszcie tożsamość ukrywającego się wśród nich zdrajcy, co czyni walkę z wrogiem jeszcze bardziej niebezpieczną niż dotąd.
Inwazja
20 odcinków- 22m
Szczęśliwego Nowego Roku!
Drużyna próbuje udaremnić plany Lobo, międzygalaktycznego łowcy nagród, i odkrywa, że Kroloteanie szykują się do inwazji.
- 22m
Ziemianie
Superboy i Marsjanka udają się do Rann z misją mającą na celu powstrzymanie agresji Kroloteańczyków u źródła. Alanna poznaje prawdę o kimś ze swojej drużyny.
- 22m
Wyobcowani
Podążając tropem Kroloteańczyków, młodzi bohaterowie wraz z Ligą Sprawiedliwości odkrywają zaskakującą prawdę o tym, kto pomaga obcym w przejęciu Ziemi.
- 22m
Ocalenie
Superboy prowadzi drużynę do walki z organizacją przestępczą Intergang, która stworzyła potężnego Appellaxiańskiego golema.
- 22m
Pod spodem
Niebieski Żuk próbuje uratować Tye’a, swojego przyjaciela, który został porwany. Tymczasem Batgirl, Wonder Girl, Marsjanka i Trzmielica odkrywają niecny plan Psimona.
- 22m
Przodkowie
W sam czas na walkę z Neutronem w siedzibie Ligi Sprawiedliwości pojawia się chłopak o imieniu Impuls, który twierdzi, że jest wnukiem Flasha z przyszłości.
- 22m
Głębia
Artemis wraca do drużyny, aby nadzorować wystrzelenie satelity komunikacyjnego. Wodnik ma natomiast dokonać sabotażu tego wydarzenia na polecenie Czarnej Manty.
- 22m
Satysfakcja
Czerwona Strzała i Zielona Strzała udają się do Metropolis, aby powstrzymać wściekłego Roya Harpera od zemszczenia się na Leksie Luthorze.
- 22m
Głębia
Czarna Manta wysyła siłę uderzeniową, której celem jest pojmanie Niebieskiego Żuka. To działanie może wreszcie ujawnić, z kim tak naprawdę trzyma Aqualad.
- 22m
Przed świtem
Nightwing prowadzi tajną misję, aby uratować członków drużyny przed Sienganami. Niebieski Żuk i Marsjanka odkrywają szokujące informacje.
- 22m
W szachu
Despero przypuszcza atak na Halę Sprawiedliwości. Próbując zapobiec katastrofie, ambasador Zasięgu wyjawia światu tajemnicę drużyny.
- 22m
Prawdziwe kolory
Gdy LexCorp nawiązuje współpracę z Sienganami, Robin staje na czele tajnej operacji służącej poznaniu prawdy o tym zaskakującym sojuszu.
- 22m
Sposób
Czarna Manta wysyła Tygrysicę i Deathstroke’a, aby pojmali Marsjankę i zmusili ją do naprawienia szkód wyrządzonych w umyśle Kaldura.
- 22m
Ucieczka
Nightwing zleca Niebieskiemu Żukowi znalezienie grupy nastolatków o supermocach. Nie wie jednak, że ich zdolnościami interesuje się też Lex Luthor.
- 22m
Wojna
Liga Sprawiedliwości odkrywa, że w stronę Ziemi zmierza Świat Wojny — gigantyczny statek kierowany przez Mongula, który zamierza dokonać destrukcji naszej planety.
- 22m
Komplikacje
Atak przeprowadzony przez Kocicę i Sportsmastera utrudnia Artemis i Wodnikowi uratowanie M’ganna ze szponów Czarnej Manty.
- 22m
Polowanie
Lex Luthor wysyła swoją bandę wyrzutków na terytorium wroga, aby uratowali drużynę przed Sienganami. Arsenal stara się nie zwalniać kroku.
- 22m
Interwencja
Czarny Żuk odzyskuje władzę nad Mongulem, drużyna próbuje uratować Niebieskiego Żuka, a klucz do Świata Wojny znika.
- 22m
Szczyt
Los Wodnika i reszty drużyny wisi na włosku podczas szczytu między Błyskiem a Sienganami, który wkrótce pogrąża się w chaosie.
- 22m
Gra skończona
Zasięg jest bliski rozpoczęcia anihilacji Ziemi. Bohaterowie udają się w różne zakątki planety, aby zapobiec jej zniszczeniu.
Poza prawem
26 odcinków- 24m
Odcinek 1
Liga Sprawiedliwości spotyka się, aby omówić problem porwań nastolatków w całej galaktyce. Lecz gdy pojawiają się trudności, nastoletni herosi wkraczają do akcji.
- 23m
Odcinek 2
Nightwing wyrusza na misję specjalną do Markovii, aby odkryć, kto stoi za złowrogim Syndykatem Bedlam.
- 22m
Odcinek 3
Drużyna otrzymuje pomoc od nieoczekiwanego sojusznika w walce z Hrabią Vertigo. Wychodzi na jaw, że w rodzinie królewskiej Markovii są metaludzie.
- 21m
Odcinek 4
Książę Brion, Halo i Dr Jace próbują odnaleźć się w nowych realiach. Tymczasowa praca dla Bowhunter Security okazuje się bardziej emocjonująca, niż można było oczekiwać.
- 23m
Odcinek 5
Marsjanka wraz ze swoim zespołem prowadzi dochodzenie w sprawie problemu insektów. Reszta ekipy zdobywa więcej informacji o markoviańskich przyjaciołach.
- 23m
Odcinek 6
Zespół zrywa się do akcji, gdy niecierpliwy Brion zabiera Halo i Foragera na nieautoryzowaną misję na Infinity Island.
- 24m
Odcinek 7
Prastary antybohater wkracza do gry, gdy armada obcych zbliża się do Ziemi. Weterani zespołu szkolą swoich rekrutów i nadają im nowe imiona.
- 22m
Odcinek 8
Działając na dwóch frontach, drużyny sprawiedliwych ujawniają siatkę przemytników metaludzi — oraz jej podstępnych przywódców.
- 22m
Odcinek 9
Młodzi bohaterowie uczą się współpracy, gdy Vandal Savage wysyła międzyplanetarnego zabójcę, aby usunąć jednego z członków ich ekipy.
- 22m
Odcinek 10
Batman prowadzi tajną misję w samym sercu Ligi Cieni. S.T.A.R. Labs próbuje rozwikłać tajemnicę technologii apokoliptiańskiego Fatherboxa.
- 22m
Odcinek 11
W następstwie wypadku w laboratorium Silas Stone podejmuje ogromne ryzyko, aby uratować bliską osobę. Halo i Forager dołączają do roju szkoły średniej Happy Harbor.
- 23m
Odcinek 12
Garfield Logan odkrywa złowrogi aspekt gogli Goode. Halo pomaga zrozpaczonemu Victorowi Stone’owi, ukazując swoją prawdziwą naturę.
- 23m
Odcinek 13
Gdy ekipa Nightwinga próbuje zniszczyć bazę międzygalaktycznych przemytników, w ich bazie na Ziemi dochodzi do bitwy.
- 24m
Odcinek 14
Członkowie Ligi Sprawiedliwości spotykają potężną istotę w kosmosie. Ekipa wprowadza nowych członków oraz wita z powrotem swojego przyjaciela.
- 22m
Odcinek 15
Nowi członkowie drużyny przechodzą chrzest bojowy podczas tajnej misji w Rosji. W centrum młodzieży S.T.A.R. w Taos dochodzi do zamieszania. Sekrety wychodzą na jaw.
- 23m
Odcinek 16
Święto Dziękczynienia jest dla ekipy okazją do odpoczynku — o ile niezapowiedziany gość nie popsuje jej zabawy.
- 23m
Odcinek 17
Nadchodzi rewolucja Outsiderów — Beast Boy upublicznia swój zespół, gdy znani złoczyńcy zagrażają mieszkańcom małego miasteczka.
- 22m
Odcinek 18
Outsiderzy zyskują globalną sławę po nalocie na przemytników na Kubie. Halo próbuje się trochę rozerwać, aby pogodzić się ze złymi wieściami.
- 24m
Odcinek 19
Błysk i Lex Luthor spiskują, aby zniweczyć sławę Outsiderów oraz doprowadzić do spięć między dorosłymi i nastoletnimi bohaterami.
- 24m
Odcinek 20
Implanty Victora szwankują. Pomóc może mu tylko Tron Mobiusa — jeśli jego twórca okaże się łaskawy. Halo zaczyna nowy rok od powrotu do przeszłości
- 23m
Odcinek 21
Misja rozpoznawcza zmienia się w wyprawę ratunkową, gdy Granny Goodness ujawnia pełnię swojej mocy. Trzmielica podejmuje ryzyko po urodzeniu.
- 24m
Odcinek 22
Intryga Błysku sprawia, że oszustwa wychodzą na jaw oraz padają podejrzenia. Szokująca zdrada naraża członkinię zespołu na niebezpieczeństwo — oraz czyni ją groźną.
- 23m
Odcinek 23
Drużyna podzielona przez niezgodę otrzymuje pomoc z nieoczekiwanej strony. Młodzi i starsi bohaterowie ruszają na ratunek przyjaciółce
- 22m
Odcinek 24
Po utracie sojuszników Beast Boy i pozostali Outsiderzy podejmują desperacki atak na źródło mocy Granny.
- 24m
Odcinek 25
Artemis i Superboy spędzają walentynki z duchami z przeszłości. Drużyna oczekuje na kolejny ruch Błysku.
- 26m
Odcinek 26
W wyniku przewrotu Barona Bedlama Markovia staje się polem bitwy, której wyniki zadecyduje o losie metaludzi w całych galaktykach.
Zjawy
26 odcinków- 26m
Niegościnna strona
Miss Martian, Superboy, Beast Boy i Martian Manhunter biorą małe wakacje w nieco nieprzyjaznych warunkach.
- 25m
Potrzeba
Starając się rozwiązać rosnącą listę tajemnic, Miss Martian, Superboy i Beast Boy konsultują się z rodziną królewską.
- 25m
Zmienny
Miss Martian i Superboy zmagają się z tradycjami rodzinnymi, podczas gdy Beast Boy zmaga się z czymś znacznie mroczniejszym.
- 26m
dobrowolnie
Odpowiedzi wychodzą na jaw, gdy Beast Boy, Miss Martian i Superboy odkrywają straszliwą prawdę.
- 23m
Opowieść o dwóch siostrach
Gdy na jej drodze pojawia się wiele Cieni, życie Artemis Crock przerywa druzgocąca wiadomość.
- 24m
Artemis po drugiej stronie
Tigress dogania swoją siostrę, Cheshire, jak cienista historia dogania je obie.
- 22m
Dama czy tygrysica
Wspomnienia Oracle podważają decyzję Tygrysicy o zaufaniu jej nowym sojusznikom.
- 26m
Wiem dlaczego kot w klatce śpiewa
Dla tygrysicy uratowanie wszystkich może nie być możliwe chyba że pomoc nadejdzie z nieoczekiwanego żródła
- 24m
Jinfoc!
Zatanna i jej podopieczni znajdują się na skraju wojny.
- 25m
einomed ńatswop!
Zatanna i jej podopieczni spotykają nowych sprzymierzeńców... i starożytnego wroga.
- 26m
Iwotog!
Trzynastka i jej przyjaciele stają przed największym wyzwaniem.
- 25m
Dózrpan ymeidzi i ymajibdop!
Zatanna musi zebrać Sentineli Magii, zanim Chaos pochłonie Ziemię.
- 27m
Ecres im małz!
Zatanna i Sentinele Magii zyskują nieprawdopodobnych sojuszników - ale czy to wystarczy?
- 26m
Nautyczny zmierzch
Kaldur'ahm żuje algi, a Violet Harper kroi warzywa.
- 24m
Przypływ
Podczas gdy Clark Kent otrzymuje wszystkie wiadomości, które nadają się do druku, Kaldur'ahm słyszy od swoich rodziców stare rodzinne historie.
- 26m
Nurkowanie awaryjne
Kaldur'ahm, Wyynde i La'gann idą popływać. Król Orin idzie na ryby.
- 26m
Przebudzenie Leviatana
Kaldur’ahm szuka Atlantyda znajduje.
- 25m
Poza zasięgiem bogów!
Rakieta poddaje się weryfikacji rzeczywistości... a rzeczywistość jest gotowa do odbioru.
- 26m
Spotkanie na ostrzu brzytwy
Rakieta omija jedną konferencję... podczas gdy inna wypada słabo.
- 25m
Zakazane tajemnice minionych cywilizacji!
Rocket przekonuje się na własnej skórze, że nic nie pozostaje zakopane na zawsze.
- 26m
Odyseja Śmierci
Dla Rocket jeden portal się otwiera a inny zamyka na zawsze
- 24m
Poszukiwania i Ratunek
Bart Allen idzie na zakupy. Zatanna Zatara rozmawia o baseballu. Ponadto powrót Śmiałego Dana Dangera!
- 25m
Ego i Superego
Po odnowieniu starego autobusu Nightwing i jego banda ruszają do Strefy Widmo
- 24m
Zenit i otchłań
Drużyna Traumy w Trombusie
- 23m
Bez odbioru
Możesz wrócić do domu... ale uważaj na autostopowiczów.
- 28m
Śmierć i Odrodzenie
Następna ostateczna bitwa o planetę Ziemię...
Rok premiery
Dostępne języki
- English
Oceny
IMDb
8.6/10
TMDB
8.38
Gatunek
- Animacja
- Sci-Fi & Fantasy
- Akcja i Przygoda
Scenariusz
Greg Weisman
Brandon Vietti
Geoff Johns
Opis
Serial animowany o przygodach Robina, Aqualada i innych nastoletnich pomocników superbohaterów, którzy zawiązują tajną ekipę do walki z przestępczością, aby ocalić świat.
Gdzie jeszcze można zobaczyć:
Obsada
Rekomendacje
Tła
Zacznij darmowy okres próbny już dziś!
Dołącz do CineBase i odkryj bogatą bibliotekę filmów, seriali oraz unikalnych treści, które masz zawsze pod ręką. Dzięki bezpłatnemu okresowi próbnemu możesz bez zobowiązań sprawdzić, co dla Ciebie przygotowaliśmy